Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση
«#Support_Hara »
θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο
Θεσσαλονίκη, 31/10-/11/2025, επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Τόπος: 36ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης-ΜΙΛΤΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ (Αγίας Σοφίας 66)
Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 17:00 -21:00 και Σάββατο 1η Νοεμβρίου 2025 10:00.-16:00
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση Γραφείο Β.Ελλάδας σας προσκαλεί σε βιωματικό θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο στο πλαίσιο του προγράμματος #Support_Hara, την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 17:00 .-21:00 και το Σάββατο 1η Νοεμβρίου 2025, 10:00-16:00
Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς/ κοινωνικές λειτουργούς και εκπαιδευτές/ εκπαιδεύτριες ενηλίκων.
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η πρόληψη και η διαχείριση της έμφυλης βίας στο σχολικό περιβάλλον, με την εφαρμογή θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων και τεχνικών βασισμένων στη συμμετοχική διαδικασία του Θεάτρου Φόρουμ.
Εμψύχωση:
Ειρήνη Μαρνά, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση
Αγλαΐα Νάκα, θεατρολόγος, θεατροπαιδαγωγός, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση
Το εργαστήριο έχει βιωματικό χαρακτήρα και απαρτίζεται από ασκήσεις/ δραστηριότητες που χρησιμοποιούν τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, οι οποίες περιλαμβάνουν σωματική επαφή και κίνηση στον χώρο και στο έδαφος.
Προϋποθέσεις συμμετοχής:
- Φορέστε άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις.
- Φέρτε μαζί σας κέφι και διάθεση για πειραματισμούς!
Η συμμετοχή είναι ελεύθερη με κράτηση θέσης στη φόρμα ΕΔΩ έως 29 Οκτωβρίου 2025.
Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του ΠΔΘΕ που είναι οικονομικά τακτοποιημένα για το έτος 2025.
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Β.Ελλάδας
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr | 210 6541600
Το πρόγραμμα #Support_Hara πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Θεατρικό Οργανισμό «Μικρός Βορράς» και έχει ενταχτεί στο πρόγραμμα επιχορηγήσεων του «PREVENT-Preventing gender-based violence and violence against children» του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ.
Action Category | |
Year | |
Cities | |
Facilitators | |