Tim Prentki is Professor of Theatre for Development at the University of Winchester where he ran the MA in Theatre and Media as Development for many years. He is the author of The Fool in European Theatre and Applied Theatre: Development; co-author of Popular Theatre in Political Culture and co-editor of The Applied Theatre Reader and Performance & Civic Engagement. He is a member of the Review Boards of Research in Drama Education and Applied Theatre Research and publishes regularly in academic journals around the world. He is currently co-editing The Routledge Companion to Applied Performance.
Number of views (2587)/Comments (0)
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
Διαδικτυακά, 8/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς Λητώ Ελένη Μιχαλοπούλου
online 8/10/2025 Greek team management meeting
Βουκουρέστι, Ρουμανία, 30/10-1/11/2025
Σάμος Βαθύ 10/10/2025
Κέρκυρα, 11/10/2025
Αθήνα, 11/10/2025, Πάμε Θέατρο δωρεάν για μέλη ΠΔΘΕ
R-Lab
Θεσσαλονίκη, 18 /10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Καλαμάτα, 18/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Γραφείο Ιωαννίνων - Συνάντηση & Εκλογή νέας συντονιστικής ομάδας
Πάτρα, 20 Οκτωβρίου 2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για την ενδοσκολική βία
Ηγουμενίτσα 20/10/2025
Ηγουμενίτσα, 20/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά (Δωδεκάνησα) 20/10/2025
Γραφείο Αττικής - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'
Γραφείο Αχαΐας - Συνάντηση & Εκλογή νέας συντονιστικής ομάδας
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Bucharest and Online, 30/10 - 1/11/2025
Διαδικτυακά, 30/10/2025
Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Θεσσαλονίκη & Διαδικτυακά 1/11/2025
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»