Φύλλα εργασίας
Θεατρική διασκευή του ποιήματος του Γιώργου Στρατήγη
Σύνθεση/διασκευή για παιδιά του ομότιτλου έργου του Κέννεθ Σώγιερ Γκούντμαν
Ερωτήματα απο τη πεζογραφία του Θεοτόκη
Παρουσίαση στο 1ο Γυμνάσιο Βάρης
Υλοποίηση προγράμματος στη Κουμαντάρειο Πινακοθήκη Σπάρτης Περιγραφή των δραστηριοτήτων και φωτογραφίες
Με αφορμή το πρόγραμμα "Λυσιστράτη"
2 σενάρια για αυτοσχεδιαμούς
Ασκήσεις επικοινωνίας, συνενοχής, δημιουργίας χαρακτήρων κ.ά.
7 σχέδια μαθημάτων για τη διδασκαλία μέσα από τη χρήση της μάσκας
7 σχέδια μαθημάτων για μια πρώτη προσέγγιση στον Στανισλάβσκι
Σημαντικοί σταθμοί στο νεοελληνικό θέατρο
Υλικό εργασίας, ασκήσεις από ένα θεατρικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς
Θεατρική Σύνθεση
Ασκήσεις για ζέσταμα, επικοινωνία, εμπιστοσύνη
Σημειώσεις από ένα εργαστήρι ρυθμού πάνω στο Ματωμένο Γάμο του Λόρκα
Σημειώσεις από ένα εργαστήριο με εκπαιδευτικούς
Σημειώσεις από ένα εργαστήριο
Σχέδιο μαθήματος εκπαιδευτικού δράματος
Ένα θεατρικό έργο από μαθητές
Μια προσπάθεια σε συνεργασία με τη βιβλιοθήκη του σχολείου
Στόχοι και περιγραφή μιας απόπειρας ομάδα εκπαιδευτικών
Περιγραφή ενός προγράμματος
Φύλλο εργασίας
«Ο ήχος της πέτρας» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»
«"Αναγνωρίζοντας τη Ρατσιστική Βία | Κατανοώντας το Πλαίσιο Υποστήριξης των Θυμάτων Ρατσιστικής Βίας»
Διαδικτυακά, 16/1/2025, συζήτηση Κώστας Μάγος, Χριστίνα Ζώνιου
Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Από τη μαρτυρία στη σκηνική επιτέλεση: αφηγηματικές, αναπαραστατικές και δεοντολογικές όψεις του Θεάτρου Ντοκιμαντέρ»
«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Κλικ - ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα
"κι αν ήσουν εσύ; - πες το δυναμικά με εικόνες!"