Φύλλο εργασίας
Σχέδιο ενός προγράμματος
Χρονικό μιας παράστασης-σύνθεσης αρχαίου δράματος με μαθητές
Τρωικός-Θηβαΐκός
Χώρος, μηχανισμοί, ακουστική, ενδύματα, προσωπεία, σημασία
Μια έρευνα μαθητών
Εμπειρία της χρήσης των «αναγνωστικών ημερολογίων» Α' Γυμνασίου στο Αρσάκειο
Η εμπειρία της χρήσης των «αναγνωστικών ημερολογίων» 2001-2002 στο Αρσάκειο
3 προτάσεις εμπλουτισμού του μαθήματος της ιστορίας, της έκθεσης και της λογοτεχνίας
Χρονολογικός πίνακας
Με αφορμή την προβολή των 4 πρώτων κύκλων
Θεατρικό έργο στο μάθημα θεατρ αγωγής στο 2ο Ολοήμερο Δημοτικό Κορυδαλλού
Σχέδιο ανοιχτού μαθήματος
Αννα Παπασταμοπούλου, Δήμητρα Ψιλογιάννη
Θεατρικό μονόπρακτο
Ένα πρόγραμμα για τα εικαστικά
Θεατρική σύνθεση/τα κείμενα για τις σχέσεις των 2 φύλων
Θεατρική σύνθεση
Σκέψεις, δραστηριότητες
«Ο ήχος της πέτρας» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»
«"Αναγνωρίζοντας τη Ρατσιστική Βία | Κατανοώντας το Πλαίσιο Υποστήριξης των Θυμάτων Ρατσιστικής Βίας»
Διαδικτυακά, 16/1/2025, συζήτηση Κώστας Μάγος, Χριστίνα Ζώνιου
Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Από τη μαρτυρία στη σκηνική επιτέλεση: αφηγηματικές, αναπαραστατικές και δεοντολογικές όψεις του Θεάτρου Ντοκιμαντέρ»
«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Κλικ - ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα
"κι αν ήσουν εσύ; - πες το δυναμικά με εικόνες!"