| ΜΕΡΟΣ Γ΄: Τα Εργαστήρια (Περιγραφή-Ασκήσεις-Σχόλια-Προβληματισμοί)
 |  |  | 
  
   |  | Άννα Αλιφραγκή:
 Η Κάθοδος της Θεάς στον Κάτω Κόσμο
 | ...:: | 205 | 
  
   |  | 'Αβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου:
 Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας
 | ...:: | 209 | 
  
   |  | Στέλιος Βγαγκές:
 Μαθαίνοντας μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι
 | ...:: | 223 | 
  
   |  | Andrea Copeliovitch:
 Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας
 | ...:: | 227 | 
  
   |  | Marta Cotrim:
 TOPENG: Μπαλινέζικος παραδοσιακός χορός με μάσκες
 | ...:: | 232 | 
  
   |  | Marta Cotrim:
 Capoeira: ένας καθρέφτης μας Θεωρία
 και πράξη της βραζιλιάνικης τέχνης του Capoeira
 | ...:: | 234 | 
  
   |  | Εδουάρδος Γεωργίου & θίασος «Παντούμ»:
 Το μαγικό «Εδώ και τώρα»!
 | ...:: | 241 | 
  
   |  | Γιάννης Γιαπλές:
 Χώρος, χρόνος, σημείο:
 εργαστήριο Κίνησης και Χορού- Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
 | ...:: | 242 | 
  
   |  | Φίλια Δενδρινού:
 Δραματική προσέγγιση μη θεατρικών κειμένων
 | ...:: | 246 | 
  
   |  | Νίκος Καλογεράκης:
 Στοιχεία χορογραφικής σύνθεσης
 | ...:: | 247 | 
  
   |  | Κωστής Καπελώνης:
 Προσεγγίσεις Υποκριτικής
 | ...:: | 248 | 
  
   |  | Αθηνά Κεφαλά:
 Commedia dell' Arte: Αναγεννησιακές Μεταμορφώσεις
 | ...:: | 248 | 
  
   |  | Άλκηστις Κοντογιάννη:
 Όνειρο x Όνειρο = Ζωή
 | ...:: | 249 | 
  
   |  | Βασίλης Κοσμόπουλος, Γιώργος Ζαφειρίου:
 Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης - Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
 | ...:: | 249 | 
  
   |  | Γιάννης Κουρκουμέλης, Αιμιλία Παπαδάκου:
 Μεταγραφές μιας Αφήγησης
 | ...:: | 250 | 
  
   |  | Αντώνης Κουτρουμπής:
 ΜΙΜΙΚΗ: Απ΄ την ουδέτερη μάσκα στο θέατρο αντικειμένων
 | ...:: | 250 | 
  
   |  | Άννα Λάζου, Θοδωρής Ζιούτος:
 Αρχέγονο Παιχνίδι Μεταμόρφωσης
 | ...:: | 251 | 
  
   |  | Ελένη Λαμπρονικου:
 H δημιουργική μεταμόρφωση ή μεταμορφωνόμαστε δημιουργικά
 | ...:: | 257 | 
  
   |  | Μυρσίνη Λενούδια-Σακελλαρίδη:
 «Η Στέρνα» του Γ. Σεφέρη στην "Έρημη Χώρα" του Th. S. Eliot»:
 Μυστικά λέξεων - Μεταμορφώσεις.
 Θεατρικά Δρώμενα μέσω Δημιουργικής Γραφής.
 | ...:: | 261 | 
  
   |  | Στάθης Λιβαθηνός:
 Στοιχεία Υποκριτικής και το θέατρο στο σχολείο - μια συνέντευξη
 | ...:: | 262 | 
  
   |  | Κωνσταντίνα Μάρα, Ιφιγένεια Τσίχλα:
 Κατασκευή και εμψύχωση κούκλας -μαριονέτας, μαροτας
 | ...:: | 267 | 
  
   |  | Στάθης Μαρκόπουλος:
 Εργαστήριο Θεάτρου Σκιών
 | ...:: | 267 | 
  
   |  | Marcos Martinez:
 Εργαστήριο με τη Μέθοδο Εκπαίδευσης Ηθοποιών Suzuki.
 | ...:: | 268 | 
  
   |  | Alex Mavrocordatos:
 «Ελευθερία»για να αλλάξουμε!.
 | ...:: | 270 | 
  
   |  | Έλενα Μίντση:
 Αναζητώντας τον ποταμό της γνώσης: πως η λογοτεχνία και η δραματική τέχνη μεταμορφώνουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στη β΄ γυμνασίου
 | ...:: | 271 | 
  
   |  | Κώστας Μόσχος:
 Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
 | ...:: | 276 | 
  
   |  | Τηλέμαχος Μουδατσάκις:
 Η φωνή ως αεροδυναμικό φαινόμενο. Εργαστήρι
 εν όψει της δραματοποιημένης ανάγνωσης ποιητικών κ.ά. κειμένων
 | ...:: | 277 | 
  
   |  | Γιώργος Π. Μπινιάρης, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου:
 Χορικά από τους «όρνιθες» του Αριστοφάνη :
 μια εφαρμογή της «θεατρικής σύνθεσης» στο εκπαιδευτικό θέατρο
 | ...:: | 278 | 
  
   |  | Σπύρος Μπουντούρης:
 Η φύση με θεατρικό βλέμμα
 | ...:: | 279 | 
  
   |  | Ελένη Μωραΐτη:
 «Λαβύρινθος» - Εικαστική δραστηριότητα, Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
 | ...:: | 285 | 
  
   |  | Ελένη Μωραΐτη:
 «Πίνακες που ταξιδεύουν»,
 μια εικαστική δραστηριότητα - Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
 | ...:: | 285 | 
  
   |  | Jonothan Neelands:
 Αντιγόνη: μεταμορφώσεις σε ένα μύθο
 | ...:: | 286 | 
  
   |  | Jonothan Neelands:
 Μεταμόρφωση και Πολιτισμός
 | ...:: | 286 | 
  
   |  | Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη: Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;
 Η επεξεργασία της έννοιας της «ενσυναίσθησης» (βασική αρχή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης), μέσα από τη δραματική τέχνη
 | ...:: | 287 | 
  
   |  | David Pammenter:
 "Φτιάχνουμε" και "παίζουμε"
 θεατρικές ιστορίες με στόχο τη μεταμόρφωση
 | ...:: | 292 | 
  
   |  | David Pammenter, Alex Mavrocordatos:
 Θέατρο για την Ανάπτυξη: Αξίες και Μεταμόρφωση
 | ...:: | 293 | 
  
   |  | Μαρία Παναγιωτοπούλου:
 Από το κείμενο στη σκηνή
 | ...:: | 294 | 
  
   |  | Ευαγγελία Παπαθανασίου:
 Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα
 της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
 | ...:: | 300 | 
  
   |  | Γιάννης Πουταχίδης, Κατερίνα Πουταχίδου:
 Θέατρο από Παιδιά - Κατανόηση χαρακτήρων, θεμάτων:
 Προετοιμασία της υποκριτικής ικανότητας παιδιών και νέων
 | ...:: | 305 | 
  
   |  | Κορίνα Πρεβεδουράκη, Χριστίνα Λαναρά:
 Σκηνικά αντικείμενα:
 Μεταμορφώσεις Ιδεών από την Αναγέννηση στο σύγχρονο κόσμο
 | ...:: | 310 | 
  
   |  | Shifra Schonmann:
 Από τον Άνθρωπο στο Ρινόκερο.
 Υπάρχει επιστροφή; Μεταμόρφωση μέσω θεάτρου
 | ...:: | 312 | 
  
   |  | Πέγκυ Στεφανίδου:
 O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας:
 Όταν ο μύθος γίνεται «σημερινός»
 | ...:: | 313 | 
  
   |  | Δημήτρης Σωτηρίου:
 Από την ακινησία στην σωματική άσκηση
 και στο δημιουργικό αυτοσχεδιασμό
 | ...:: | 318 | 
  
   |  | Τάκης Τζαμαργιάς:
 Δραματοποίηση ως διαδικασία θεατρικής εμψύχωσης
 στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου
 | ...:: | 320 | 
  
   |  | Τάκης Τζαμαργιάς, Νίκος Γκόβας:
 Η δραματοποίηση του μύθου
 | ...:: | 321 | 
  
   |  | Fabio Roberto Tolledi:
 Θέατρο: τεχνική και τέχνη
 | ...:: | 322 | 
  
   |  | Fabio Roberto Tolledi:
 Το μυστικό της Commedia dell’ Arte
 | ...:: | 322 | 
  
   |  | Άννα Τσίχλη:
 Μικρή εισαγωγή στο «θέατρο της επινόησης» (devised theatre). Φωτογραφικές μεταμορφώσεις: ποιος σκότωσε τον γοητευτικό καβαλιέρο με το μαύρο γάντι;
 | ...:: | 323 | 
  
   |  | Κώστας Φιλίππογλου:
 Σωματικό θέατρο και αυτοσχεδιασμός
 | ...:: | 328 |