Αποτελέσματα αναζήτησης

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Αθήνα εργαστήρια 132ο ΔΣ Αθήνας

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

εργαστήρια στο 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας
 

   

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας

Καλλιτέχνις: Μαρία Παπαδοπούλου

Εκπαιδευτικός: Σοφία Δημάδη

Αριθμός παιδιών: 14 παιδιά ΄Δ δημοτικού

Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6

 

Στόχοι συναντήσεων:

  • Εξοικείωση με το καλλιτεχνικό μέσο της κίνησης/του χορού. Θέλουμε να αντιληφθούν τις κινητικές οδηγίες μέσα από το πρίσμα της ιδιοδεκτικότητας και ανακάλυψης της προσωπικής τους αυτοσχεδιαστικής κίνησης και όχι μόνο μίμησης.
  • Τα παιδιά να αντιληφθούν ενσώματα την έννοια της φύσης/του κήπου/ του περιβάλλοντος. Να δούμε τη φύση όχι ως κάτι έξω από εμάς, αλλά ποιά είναι η βιωματική μας σχέση με ό, τι μας περιβάλλει.
  • Εμβάθυνση σε περιβαλλοντικά ζητήματα με γνωστικούς στόχους μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι. Θέλουμε τα παιδιά να μάθουν κάποια γνωστικά στοιχεία σε σχέση με την κλιματική κρίση.
  • Εμβάθυνση στη θεματική της μετανάστευσης των πουλιών και σε καλλιτεχνικά μέσα που έχουμε ανοίξει σε σχέση με αυτό. Να δημιουργήσουμε μικρές αφηγήσεις, ιστορίες μέσα από τη λογική του project
  • Εισαγωγή στη θεματική της μετανάστευσης γενικότερα και της περιβαλλοντικής μετανάστευσης. Για ποιούς λόγους μεταναστεύουμε; Θέλουμε τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις ανισότητες που υπάρχουν στον κόσμο και να τις προβληματιστούν και να αναστοχαστούν σε σχέση με τους λόγους περιβαλλοντικής μετανάστευσης.
  • Να συνδεθεί η θεματική της μετανάστευσης πουλιών με την ανθρώπινη μετανάστευση μέσα από την ιστορία του Βιτζάι

 

Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:

Κίνηση, τραγούδι, δημιουργία ηχοτοπίου, παγωμένες εικόνες, ακρόαση και παραγωγή ήχων με το σώμα και το στόμα.

 

Στα εργαστήρια τα παιδιά:

  • Δημιούργησαν Μοτίβα της φύσης , τα εξερεύνησαν και τα αποτύπωσαν εικαστικά
  • Εξερεύνησαν υλικά της φύσης (με Αισθητηριακή αφή, Κινητική και σωματική εξερεύνηση)
  • Έκαναν κινητικές δράσεις στον χώρο
  • Προβληματίστηκαν ως προς το τι κάνουμε ήδη για το περιβάλλον και τι δεν κάνουμε
  • Εξερεύνησαν ηχοτοπία
  • Διερεύνησαν ιστορίες μετανάστευσης πουλιών και τις συνέδεσαν με την ανθρώπινη μετανάστευση και την περιβαλλοντική κρίση



Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού

Action Category
  • Workshops for students
Προγράμματα
  • SustainArt
Year
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Cities
  • Athens
Print

Number of views (357)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά