Αποτελέσματα αναζήτησης

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Σπάρτη, 16/5/2022 16:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Event date: 5/16/2022 4:00 PM - 8:00 PM Export event

«...εγώ είμαι Εγώ!»
«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας, Σπάρτη 16/5/2022, Ώρες: 16:00-20:00
Εμψύχωση: Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Δωρεάν για εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Θέσεις περιορισμένες

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους “Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” πραγματοποιούν σε συνεργασία με το Δημοτικό ΣΧολέιο Μαγούλας Λακωνίας, βιωματικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: «...εγώ είμαι Εγώ!». 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 
Σχεδιασμός: Ελπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Εμψύχωση: Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Σύντομη περιγραφή:  Το σεμινάριο είναι εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι της Mira Lobe “Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ” (μτφ: Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία). Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 4-10 ετών και είναι γραμμένο σε τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Γερμανικά, Αραβικά, Φαρσί). Μέσα από διάφορες περιπέτειες στο λιβάδι με τα ζώα, ένα μικρό ζωάκι με ασαφή χαρακτηριστικά, ανακαλύπτει την μοναδικότητα του εαυτού του, την αναγνωρίζει και την αποδέχεται. Προσπαθώντας να βρει τη θέση του σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα δικά τους μοναδικά γνωρίσματα, γίνεται μαχητής της ζωής και δίνεται σε ένα παιχνίδι αυτοπραγμάτωσης. Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και βιωματικά παιχνίδια ρόλων, να προσεγγίσουν το διαφορετικό, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους και να δώσουν χώρο για «άλλο ένα ζωάκι στο λιβάδι της ζωής».

Αιτήσεις συμμετοχής: ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ 
Σε περίπτωση μεγάλου αριθμού αιτήσεων θα γίνει κλήρωση. Θα ειδοποιηθείτε για τη συμμετοχή σας το αργότερο μέχρι τις 15-5-22.

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι  συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
    • να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
    • να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικά Σημειώματα

Η Ελένη Δριβάκου γεννήθηκε 1 Δεκεμβρίου του 1977 στη Σπάρτη, Λακωνίας. Τον Μάιο του 2001 αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (Κοινωνικοί Λειτουργοί) και τον Ιούνιο του 2005 απέκτησε το πτυχίο της παιδαγωγικής επιστήμης από το ΑΠΘ. Στον ενδιάμεσο χρόνο έκανε την πρακτική της άσκηση ως κοινωνική λειτουργός στο jugend centrum BETWEEN στο Bregenz της Αυστρίας για ένα εξάμηνο. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα εργάστηκε σε κλινική λογοθεραπείας, σε κατασκηνώσεις με παιδιά ΑΜΕΑ. Παράλληλα με τις σπουδές της στο Παιδαγωγικό ολοκλήρωσε τον Α’ και Β’ κύκλο σπουδών στο εργαστήρι Δραματικής Τέχνης ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ επί δύο έτη και ακολούθησε κι ένας χρόνος παρακολούθησης  στο θεατρικό  εργαστήρι ΧΩΡΟΣ με τον Σίμο Κακάλα και τον Θοδωρή Οικονομίδη επίσης στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης. Το 2014 ξεκίνησε να φοιτά στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο, το οποίο και έχει πλέον ολοκληρώσει. Έχει επίσης  ολοκληρώσει τον κύκλο δύο ετών της εκπαίδευσης πάνω στη μέθοδο της Δραματοθεραπείας. Για τρία χρόνια δίδασκε ελληνική γλώσσα σε αναλφάβητους Έλληνες και αλλοδαπούς κρατούμενους στα καταστήματα κράτησης, Αγροτικές και κλειστές, στην Τίρυνθα Αργολίδας και για ένα μικρό διάστημα υπηρέτησε ως ΣΕΠ στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας. Τον Μάιο του 2001 παρουσίασε την πτυχιακή της εργασία με θέμα: “Η Δραματική Τέχνη ως μέσο προγράμματος στην Κοινωνική εργασία με Ομάδες σε παιδιά σχολικής ηλικίας” και στο νησί των Κυθήρων, όπου εργαζόταν για επτά έτη, αποτελούσε μέλος της ομάδας οργάνωσης φεστιβάλ παραμυθιού και θεατρικών παραστάσεων με ομάδες εφήβων και παιδιών σχολικής ηλικίας. Συμμετέχει στην ερασιτεχνική-πειραματική θεατρική σκηνή του ΔΟΠΠΑΤ  Ναυπλίου και επίσης  έχει υπάρξει μέλος στην ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Ναυπλίου και της ομάδας εμψυχωτών-σχεδιαστών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κοινού στο αρχαίο δράμα του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου και της ομάδας εμψυχωτών θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το τελευταίο διάστημα αποτελεί και μέλος της ομάδας επιμορφωτών/τριών για το πρόγραμμα κινηματογράφου οργανωμένο από το Φεστιβάλ κινηματογράφου Χανίων.

H Άλκηστις Βασιλάκου αποφοίτησε το 2011 από τη σχολή Νηπιαγωγών της Πάτρας. Το 2010 υπήρξε συν-ιδρύτρια της ομάδας αφήγησης και δραματοποίησης παραμυθιών "Μυθοπεριπατητές”, η δράση της οποίας αποτέλεσε το έναυσμα για την μετέπειτα ενασχόλησή της με το Θέατρο ως τέχνη, αλλά και ως εκπαιδευτικό μέσο. Το 2012 τελείωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο Πανεπιστήμιο Warwick της Αγγλίας. Για τα επόμενα 5 χρόνια, δούλεψε ως εμψυχώτρια διαφορετικών ηλικιακών ομάδων σε ευρωπαϊκά εθελοντικά προγράμματα (Erasmus for young entrepreneurs, EVS, Erasmus Placement) στη Σικελία και στην Πορτογαλία, χρησιμοποιώντας μεθόδους μη τυπικής εκπαίδευσης. Από το καλοκαίρι του 2016 μέχρι σήμερα,  είναι μέλος της ομάδας παιδαγωγών που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης  «Δημιουργική Απασχόληση για παιδιά στην Επίδαυρο» του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Από το 2018 συνεργάζεται με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ως εμψυχώτρια του «Κι αν ήσουν εσύ;» (πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων). Το 2020 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ναυπλίου και τα τελευταία 2 χρόνια εργάζεται ως νηπιαγωγός και θεατρολόγος σε δημόσια σχολεία της χώρας.

 

"Μέτρα κατά του COVID-19: Όλες/ όλοι οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες  οφείλουν να έχουν μαζί τους έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Σε διαφορετική περίπτωση οφείλουν να έχουν μαζί τους αρνητικό αποτέλεσμα rapid test 48 ωρών. Καθόλη τη διάρκεια του σεμιναρίου/εργαστηρίου η χρήση χειρουργικής μάσκας ή μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή Ν95) είναι υποχρεωτική."  

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση,  σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.
Συνεργασία: Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας Λακωνίας

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • ... εγώ είμαι Εγώ
Year
  • 2022 β' τρίμηνο
Cities
  • Διαδικτυακά
Facilitators
  • Βασιλάκου Άλκηστις
  • Drivakou Eleni
Print

Number of views (1609)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά