Αποτελέσματα αναζήτησης

Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας

Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Steven Clark

Event date: 3/29/2008 3:30 PM - 6:00 PM Export event

«Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας»

Steven Clark, καθηγητής αγγλικής φιλολογίας και θεατρικών σπουδών, συντονιστής της Επιτροπής Προγραμμάτων του IDEA, υπεύθυνος διεθνών σχέσεων της ANRAT, Γαλλία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Το θέατρο, όπως κάθε καλλιτεχνική γλώσσα, αναζητά την ποιητική διάσταση της κάθε γλώσσας διερευνώντας αφενός μέσα από τους χαρακτηριστικούς ήχους της, το ρυθμό και τη μουσικότητά της, τη φυσική, οργανική πλευρά της γλώσσας, αφετέρου τη φαντασιακή της διάσταση μέσα από τη δημιουργικότητα. Το θέατρο ως παραστατική τέχνη σχετίζεται άμεσα με το χώρο, την κίνηση, τη φυσική παρουσία των ηθοποιών, οι οποίοι παράγουν λόγο που απευθύνεται σε ένα κοινό. Στη διδασκαλία και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τις θεατρικές αυτές διαστάσεις, εφόσον και οι δύο διαδικασίες συνδέονται άμεσα με την επικοινωνία μέσω των αισθήσεων και των συναισθημάτων και πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να μεταδοθεί ένα σημαντικό μήνυμα.
Το θέατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο έχει στενή σχέση με τη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, επειδή ενθαρρύνει τα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες να διερευνήσουν το άγνωστο μέσα από την ασφάλεια του θεάτρου και της υποκριτικής.«Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας» Steven Clark, καθηγητής αγγλικής φιλολογίας και θεατρικών σπουδών, συντονιστής της Επιτροπής Προγραμμάτων του IDEA, υπεύθυνος διεθνών σχέσεων της ANRAT, Γαλλία Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00 Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά) Το θέατρο, όπως κάθε καλλιτεχνική γλώσσα, αναζητά την ποιητική διάσταση της κάθε γλώσσας διερευνώντας αφενός μέσα από τους χαρακτηριστικούς ήχους της, το ρυθμό και τη μουσικότητά της, τη φυσική, οργανική πλευρά της γλώσσας, αφετέρου τη φαντασιακή της διάσταση μέσα από τη δημιουργικότητα. Το θέατρο ως παραστατική τέχνη σχετίζεται άμεσα με το χώρο, την κίνηση, τη φυσική παρουσία των ηθοποιών, οι οποίοι παράγουν λόγο που απευθύνεται σε ένα κοινό. Στη διδασκαλία και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τις θεατρικές αυτές διαστάσεις, εφόσον και οι δύο διαδικασίες συνδέονται άμεσα με την επικοινωνία μέσω των αισθήσεων και των συναισθημάτων και πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να μεταδοθεί ένα σημαντικό μήνυμα.
Το θέατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο έχει στενή σχέση με τη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, επειδή ενθαρρύνει τα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες να διερευνήσουν το άγνωστο μέσα από την ασφάλεια του θεάτρου και της υποκριτικής.
Χρησιμοποιώντας μια ξένη γλώσσα ως μάσκα, βιώνουν την ισχυρή επίδρασή της μέσα από το παιχνίδι και την απόλαυση της ανακάλυψης. Σε αυτό το εργαστήριο θα χρησιμοποιήσουμε θεατρικές τεχνικές για να προσεγγίσουμε τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας (ασκήσεις ταυτότητας, ήχου και χώρου, τεχνικές κίνησης, γλωσσικά παιχνίδια και παιχνίδια έντονης συναισθηματικής κατάστασης). Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να συνδυάσουν το θέατρο και τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Clark Steven
Print

Number of views (1499)/Comments (0)

Αρχείο

«April 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
31
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Λάρισα 31/3/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 10ο Γυμνάσιο Λάρισας
1
2
3
4
5
6
7
8
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Λάρισα, 8/04/2025, Εργαστήριο για μαθητές, Νηπιαγωγείο- "Αρχοντία Καθάριου"
9
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 9/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
10
11

"κι αν ήσουν εσύ;" ενα πρόγραμμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το ρατισμό, τη ξενοφοβία, τους πρόσφυγες

Αθήνα 11/4/2025 εκδήλωση ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Ηρώ Ποταμούση
1213
14151617181920
21222324252627
282930123
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Καλαμάτα 3/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Μεσσηνίας
4
5
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδία

Τρίπολη 5/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αρκαδίας
67
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
8
9
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
1011

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά