Αποτελέσματα αναζήτησης

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Αθήνα εργαστήρια 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθήνας

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

εργαστήρια στο 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθήνας
 

   

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθήνας

Καλλιτέχνις: Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Εκπαιδευτικός: Δημήτρης Μαυρέας

Αριθμός παιδιών: 26 παιδιά ΄Β Λυκείου

Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6

Στόχοι συναντήσεων:

- Εξοικείωση με τις θεατρικές τεχνικές

- Διερεύνηση της τραγωδίας της Αντιγόνης

- Σύνδεση της υπόθεσης του έργου με τα ζητήματα του περιβάλλοντος

Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:

- Θεατρικές τεχνικές

Στα εργαστήρια τα παιδιά:

-  Διερεύνησαν τους βασικούς άξονες της τραγωδίας της Αντιγόνης του Σοφοκλή με αναφορές στα βασικά του πρόσωπα.

α)Ποιος έχει την εξουσία;

β)Ποιος θυσιάζεται για τα ιδανικά, στηρίζει την παράδοση;

γ)Ποιος ασκεί αντιπολίτευση;

δ)Ποιος είναι ο ενεργός πολίτης;

ε)Ποιος είναι κοιτάει το ατομικό του συμφέρον;

- Προβληματίστηκαν ως προς το πώς οι παραπάνω άξονες μπορούν να συσχετιστούν με την ανθρώπινη συμπεριφορά απέναντι στο περιβάλλον

- Διερεύνησαν έννοιες όπως,

  • Νομοταγής πολίτης
  • Ιδιώτης
  • Ενεργός πολίτης, αυτός που έχει κριτική σκέψη
  • Επαναστάτης, αυτός που διαφωνεί, που ασκεί αντιπολίτευση
  • Εξουσία, θεσμοί

 - Συζήτησαν ως προς τις πρωτοβουλίες που μπορούν να πάρουν για το περιβάλλον, όπως

  • Τι κάνω εγώ
  • Τι κάνουμε εμείς/ οι φίλοι μας/ η οικογένειά μας/εθελοντικά
  • Τι κάνει η κοινότητα/η πόλη/συλλογικό
  • Τι κάνουν οι θεσμοί/το κράτος/απρόσωπο

- Διάλεξαν κάποια σημαντικά για εκείνα θέματα που αφορούν στο περιβάλλον, όπως

  • ανακύκλωση/σκουπίδια
  • κλιματική αλλαγή λόγω της βιομηχανίας
  • διαχείριση της διατροφής 
  • οικονομία ενέργειας
  • υποβάθμιση φυσικού περιβάλλοντος

-  Αυτοσχεδίασαν σε διάφορες διαφορετικές επικοινωνιακές συνθήκες, όπως

  • Πεζοπορία στο βουνό, στο δάσος. Πέρυσι είχε συμβεί μια μεγάλη πυρκαγιά
  • Στην παραλία. Πέρυσι ένα ατύχημα με ένα δεξαμενόπλοιο ρύπανε την παραλία
  • Τηλεοπτικό πάνελ. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης
  • Καφετέρια. Η χρήση των πλαστικών μιας χρήσης
  • Δικαστήριο. Η κακοποίηση των ζώων

- Συσχέτισαν το χορικό από το πρώτο στάσιμο της “Αντιγόνης” του Σοφοκλή με το ερώτημα “Πώς συμπεριφέρομαι ως πολίτης”

- Ετοίμασαν ένα θεατρικό εγχειρίδιο του “πώς να αλλάξουν τον κόσμο”

- Δημιούργησαν και παρουσίασαν σκηνικές συνθέσεις


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού

Action Category
  • Workshops for students
Προγράμματα
  • SustainArt
Year
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Kakoudaki Georgina
Σχολεία
  • 1ο Γυμνάσιο Πειραιά
Print

Number of views (357)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά