Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;

Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Dorothy Heathcote

Event date: 3/29/2008 9:30 AM - 6:00 PM Export event

«Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;»

Dorothy Heathcote, Ηνωμένο Βασίλειο

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00 & 15.30-18.00

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Στο εργαστήριο θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω στοιχεία του συστήματος ο μανδύας του ειδικού, τα οποία πρέπει να τα κατανοήσει ο εκπαιδευτικός για να μπορέσει να το χρησιμοποιήσει με επιτυχία στην τάξη. 1. Πώς θα κάνουμε τους μαθητές να πιστέψουν στην επιχείρηση, έτσι ώστε να αντιληφθούν πως η ύπαρξη και η λειτουργία της εξαρτάται από αυτούς τους ίδιους. Δεν υποκρινόμαστε. Στη θεατρική διαδικασία υπάρχει πάντα ένας «φανταστικός πελάτης», πράγμα που καλλιεργεί στους μαθητές το αίσθημα της ευθύνης για τις επιλογές εκείνες που θα διασφαλίσουν την καλή λειτουργία της επιχείρησης. 2. Ποια είναι η κατάλληλη γλώσσα που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός, για να αποφύγει τη δασκαλίστικη γλώσσα της αυθεντίας, που χρησιμοποιείται συστηματικά στη μεταβιβαστική διδασκαλία. 3. Πώς θα χρησιμοποιήσουμε τις θεατρικές συμβάσεις. Οι συμβάσεις αυτές δημιουργούν τα διαφορετικά είδη σκέψης, γραπτού και προφορικού λόγου και αποτελούν βασική πλευρά του συστήματος του μανδύα του ειδικού. Εισάγουν τη φαντασία και τα συναίσθημα και συνδυάζουν ακαδημαϊκή και συναισθηματική μάθηση. 4. Πώς θα καταφέρει ο εκπαιδευτικός να σχεδιάσει το μάθημα με βάση την ιδέα της επιχείρησης. Αυτό συχνά αποθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς, γιατί τους φαίνεται πολύ λεπτομερές συγκριτικά με το μεταβιβαστικό μοντέλο διδασκαλίας, όπου ο δάσκαλος λέει στα παιδιά τι να σκεφτούν. Ο μανδύας του ειδικού ενθαρρύνει τα παιδιά στο πώς να σκέφτονται. Στο εργαστήριο οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν την εμπειρία του δικού τους μανδύα του ειδικού, με στόχο να ανακαλύψουν οι ίδιοι τα τέσσερα στοιχεία του συστήματος, που αποτελούν τα κλειδιά για την επιτυχημένη εφαρμογή του.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Heathcote Dorothy
Print

Number of views (1608)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά