Αποτελέσματα αναζήτησης

«Από τον Μπρεχτ … στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Από τον Μπρεχτ … στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 15/12/2020 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Κατερίνα Αλεξιάδη

Event date: 12/15/2020 5:30 PM - 8:30 PM Export event

«Από τον Μπρεχτ … στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος - 

Περιδιαβάζοντας κείμενα μέσα στη σκόνη του χρόνου και του δρόμου»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, 15/12/2020

Διάρκεια: 3 ώρες, 17.30-20.30
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων
Σχεδιασμός: Κατερίνα Αλεξιάδη
Επιμορφώτρια: Κατερίνα Αλεξιάδη

Τεχνική υποστήριξη: Δέσποινα Μιτσιάλη

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών με τίτλο: Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Από τον Μπρεχτ … στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος. Περιδιαβάζοντας κείμενα μέσα στη σκόνη του χρόνου και του δρόμου»
 
Σύντομη περιγραφή

Ένα ταξίδι στον χρόνο και στον χώρο με οδηγό τα κείμενα που έγραψαν άνθρωποι, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να αναζητήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής σε ξένες χώρες. Από τον Μπρεχτ που αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στη Σκανδιναβία το 1937 για να γλυτώσει από τη χιτλερική εξουσία της Γερμανίας μέχρι τον έφηβο Δαρείο, που εγκατέλειψε το Ιράν με την οικογένειά του το 2018 και έζησε τη διπλή καραντίνα στην Ελλάδα με την έλευση της πανδημίας του COVID19. Ενδιάμεσοι σταθμοί η εξέγερση στην Ουγγαρία το 1956 και η καταστολή της, που αναγκάζει την Agotha Kristoff να καταφύγει στην Αυστρία και από εκεί στην Ελβετία, ο Κώστας του Δημήτρη Χατζή, μετανάστης στη Γερμανία του 1960, ο Αμάρ που ήρθε στην Ελλάδα από τη Συρία το 2016.

Μέσα από θεατρικές τεχνικές και με τη συνδρομή και άλλων τεχνών θα διερευνήσουμε τη σχέση μας με τους ανθρώπους και τα κείμενα και θα τα συνδυάσουμε με τις εμπειρίες μας σε μια προσπάθεια να αισθανθούμε την κοινή ανθρώπινη μοίρα, που οδηγεί τους λαούς σε συνεχείς μετακινήσεις για να σωθούν από τους ισχυρούς και να χαράξουν τη ζωή τους με καλύτερους όρους, που να βασίζονται στις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας και της δικαιοσύνης.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων. 
Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Κυριακή 13/12/2020 στη φόρμα αίτησης εδώ και θα ειδοποιηθούν μέχρι τη Δευτέρα 14/12/2020 στα προσωπικά τους email. Στο ίδιο μήνυμα θα λάβουν και τον σύνδεσμο για την πλατφόρμα ZOOM. 

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Σύντομα Βιογραφικά Σημειώματα

Η Κατερίνα Αλεξιάδη έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 εργάστηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, καθώς και υποψήφια διδάκτωρ του ιδίου τμήματος στον Τομέα του Οπτικού Πολιτισμού.  
Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού, καθώς και το πρόγραμμα Ηλεκτρονικής Μουσικής του Ωδείου Αθηνών.  Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις.
Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο, και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από το 2018 είναι Τοπική Συντονίστρια Αττικής  και από το 2019  Βοηθός Γενική Συντονίστρια και Βοηθός Περιφερειακή Συντονίστρια Νότιας Ελλάδας  & Νησιών Αιγαίου του προγράμματος “Κι αν ήσουν εσύ;”

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου: Νικολέττα Δημοπούλου nikolettadimopoulou@gmail.com, Κατερίνα Αλεξιάδη katerina.alexiadi@gmail.com

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια
Year
  • 2020 δ' τρίμηνο
Cities
  • Διαδικτυακά
Facilitators
  • Alexiadi Katerina
Print

Number of views (2073)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά