"Βιντεομουσεία- μια πρόταση οπτικοακουστικής παιδείας για νέους"
στόχοι, δράσεις και τεχνικές του προγράμματος "Βιντεομουσεία" όπως υλοποιήθηκε 2010-2012 σε Ελάδα και Γερμανία.
Περιεχόμενα
Βιντεομουσεία - αποτυπώνοντας ίχνη της προσωπικής μας κουλτούρας. Μια πρόταση Οπτικοακουστικής Παιδείας για νέους
Αυτό είναι το βιβλίο του Προγράμματος Βιντεομουσεία όπως υλοποιήθηκε ως Comenius-Regio programme (2010-2012) από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής-Πολιτιστικά Θέματα και τη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Φραγκφούρτης στη Γερμανία, σε συνεργασία με τους φορείς: Καρπός-Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων & Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Στούντιο για το Σχολικό Θέατρο (Schultheater-Studio Frankfurt) και Κέντρο για Εκπαίδευση στα ΜΜΕ – Ανοιχτό Κανάλι (Medienprojektzentrum Offener Kanal -MOK, Offenbach/Frankfurt).
ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στο βιβλίο.
Κάντε κλίκ πάνω στο τίτλο κάθε άρθρου για να διαβάσετε το κείμενο. (pdf)
Εξώφυλλο
Η ταυτότητα του Βιβλίου & Περιεχόμενα
Εισαγωγικό σημείωμα Νίκος Γκόβας
Α' Μέρος: Βιντεομουσεία: το πρόγραμμα και η Σύμπραξη
Βιντεομουσείο των νέων μιας κοινότητας: η προϊστορία ενός προγράμματος Μένης Θεοδωρίδης Βιντεομουσεία 2010-2012: μια Σύμπραξη ανάμεσα σε δύο ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές περιφέρειες Νίκος Γκόβας Το πρόγραμμα Βιντεομουσεία από την πλευρά των κινηματογραφιστών Nτοκιμαντερίστικες ματιές των μαθητών μέσα από το πρόγραμμα Βιντεομουσεία Μαρία Λεωνίδα Ένας κινηματογραφιστής μέσα στην τάξη Γιώργος Διδυμιώτης Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Βιντεομουσεία: ανάλυση ταινιών για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς και μαθητές Sabine Westerhoff-Schroer Από τη διαδικασία στο προϊόν – η χρήση των μέσων για την καταγραφή της προσωπικής κουλτούρας των νέων Sabine Westerhoff-Schroer, Annika Lorz Η δημιουργία των Βιντεομουσείων μέσα από τη ματιά των εκπαιδευτικών Εξερευνώντας το κάδρο της ζωής μας Ευαγγελία Γεωργάκη, Μαίρη Καλδή Ευαγγελία Κυρμιζάκη Αποτυπώνοντας ίχνη της πραγματικότητας Μαίρη Καλδή Η αναζήτηση ταυτότητας Έφη Λάσκαρη, Τζένη Σταυριανού Όψεις αξιολόγησης του προγράμματος Βιντεομουσεία 2010-2012 Στοιχεία αξιολόγησης της εφαρμογής του προγράμματος Βιντεομουσεία στην Ανατολική Αττική Παραρτήματα Ελένη Κρητικού, Μένης Θεοδωρίδης, Ειρήνη Δημάκη Θεσμικές δομές και μη σταθερά προγράμματα. Σκέψεις για τα βιώσιμα αποτελέσματα του προγράμματος Βιντεομουσεία στη Φρανκφούρτη Joachim Reiss
Βιντεομουσείο των νέων μιας κοινότητας: η προϊστορία ενός προγράμματος
Μένης Θεοδωρίδης
Βιντεομουσεία 2010-2012: μια Σύμπραξη ανάμεσα σε δύο ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές περιφέρειες
Νίκος Γκόβας
Το πρόγραμμα Βιντεομουσεία από την πλευρά των κινηματογραφιστών
Nτοκιμαντερίστικες ματιές των μαθητών μέσα από το πρόγραμμα Βιντεομουσεία Μαρία Λεωνίδα Ένας κινηματογραφιστής μέσα στην τάξη Γιώργος Διδυμιώτης Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Βιντεομουσεία: ανάλυση ταινιών για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς και μαθητές Sabine Westerhoff-Schroer Από τη διαδικασία στο προϊόν – η χρήση των μέσων για την καταγραφή της προσωπικής κουλτούρας των νέων Sabine Westerhoff-Schroer, Annika Lorz
Nτοκιμαντερίστικες ματιές των μαθητών μέσα από το πρόγραμμα Βιντεομουσεία
Μαρία Λεωνίδα
Ένας κινηματογραφιστής μέσα στην τάξη
Γιώργος Διδυμιώτης
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Βιντεομουσεία: ανάλυση ταινιών για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς και μαθητές
Sabine Westerhoff-Schroer
Από τη διαδικασία στο προϊόν – η χρήση των μέσων για την καταγραφή της προσωπικής κουλτούρας των νέων
Sabine Westerhoff-Schroer, Annika Lorz
Η δημιουργία των Βιντεομουσείων μέσα από τη ματιά των εκπαιδευτικών
Εξερευνώντας το κάδρο της ζωής μας Ευαγγελία Γεωργάκη, Μαίρη Καλδή Ευαγγελία Κυρμιζάκη Αποτυπώνοντας ίχνη της πραγματικότητας Μαίρη Καλδή Η αναζήτηση ταυτότητας Έφη Λάσκαρη, Τζένη Σταυριανού
Εξερευνώντας το κάδρο της ζωής μας
Ευαγγελία Γεωργάκη, Μαίρη Καλδή Ευαγγελία Κυρμιζάκη
Αποτυπώνοντας ίχνη της πραγματικότητας
Μαίρη Καλδή
Η αναζήτηση ταυτότητας
Έφη Λάσκαρη, Τζένη Σταυριανού
Όψεις αξιολόγησης του προγράμματος Βιντεομουσεία 2010-2012
Στοιχεία αξιολόγησης της εφαρμογής του προγράμματος Βιντεομουσεία στην Ανατολική Αττική Παραρτήματα Ελένη Κρητικού, Μένης Θεοδωρίδης, Ειρήνη Δημάκη Θεσμικές δομές και μη σταθερά προγράμματα. Σκέψεις για τα βιώσιμα αποτελέσματα του προγράμματος Βιντεομουσεία στη Φρανκφούρτη Joachim Reiss
Στοιχεία αξιολόγησης της εφαρμογής του προγράμματος Βιντεομουσεία στην Ανατολική Αττική
Παραρτήματα
Ελένη Κρητικού, Μένης Θεοδωρίδης, Ειρήνη Δημάκη
Θεσμικές δομές και μη σταθερά προγράμματα. Σκέψεις για τα βιώσιμα αποτελέσματα του προγράμματος Βιντεομουσεία στη Φρανκφούρτη
Joachim Reiss
Β’ Μέρος Προσεγγίσεις σε θέματα Οπτικοακουστικής Παιδείας
Οπτικοακουστική Παιδεία ... αδιέξοδα και διαδρομές. Πρόγραμμα Σπουδών για την Οπτικοακουστική Έκφραση Μένης Θεοδωρίδης Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας στο πλαίσιο των βασικών σπουδών των εκπαιδευτικών Ευαγγελία Κούρτη Παραγωγή ψηφιακού βίντεο και ταυτότητα του μαθητή John Potter Σχολείο εικόνων: θέατρο και νέα μέσα Matthias Warstat Μετάβαση από τον πραγματικό στον κόσμο των μέσων Karl-A.S. Meyer 4.48 Ψύχωση Thomas Burger, Lotta Auerswald
Οπτικοακουστική Παιδεία ... αδιέξοδα και διαδρομές. Πρόγραμμα Σπουδών για την Οπτικοακουστική Έκφραση
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας στο πλαίσιο των βασικών σπουδών των εκπαιδευτικών
Ευαγγελία Κούρτη
Παραγωγή ψηφιακού βίντεο και ταυτότητα του μαθητή
John Potter
Σχολείο εικόνων: θέατρο και νέα μέσα
Matthias Warstat
Μετάβαση από τον πραγματικό στον κόσμο των μέσων
Karl-A.S. Meyer
4.48 Ψύχωση
Thomas Burger, Lotta Auerswald
Οι εταίροι
Number of views (1551)/Comments (0)
Τέχνη – Αντίσταση – Δικαιοσύνη: Ελλάδα -Παλαιστίνη: Κάνοντας το αίτημα για δικαιοσύνη πράξη μέσα από την τέχνη
Διαδικτυακά 30/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Διαδικτυακά (Τριπολη) 30/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας
Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
Διαδικτυακά 7/5/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Ηγουμενίτσα 8/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Θεσπρωτίας
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος
Αθήνα, 10/05/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άρης Μπινιάρης
Νέα Κίος Αργολίδας, 10/5/2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για γονείς
2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Μουσειακού Θεάτρου
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας
Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
Ζάκυνθος 18/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ζακύνθου
2025: International Arts Education Week (World Alliance for Arts in Education -WAAE)
WAAE 19-25/5/2025
Ιωάννινα 21/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 για Δημοτικά Ιωαννίνων
Αμφιλοχία 23/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αμφιλοχίας