Μεθοδολογία για μια Παιδαγωγική
με Κέντρο το Μαθητή και τις Παρασταστικές Τέχνες
 

 

ΥΛΙΚΟ

 

Paolo Freire, Pedagogy of the Oppressed (περίληψη στα αγγλικά), New York: Seabury, 1974.

Translated from the original Portuguese (1968) by Myra Bergman Ramos

Edward Bond, On Imagination (επιστολή, March 1996)

Buddha, Kalama Sutta (Anguttara Nikaya Vol. 1, 188-193 P.T.S. Ed.)

The UN Declaration of the Rights of the Child (περίληψη από το Everyman's United Nations)

Εξηγώ μερικά πράγματα, Pablo Neruda (μτφ Άννα Βάλβη)

Gavin Bolton's theory and practice of drama in education, Asterios Tsiaras

Σεμινάριο mPPact1-Ιανουάριος 2007, Μπέττυ Γιαννούλη

Στους απογόνους, Bertolt Brecht

Ενδεικτική βιβλιογραφία για την παιδαγωγική προσέγγιση του προγράμματος

Στόχοι - Σκοποί

Ημερολόγιο Δράσεων

Το προφίλ των Εταίρων

Σχολεία στο Πρόγραμμα