Αποτελέσματα αναζήτησης

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Χριστίνα Γιαγκούλη

Event date: 11/24/2012 9:00 AM - 12:00 PM Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

Γιαγκούλη Χριστίνα ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός

Εργαστήριο, 3 ώρες

Το εργαστήριο θα επιχειρήσει να δημιουργήσει ένα βιωματικό θεατροπαραμύθι μέσα από μία πλάγια προσέγγιση της ιστορίας του θεατρικού έργου της Στέλλας Μιχαηλίδου «Το όνειρο του Ρο». Κινητήρια δύναμη, η περιπέτεια. Τα παιδιά θα «μπουν» μέσα στο μαγικό χρόνο του παραμυθιού, προκειμένου να βρουν τα χαμένα γράμματα, τα οποία έφυγαν ακολουθώντας το Ρο, γεγονός που έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στις λέξεις. Στο ταξίδι στη χώρα του παραμυθιού οδηγός των παιδιών είναι ο αφηγητής, ενώ συνοδοιπόροι τους κάποια πρόσωπα-ρόλοι από το θεατρικό έργο.

Μέσα από τις τεχνικές της αφήγησης,  του «δασκάλου σε ρόλο», των θεατρικών παιχνιδιών, αλλά και της μεταμόρφωσης της σχολικής αίθουσας τα παιδιά καλούνται να γίνουν η ομάδα που θα πετύχει έναν κοινό στόχο.

Η προσέγγιση αυτή προτείνεται να εφαρμοστεί σε παιδιά του νηπιαγωγείου  και των  πρώτων τάξεων του δημοτικού (Α’, Β’, Γ’), καθώς είναι πιο εξοικειωμένα με το παραμυθικό στοιχείο και θέλγονται περισσότερο από την περιπέτεια.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας (σε όποια σχολεία εφαρμόζεται), στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, αλλά και στη διδασκαλία κάποιου γνωστικού αντικειμένου του αναλυτικού προγράμματος, όπως για παράδειγμα της γραμματικής.

Με τη συγκεκριμένη βιωματική διαδικασία, τα παιδιά μαθαίνουν τη σημασία της συνεργασίας, γνωρίζουν την αλληλεγγύη, αγωνίζονται για έναν κοινό σκοπό, αποκτούν γνώσεις. Το θέατρο κάνει τη διαδικασία παιγνιώδη, διασκεδαστική και ψυχαγωγική.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε δασκάλους, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, θεατρολόγους, εμψυχωτές θεατρικού παιχνιδιού, σπουδαστές θεατρικών και παιδαγωγικών σχολών.

Οι συμμετέχοντες καλό θα ήταν να φοράνε άνετα ρούχα.

Η Χριστίνα Γιαγκούλη γεννήθηκε  στη Θεσσαλονίκη το 1979. Το 2004 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. στη κατεύθυνση υποκριτικής. To 2009 ολοκλήρωσε με άριστα τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Θεάτρου με θέμα «το Θέατρο για Παιδικό Κοινό στη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο 1997-2007». Από το 2004 εργάστηκε ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη (Κ.Θ.Β.Ε., Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», θίασος Κάρμεν Ρουγγέρη κ.α.) και ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε πολιτιστικούς οργανισμούς δήμων και δημοτικά σχολεία. Τα δύο τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. και ως καθηγήτρια υποκριτικής στη Σχολή Μελοδραματικής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2012
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Γιαγκούλη Χριστίνα
Print

Number of views (1096)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά