John O’ Tool
Ομότιμος Καθηγητής Δράματος και Εφαρμοσμένου Θεάτρου Πανεπιστήμιο Griffith, Αυστραλία
Ο John O'Toole είναι Αυστραλός εκπαιδευτικός θεάτρου και τεχνών, ομότιμος Καθηγητής Δράματος και Εφαρμοσμένου Θεάτρου στο Πανεπιστήμιο Griffith και ιδρυτής του Arts Education στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης. Διδάσκει, ερευνά και γράφει για το δράμα και το εφαρμοσμένο θέατρο εδώ και πενήντα χρόνια, σε όλες τις ηλικίες και σε έξι ηπείρους. Έχει γράψει και συν-γράψει πάνω από είκοσι βιβλία, συμπεριλαμβανομένων μαθητικών εγχειριδίων, κειμένων εκπαιδευτικών, ερευνητικών και ερευνητικών μεθόδων στις τέχνες. Το 2013 ήταν ο βασικός συγγραφέας στο Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών της Αυστραλίας για τις τέχνες και το δράμα στην εκπαίδευση. Δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και επαγγελματικών ενώσεων, ιδρυτής-μέλος του Drama Queensland and Drama Australia και Convenor του τριετούς συνεδρίου IDEA 95. Το 2002 έλαβε το βραβείο American Alliance for Theatre and Education Lifetime Research. Το 2014, του απονεμήθηκε η ιδιότητα του μέλους του Τάγματος της Αυστραλίας (AM) για τις υπηρεσίες του στη δραματική εκπαίδευση.
Sanja Krsmanović Tasić
Πρόεδρος του Διεθνούς Οργανισμού για το Θεάτρου στην Εκπαίδευσης (IDEA), πρόεδρος του Εκτελεστικού Γραφείου της Παγκόσμιας Συμμαχίας για την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση (WAAE), πρόεδρος του Κέντρου Θεάτρου στην Εκπαίδευση και την Τέχνη (CEDEUM) στη Σερβία
Η Sanja Krsmanović Tasić, είναι ειδικός στη δραματική/θεατρική εκπαίδευση, σκηνοθέτης θεάτρου, ηθοποιός, χορογράφος, με μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία, παραγωγή και επιμέλεια προγραμμάτων στις παραστατικές τέχνες και την καλλιτεχνική εκπαίδευση. Αναγνωρισμένη για τον ακτιβισμό και την τέχνη της, απευθύνεται σε κρίσιμα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα. Ισχυρή υποστηρίκτρια της χρήσης της τέχνης και της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης ως εργαλείου μετασχηματισμού και θεραπείας. Πρόεδρος του Διεθνούς Οργανισμού για το Θεάτρου στην Εκπαίδευσης (IDEA), πρόεδρος του Εκτελεστικού Γραφείου της Παγκόσμιας Συμμαχίας για την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση (WAAE). Πρόεδρος του Κέντρου Θεάτρου στην Εκπαίδευση και την Τέχνη (CEDEUM) στη Σερβία. Καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρυτής του Hleb Teatar. Διεθνώς αναγνωρισμένη, διδάσκει σε εργαστήρια και master classes συνδυάζοντας την εμπειρία της από το χορό και το θέατρο σε μια πρωτότυπη προσέγγιση και μεθοδολογία επινόησης εφαρμόσιμων πρότζεκτ με παιδιά, νέους, ηλικιωμένους, καθώς και επαγγελματίες.
Maria Clara Martin
Αντιπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα
Διατελεί Αντιπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) στην Ελλάδα από τον Νοέμβριο του 2021. Διατέλεσε Αντιπρόσωπος στο Εκουαδόρ μεταξύ 2015 και 2020. Διατέλεσε επίσης Επικεφαλής του Τμήματος Αμερικής για το Γραφείο του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στη Γενεύη, Επικεφαλής του τμήματος Appeals and Reports στην έδρα της UNHCR, Senior Liaison Officer της UNHCR στις Βρυξέλλες και επιπλέον εργάστηκε στη Ρουάντα και τη Μοζαμβίκη με την UNHCR. Διατέλεσε επίσης Παρατηρητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην Αϊτή με τη Διεθνή Πολιτική Αποστολή του ΟΗΕ/ΟΑΚ. Εργάστηκε επίσης ως εθελόντρια στην Κολομβιανή Επιτροπή Νομικών και συνεργάστηκε ως ερευνήτρια με το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα (WFP) του ΟΗΕ και τη Διεθνή Αμνηστία στο Λονδίνο. Τέλος, εργάστηκε ως παραγωγός για το BBC. Κατέχει δίπλωμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα από το Πανεπιστήμιο Andres Bello στο Καράκας, μεταπτυχιακό τίτλο στις Λατινοαμερικανικές Σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και πτυχίο στις Εφαρμοσμένες Σύγχρονες Γλώσσες από το Πανεπιστήμιο των Παρισίων III.
Κωστής Παπαϊωάννου
Διευθυντής «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς»
Ο Κωστής Παπαϊωάννου σπούδασε Ιστορία και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις Πολιτικές Επιστήμες. Διδάσκει στην Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής. Έχει ασχοληθεί με την κατάρτιση ενηλίκων, τη διά βίου μάθηση και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Ήταν πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και γενικός γραμματέας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Υπήρξε πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας. Πρωτοστάτησε στη σύσταση του Δικτύου Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας, μετείχε στον συντονισμό του Παρατηρητηρίου στη Δίκη της Χρυσής Αυγής και διευθύνει το «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς». Έχει συγγράψει πολλά εκπαιδευτικά βιβλία και διδακτικά εγχειρίδια. Το 2021 κυκλοφόρησε το βιβλίο του «Άγρια ιστορία για μεγάλα παιδιά: Από τον φασισμό στον μεταφασισμό, Η δημοκρατία απέναντι στη νέα ακροδεξιά»(Πόλις). Από τις εκδόσεις Μεταίχμιο κυκλοφορεί το βιβλίο του «Τα καθαρά χέρια της Χρυσής Αυγής: Εφαρμογές ναζιστικής καθαρότητας». Αρθρογραφεί συχνά σε ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ.
Κώστας Μάγος
Καθηγητής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
O Κώστας Μάγος είναι Καθηγητής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα αφορούν στη θεωρία και την πράξη της διαπολιτισμικής διάστασης στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση, καθώς και στην αξιοποίηση διαφορετικών μορφών Τέχνης για την προώθηση των διαπολιτισμικών αξιών. Έχει πάρει μέρος σε ένα σημαντικό αριθμό ερευνητικών προγραμμάτων που αφορούν σε ζητήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και έχει δημοσιεύσει άρθρα σχετικά με τα παραπάνω θέματα σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά.