Αποτελέσματα αναζήτησης

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Θεσσαλονίκη, 21/4/2018, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Τζένη Καραβίτη, Άβρα Αυδή

Event date: 4/21/2018 12:30 PM - 3:00 PM Export event

Ημερίδα «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία» 
Εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια

Θεσσαλονίκη, Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 10:00 – 15:00
Στο 1ο ΓΕΛ Συκεών, Επταπυργίου 150 
δωρεάν

Το Γραφείο Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης, διοργανώνει ημερίδα με θέμα  «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία», το Σάββατο 21/4/2018, 10:00 – 15:00

12.30-15.00 Παράλληλα Βιωματικά εργαστήρια 

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 «Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους»,
    Τζένη Καραβίτη, Άβρα Αυδή

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Χριστίνα Αμανατιάδου, Μαρία Δουκάκη, Δάφνη Μουστακλίδου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 


Εργαστήριο 2
«Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο: Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους»
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Επιμορφώτριες: Άβρα Αβδή, Τζένη Καραβίτη, φιλόλογοι, μέλη της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης
Πρόκειται για θεατρικό εργαστήριο δημιουργικής γραφής που περιλαμβάνεται στην Πολύτροπη Γλώσσα και απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Σε πρώτη φάση, οι συμμετέχοντες ασκούνται στην ανάγνωση θεατρικού κειμένου, ανιχνεύοντας το περιεχόμενο και τη μορφή ενός μονόπρακτου του Πίντερ, με εστίαση στις σιωπές των χαρακτήρων και στις παύσεις. Σε δεύτερη φάση, οι συμμετέχοντες, αξιοποιώντας το μονόπρακτο του Πίντερ ως μήτρα, καθώς και διάφορες θεατρικές τεχνικές, προχωρούν στη γραφή σύντομων θεατρικών κειμένων με ανάλογα χαρακτηριστικά. Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με τη σκηνική παρουσίαση αυτών των κειμένων.  

 

Βιογραφικά Σημειώματα εισηγητών- επιμορφωτών 

Η Άβρα Αβδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα (DramainEducation) και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Έχει διδάξει σε πολυπληθή επιμορφωτικά σεμινάρια και έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007), καθώς και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 θεατρικά εργαστήρια με δάσκαλο σε ρόλο (υπό έκδοση). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης επιτελέσει διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλα, στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο και συνοδευτικά βιβλία καθηγητή (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017).

Η Τζένη Καραβίτη είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London. Ιδρυτικό  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, έχει συμμετάσχει στον σχεδιασμό, στη διοργάνωση και στην υλοποίηση πολλών επιμορφωτικών προγραμμάτων του. Το 2015 συμμετείχε ως ειδική επιστήμων – εμπειρογνώμων στην Ομάδα Εκπόνησης του Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα «Θεατρικό παιχνίδι- Δραματοποίηση Κειμένων» των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων. Έχει πάρει μέρος σε συνέδρια και σεμινάρια για τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική εκπαίδευση και έχει δημοσιεύσει σχετικά. Μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο». Τα τελευταία τρία χρόνια συμμετέχει ως επιμορφώτρια  στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής έκφρασης, που δημιούργησε το ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017).


Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2018
Cities
  • Θεσσαλονίκη
Facilitators
  • Avdi Avra
  • Karaviti Tzeni
Συνεργαζόμενοι
  • Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
Print

Number of views (811)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά