Αποτελέσματα αναζήτησης

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Ελένη Ζησοπούλου, Γεωργία Γκανά

Event date: 3/29/2008 9:30 AM - 12:00 PM Export event

«Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου»

Ελένη Ζησοπούλου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Γεωργία Γκανά, μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το γνωστό μουσικό έργο για μπαλέτο Το πουλί της φωτιάς του Ιγκόρ Στραβίνσκι αποτελεί αφορμή και έμπνευση για δρώμενα μουσικά, κινητικά, εικαστικά και θεατρικά με απώτερο στόχο τη δημιουργία παράστασης. Η πρότασή μας αφορά τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθούμε κατά την προετοιμασία και την οργάνωση σκηνικών δρώμενων με παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Περιλαμβάνει μεθοδολογικές τεχνικές που θα επιτρέψουν στον εκπαιδευτικό να λειτουργήσει εμψυχωτικά ως προς τη δημιουργία ομάδας, να επιμεληθεί την πορεία για την οργάνωση και την αποτελεσματική στήριξη των δρώμενων όσον αφορά την κίνηση, το λόγο, τη μουσική καθώς και τα εικαστικά της στοιχεία. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία επιχειρεί να συμβάλει στην οργάνωση των επιμέρους στοιχείων και να διασφαλίσει τη δημιουργικότητα μέσα από την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών σε όλα τα στάδια προετοιμασίας της παράστασης, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται όταν δουλεύει κανείς σε σχολικό χώρο. Γιατί στο σχολείο δεν έχει αξία μόνο το αποτέλεσμα, είναι εξίσου σημαντική και η πορεία προς αυτό.
Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες, μέσα από παιχνίδια έκφρασης, θα βιώσουν έννοιες, λέξεις-κλειδιά, για να εμβαθύνουν στα νοήματα του έργου και τη σκηνική απόδοσή τους. Ακόμα, δραστηριότητες βασισμένες σε κώδικες και κανόνες κοινούς στις τέχνες θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία της ομάδας και τη σωματική και συναισθηματική προετοιμασία, ώστε να εξυπηρετηθούν τόσο οι στόχοι του έργου όσο και η παρουσίασή του. Το εργαστήριο θα αναπτυχθεί σε τρία μέρη: Α. Θεωρητική εισαγωγή, όπου θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές και οι άξονες του προγράμματος. Β. Βιωματική προσέγγιση, όπου οι συμμετέχοντες, μέσα από δράσεις. θα γνωρίσουν τις προτεινόμενες έννοιες, τους κώδικες και τη λειτουργία τους στις τέχνες. Γ. Ομάδες εργασίας, όπου οι συμμετέχοντες θα δράσουν αλληλεπιδραστικά, θα οργανώσουν την παρουσίασή τους και θα κάνουν τις δικές τους προτάσεις.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Ζησοπούλου Ελένη
  • Γκανά Γεωργία
Print

Number of views (1150)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά