Αποτελέσματα αναζήτησης

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Αθήνα εργαστήρια 132ο ΔΣ Αθήνας

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

εργαστήρια στο 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας
 

   

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας

Καλλιτέχνις: Μαρία Παπαδοπούλου

Εκπαιδευτικός: Σοφία Δημάδη

Αριθμός παιδιών: 14 παιδιά ΄Δ δημοτικού

Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6

 

Στόχοι συναντήσεων:

  • Εξοικείωση με το καλλιτεχνικό μέσο της κίνησης/του χορού. Θέλουμε να αντιληφθούν τις κινητικές οδηγίες μέσα από το πρίσμα της ιδιοδεκτικότητας και ανακάλυψης της προσωπικής τους αυτοσχεδιαστικής κίνησης και όχι μόνο μίμησης.
  • Τα παιδιά να αντιληφθούν ενσώματα την έννοια της φύσης/του κήπου/ του περιβάλλοντος. Να δούμε τη φύση όχι ως κάτι έξω από εμάς, αλλά ποιά είναι η βιωματική μας σχέση με ό, τι μας περιβάλλει.
  • Εμβάθυνση σε περιβαλλοντικά ζητήματα με γνωστικούς στόχους μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι. Θέλουμε τα παιδιά να μάθουν κάποια γνωστικά στοιχεία σε σχέση με την κλιματική κρίση.
  • Εμβάθυνση στη θεματική της μετανάστευσης των πουλιών και σε καλλιτεχνικά μέσα που έχουμε ανοίξει σε σχέση με αυτό. Να δημιουργήσουμε μικρές αφηγήσεις, ιστορίες μέσα από τη λογική του project
  • Εισαγωγή στη θεματική της μετανάστευσης γενικότερα και της περιβαλλοντικής μετανάστευσης. Για ποιούς λόγους μεταναστεύουμε; Θέλουμε τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις ανισότητες που υπάρχουν στον κόσμο και να τις προβληματιστούν και να αναστοχαστούν σε σχέση με τους λόγους περιβαλλοντικής μετανάστευσης.
  • Να συνδεθεί η θεματική της μετανάστευσης πουλιών με την ανθρώπινη μετανάστευση μέσα από την ιστορία του Βιτζάι

 

Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:

Κίνηση, τραγούδι, δημιουργία ηχοτοπίου, παγωμένες εικόνες, ακρόαση και παραγωγή ήχων με το σώμα και το στόμα.

 

Στα εργαστήρια τα παιδιά:

  • Δημιούργησαν Μοτίβα της φύσης , τα εξερεύνησαν και τα αποτύπωσαν εικαστικά
  • Εξερεύνησαν υλικά της φύσης (με Αισθητηριακή αφή, Κινητική και σωματική εξερεύνηση)
  • Έκαναν κινητικές δράσεις στον χώρο
  • Προβληματίστηκαν ως προς το τι κάνουμε ήδη για το περιβάλλον και τι δεν κάνουμε
  • Εξερεύνησαν ηχοτοπία
  • Διερεύνησαν ιστορίες μετανάστευσης πουλιών και τις συνέδεσαν με την ανθρώπινη μετανάστευση και την περιβαλλοντική κρίση



Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού

Action Category
  • Workshops for students
Προγράμματα
  • SustainArt
Year
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Cities
  • Athens
Print

Number of views (319)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά