Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Hala Al-Yamani

Event date: 1/25/2003 3:30 PM - 6:00 PM Export event

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Hala Al-Yamani, Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ, Παλαιστίνη

Σάββατο 15.30-18.00 Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Σ' αυτό το εργαστήριο το κεντρικό σημείο είναι η σχέση μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου στο δράμα ως διαδικασία. Δουλεύοντας με τους μαθητές διαπίστωσα ότι μεγάλος αριθμός από αυτούς άρχισαν τη διαδικασία του δράματος με το να κοιτάζουν τον εαυτό τους μέσα στον άλλο, ψάχνοντας για άλλους που να τους θυμίζουν τον εαυτό τους, πράγμα που τους βοήθησε να ανακαλύψουν κάποιες πλευρές του εαυτού τους. Επιθυμώ να το διερευνήσω αυτό και με άλλους ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες. Οι στόχοι του εργαστηρίου είναι: α) η μελέτη της σχέσης μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου στη διαδικασία του δράματος, β) η προσπάθεια να ορίσουμε τα πρώτα βήματα στη δραματική διαδικασία μέσα από τη σχέση μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου, γ) η βίωση νέων διαφορετικών καταστάσεων που σχετίζονται με τους άλλους ανθρώπους στην κουλτούρα μου καθώς και σε άλλες κουλτούρες, όπως η Παλαιστινιακή. Μετά τις εισαγωγικές δραστηριότητες, θα γίνει παιχνίδι ρόλων με βάση φωτογραφίες της καθημερινής ζωής. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες μέσα από νέες φωτογραφίες θα πάρουν το ρόλο ανθρώπων από διαφορετικές κουλτούρες και ασυνήθιστες καταστάσεις, όπως πρόσφυγες, παιδιά-στρατιώτες κ.λ.π., θα εργαστούν σε ομάδες και θα παρουσιάσουν στους άλλους τη δουλειά τους. Μετά θα ερευνήσουν τις αλλαγές που τους συνέβησαν από την αρχή του εργαστηρίου ως το τέλος και θα κλείσουν με ανοιχτή συζήτηση.
 


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2003
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Al Υamani Hala  
Print

Number of views (1504)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά