Φύλλο εργασίας
Σχέδιο ενός προγράμματος
Χρονικό μιας παράστασης-σύνθεσης αρχαίου δράματος με μαθητές
Τρωικός-Θηβαΐκός
Χώρος, μηχανισμοί, ακουστική, ενδύματα, προσωπεία, σημασία
Μια έρευνα μαθητών
Εμπειρία της χρήσης των «αναγνωστικών ημερολογίων» Α' Γυμνασίου στο Αρσάκειο
Η εμπειρία της χρήσης των «αναγνωστικών ημερολογίων» 2001-2002 στο Αρσάκειο
3 προτάσεις εμπλουτισμού του μαθήματος της ιστορίας, της έκθεσης και της λογοτεχνίας
Χρονολογικός πίνακας
Με αφορμή την προβολή των 4 πρώτων κύκλων
Θεατρικό έργο στο μάθημα θεατρ αγωγής στο 2ο Ολοήμερο Δημοτικό Κορυδαλλού
Σχέδιο ανοιχτού μαθήματος
Αννα Παπασταμοπούλου, Δήμητρα Ψιλογιάννη
Θεατρικό μονόπρακτο
Ένα πρόγραμμα για τα εικαστικά
Θεατρική σύνθεση/τα κείμενα για τις σχέσεις των 2 φύλων
Θεατρική σύνθεση
Σκέψεις, δραστηριότητες
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
Διαδικτυακά, 8/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς Λητώ Ελένη Μιχαλοπούλου
online 8/10/2025 Greek team management meeting
Βουκουρέστι, Ρουμανία, 30/10-1/11/2025
Σάμος Βαθύ 10/10/2025
Κέρκυρα, 11/10/2025
Αθήνα, 11/10/2025, Πάμε Θέατρο δωρεάν για μέλη ΠΔΘΕ
R-Lab
Θεσσαλονίκη, 18 /10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Καλαμάτα, 18/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Γραφείο Ιωαννίνων - Συνάντηση & Εκλογή νέας συντονιστικής ομάδας
Πάτρα, 20 Οκτωβρίου 2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για την ενδοσκολική βία
Ηγουμενίτσα 20/10/2025
Ηγουμενίτσα, 20/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά (Δωδεκάνησα) 20/10/2025
Γραφείο Αττικής - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'
Γραφείο Αχαΐας - Συνάντηση & Εκλογή νέας συντονιστικής ομάδας
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Αθήνα 31/10-2/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’