Αιθουσα
|
Εργαστήρια Κυριακής 09.00 – 11.30
|
Εργαστήριο Κυριακής 12.00-14.30
|
Γυμναστήριο Ι
|
Χώρος, χρόνος, σημείο: εργαστήριο Κίνησης και Χορού- Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Γιάννης Γιαπλές, χορευτής
|
Στοιχεία Υποκριτικής
Στάθης Λιβαθηνός, σκηνοθέτης
|
Γυμναστήριο ΙΙ
|
Εργαστήρι Χορού
Δημήτρης Σωτηρίου, χορευτής
|
CAPOEIRA, βασικές αρχές
Marta Cotrim, καλλιτέχνης παραστατικών τεχνών, Brasil
|
Γυμναστήριο ΙΙΙ
|
"Le Jeu"/ "Το Παιχνίδι"
Lilo Baur, ηθοποιός, δασκάλα Theatre Complicite
|
Γυμναστήριο δημοτικού
|
Μεταμόρφωση και Πολιτισμός
Jonothan Neelands, Warwick University UK
|
Εντευκτήριο καθηγητών
|
Θέατρο: Τέχνη και Τεχνική
Fabio Roberto Tolledi, Πανεπιστήμιο του Lecce, Ιταλία
|
Εντευκτήριο μαθητών
|
Χορικά από τους "όρνιθες" του Αριστοφάνη : μια εφαρμογή της "θεατρικής σύνθεσης" στο εκπαιδευτικό θέατρο Γιώργος Π. Μπινιάρης, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, μουσικός
|
244
|
Commedia dell' Arte: Αναγεννησιακές Μεταμορφώσεις
Αθηνά Κεφαλά, Ηθοποιός, εκπαιδευτικός δραματικής σχολής
|
245
|
"Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας"
'Αβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός του Δράματος/Θεάτρου
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός του Δράματος/Θεάτρου
|
246
|
Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας
Andrea Copeliovitch, Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brasil
|
251
|
O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"
Πέγκυ Στεφανίδου, δασκάλα Eκπαιδευτικού Δράματος και Θεάτρου, υπεύθυνη σεμιναρίων Δραματικής Tέχνης στην Eκπαίδευση και θεατρικών εργαστηρίων του Mουσείου Eλληνικής Παιδικής Tέχνης.
|
323
|
"Αρχέγονο Παιχνίδι Μεταμόρφωσης"
Άννα Λάζου, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σοφία Μάντη χορεύτρια, Θοδωρής Ζιούτος μουσικός
|
Η δραματοποίση του μύθου
Τάκης Τζαμαργιάς, Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικοί θεάτρου
|
301
|
"Η Κάθοδος της Θεάς στον Κάτω Κόσμο"
Άννα Αλιφραγκή, φιλόλογος, σύμβουλος ψυχικής υγείας.
|
"Πίνακες που ταξιδεύουν", μια εικαστική δραστηριότητα – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Ελένη Μωραΐτη, ζωγράφος, εκπαιδευτικός
|
210
|
Από το κείμενο στη σκηνή
Μαρία Παναγιωτοπούλου, φιλόλογος, υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας Δήμου Μοσχάτου.
|
Θέατρο από Παιδιά – Κατανόηση χαρακτήρων, θεμάτων: Προετοιμασία υποκριτικής ικανότητας παιδιών και νέων
Γιάννης Πουταχίδης, Κατερίνα Πουταχίδου θεατροπαιδαγωγοί
|
305
|
Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;
Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη, νηπιαγωγός, συγγραφέας, δασκάλα θεάτρου
|
Αναζητώντας τον ποταμό της γνώσης: πως η λογοτεχνία και η δραματική τέχνη μεταμορφώνουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στη β΄ γυμνασίου
Έλενα Μίντση, φιλόλογος, εκπαιδευτικός του δράματος
|
306
|
ΜΙΜΙΚΗ: Απ΄ την ουδέτερη μάσκα στο θέατρο αντικειμένων"
Αντώνης Κουτρουμπής, ηθοποιός, μίμος
|
307
|
Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού
|
Η φωνή ως αεροδυναμικό φαινόμενο. Εργαστήρι εν όψει της δραματοποιημένης ανάγνωσης ποιητικών κ.ά. κειμένων.
Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Πανεπιστήμιο Κρήτης
|
308
|
Το μαγικό "Εδώ και τώρα"!
Εδουάρδος Γεωργίου, σκηνογράφος & "Παντούμ" θίασος δρώμενων δρόμου
|
311
|
Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Βασίλης Κοσμόπουλος σκηνοθέτης κινηματογράφου,
Γιώργος Ζαφειρίου φωτογράφος
|
Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Κώστας Μόσχος, μουσικός
|
θέατρο
|
Εργαστήριο Θεάτρου Σκιών
Στάθης Μαρκόπουλος, κουκλοπαίχτης
|