ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 
  
   | Παρασκευή 24 Ιανουαρίου: | 
  
   |  | 16.30 - 17.30 | Παραλαβή φακέλων, εγγραφές στα εργαστήρια | 
  
   |  | 17.30 - 18.00 | Έναρξη - Χαιρετισμοί (στο θέατρο) | 
  
   |  | 18.00 - 19.00 | Πρώτη Ολομέλεια: εισηγήσεις - συζήτηση (στο θέατρο) | 
  
   |  | 19.00 - 19.20 | Διάλειμμα | 
  
   |  | 19.20 - 20.30 | Εισηγήσεις - συζητήσεις σε παράλληλες συνεδρίες (σε διάφορες αίθουσες) | 
  
   |  | 20.45 - 21.30 | Παράσταση: "Το Δυνατό Αγόρι, το Κουφό Αγόρι και το Κορίτσι με το Τσαντόρ" από Philippines Educational Theatre Association (PETA) (στο θέατρο) | 
 
 
 
  
   | Σάββατο 25 Ιανουαρίου: | 
  
   |  | 09.00 - 09.30 | Μια ομάδα νέων στη Συνδιάσκεψη (στο θέατρο) | 
  
   |  | 09.30 - 11.00 | Δεύτερη Ολομέλεια: εισηγήσεις - συζήτηση (στο θέατρο) | 
  
   |  | 11.00 - 11.30 | Διάλειμμα | 
  
   |  | 11.30 - 14.00 | Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) | 
  
   |  | 14.00 - 15.30 | Φαγητό | 
  
   |  | 15.30 - 18.00 | Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) | 
  
   |  | 18.00 - 18.30 | Διάλειμμα | 
  
   |  | 18.30 - 19.30 | Παράσταση: "Αντιγόνη - ένας σύγχρονος μύθος" από το Θέατρο Νέων Μόσταρ -Βοσνία (στο θέατρο) | 
 
 
 
  
   | Κυριακή 26 Ιανουαρίου | 
  
   |  | 09.00 - 11.00 | Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) | 
  
   |  | 11.00 - 11.20 | Διάλειμμα | 
  
   |  | 11.20 - 13.20 | Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) | 
  
   |  | 13.30 - 14.30 | Παράσταση "Σας αρέσει ο Μπραμς;" με την Κάτια Γέρου (στο θέατρο) | 
  
   |  | 14.30 - 16.00 | Φαγητό | 
  
   |  | 16.00 - 17.15 | Ανοιχτές παρουσιάσεις (στο θέατρο) | 
  
   |  | 17.15 - 17.30 | Διάλειμμα (σύντομο) | 
  
   |  | 17.30 - 18.15 | Παράσταση Mr. Single από τον Zeljko Vukmirica (στο θέατρο) | 
  
   |  | 18.15 - 18.30 | Κλείσιμο των εργασιών με το γλυκό του αποχαιρετισμού | 
 
 
 
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/1/2003
18.00 - 19.00 Ολομέλεια στο Θέατρο. 
Γλώσσα: Αγγλικά και Ελληνικά με ταυτόχρονη μετάφραση
 - Ξανα-ανακαλύπτοντας τις δημοκρατικές ρίζες του θεάτρου
 Jonοthan Neelands, Warwick University, Μεγάλη Βρετανία
- Γεφυρώνοντας τους πολιτισμούς και την επικοινωνία: το θέατρο κωφών 
 Νέλλη Καρρά, δραματική σχολή ΑΡΧΗ, Θέατρο Κωφών, Ελλάς
- Το θέατρο ως θεραπευτική διαδικασία 
 John Somers, Exeter University, Μεγάλη Βρετανία
 
19.20-20.20 Παράλληλες Συνεδρίες σε διάφορες αίθουσες
Α' Παράλληλη Συνεδρία: στην Αίθουσα του Δημοτικού. 
Γλώσσα: Ελληνικά
 - Δείγματα ελληνικής θεατρικής πρακτικής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως χρήσιμα παραδείγματα για την εισαγωγή του κοινωνικού θεάτρου στην εκπαίδευση στην Ελλάδα 
 Περσεφόνη Σέξτου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα διαφυγές: "όχι με λόγια..." Αξιολογώντας ένα πιλοτικό πρόγραμμα 
 Μπέττυ Γιαννούλη, εκπαιδευτικός, κοινωνιολόγος, Γιάννα Πιτούλη, θεατροπαιδαγωγός (συμμετοχή: Λία Παπαδοπούλου, Χαρά Τσουκαλά, Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου)
- "Η ορατή και αόρατη πόλη". Ενεργός έρευνα για τη δραματική τέχνη στην εκπαίδευση στο Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
 Αλκηστις Κοντογιάννη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 
Β΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στο Εντευκτήριο καθηγητών (υπόγειο). 
Γλώσσα: Αγγλικά
 - Ένα σχολείο του μέλλοντος - η έννοια ενός πολιτισμού της συνεργασίας 
 Andjelija Jocic, Center for Drama in Education and Arts, Belgrade, Γιουγκοσλαβία
- Δύναμη στους νέους μέσα από τη θεατρική παιδεία, 
 Cris Gonzales, Philippines Educational Theatre Association,
- Πολιτισμική και πολιτιστική δράση για κοινωνική αλλαγή
 Αlex Mavrocordatos, David Pammenter, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία
 
Γ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην Αίθουσα Προβολών (316). 
Γλώσσα: Αγγλικά
 - Από μέσα προς τα έξω ή από έξω προς τα μέσα 
 John Wright, σκηνοθέτης, Middlesex University, Μεγάλη Βρετανία
- Αφρικανοί, Βίγκινκς, Τσικάνος: παρατηρήσεις από την εφαρμογή της μεθόδου 
 Σουζούκι
 Marcos Martinez, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ
- Ο ηθοποιός-πολεμιστής αντιμέτωπος με την άβυσσο
 Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία
 
Δ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 210. 
Γλώσσα: Ελληνικά
 - Η αξιοποίηση του θεατρικού κειμένου στη σχολική τάξη: προτάσεις για ένα λιγότερο βαρετό και περισσότερο αποδοτικό μάθημα 
 Τζένη Γ. Αννίνου, καθηγήτρια Φιλόλογος, Γλωσσολόγος
- Προτείνοντας ένα σύγχρονο θέατρο του μύθου για τους ελληνοκύπριους νέους: μια πιλοτική μελέτη περίπτωσης βασισμένη σε εργαστήριο γύρω από το μύθο της Αντιγόνης 
 Χάρις Πολυκάρπου, εκπαιδευτικός, Κύπρος
- Θεατρικό Αναλόγιο: μια παλιά συνταγή για τη "θεατρική" παρουσίαση των "πάντων" 
 Πόπη Πολυμέρου, εκπαιδευτικός, ηθοποιός
 
Ε΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 323. 
Γλώσσα: Ελληνικά-Αγγλικά
 - Η χρησιμοποίηση των τεχνών ως εμπόδιο στις εφηβικές αυτοκτονίες: το πρόγραμμα "λαβύρινθος" 
 Phil Jones, Vassiliki Karkou, University of Hertfordshire, Μεγάλη Βρετανία
- Η δραματοποίηση ως εργαλείο για κοινωνική αντίληψη και προσωπική εξέλιξη 
 Ελένη Τσεφαλά, καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας και εκπαιδευτικού δράματος
- Όταν το θέατρο κοιτάζει στα μάτια τη φυσική και της προτείνει μια βόλτα 
 Ανδρέας Κασσέτας, εκπαιδευτικός, συγγραφέας
 
ΣΤ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 251. 
Γλώσσα: Αγγλικά
 - Αρχική εκπαίδευση στο θέατρο και τεχνολογίες της επικοινωνίας
 Kenneth Taylor, Middlesex University, Μεγάλη Βρετανία
- Παιχνίδι -με ή χωρίς, πώς; 
 Metin Deniz, Nihal Koldas, Maya Arts Center, Τουρκία
- Φιλιππίνες: Το θέατρο στα σχολεία της Σιγκαπούρης
 Jeffrey Tan, theatre educator, Σιγκαπούρη
 
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟΥ 25/1/2003
09.30-11.00 Ολομέλεια στο Θέατρο. 
Γλώσσα: Αγγλικά και Ελληνικά με ταυτόχρονη μετάφραση
 - Αναγνώριση της διαφορετικότητας: διλήμματα και δυνατότητες πραγμάτωσης του κεντρικού στόχου της διαπολιτισμικής παιδείας 
 Χρήστος Γκόβαρης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
- Οι δυο όχθες του ποταμού: αφορμή για μια γέφυρα ή για ένα χάσμα; 
 Sead (Seyo) Dulic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη
- Ποτέ μην κοιτάς μακριά 
 David Davis, University of Central England, Μεγάλη Βρετανία
- Θέατρο και προσωπική ανάπτυξη στην εκπαίδευση δασκάλων στην Παλαιστίνη
 Hala Al-Yamani, Bethlehem University, Παλαιστίνη
 
 
  
   | Εργαστήρια Σαββάτου | 
  
   | Αίθουσα | 11.30 - 14.00 | 15.30-18.00 | 
  
   | Γυμναστήριο Ι | ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΙΠΩΜΕΝΗ ΛΕΞΗ: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού, Marcos Martinez, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ
 | 
  
   | Γυμναστήριο ΙΙ | ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ: η χρήση του δράματος στο σχολείο John Somers, Πανεπιστήμιο Exeter, Μεγάλη Βρετανία
 | 
  
   | Γυμναστήριο ΙΙΙ | Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Zeljko Vukmirica, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Κροατία
 | 
  
   | Αίθουσα δημοτικού | ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΞΗ ΣΤΗ ΤΡΕΛΑ! John Wright, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία
 | 
  
   | Εντευκτήριο καθηγητών | ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ : ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Jonothan Neelands, Πανεπιστήμιο Warwick, Μεγάλη Βρετανία
 | 
  
   | Εντευκτήριο μαθητών | ΠΡΑΞΕΙΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία
 | 
  
   | 244 | ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΩΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Sead (Seyo) Djulic, Joha Hadjimusic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη
 | 
  
   | 245 | ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΠΛΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ: τραγωδία, σατυρικό δράμα, κωμωδία Σπύρος Βραχωρίτης σκηνοθέτης, Αντιγόνη Μώρου θεατρολόγος, Κώστας Πατσατζόπουλος, μουσικοπαιδαγωγός
 | 
  
   | 246 | ΧΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ & ΓΕΦΥΡΕΣ ΛΟΓΟΥ: από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας Σμαρώ Γρηγοριαδου, μουσικός, Γιώργος Μπινιαρης, σκηνοθέτης, Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου
 | Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
 Hala Al-Yamani, Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ, Παλαιστίνη
 | 
  
   | 251 | ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ Phil Sixsmith, σύμβουλος εκπαιδευτικού δράματος Ελισάβετ Τσαλίκη, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Κορδελιό
 | 
  
   | 323 | PRIMAVISTA: Τρωάδες του Ευριπίδη Γιώργος Ζαμπουλακης , σκηνοθέτης, Θάνος Βόβολης σκηνογράφος
 | 
  
   | 301 | ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΩΜΑ: ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ! Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία
 | 
  
   | 210 | ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Φίλια Δενδρινού, καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής στα Αρσάκεια
 | H ΟΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΗ ΠΟΛΗ Άλκηστις Κοντογιάννη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 | 
  
   | 307 | Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Keneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγ. Βρατανία
 | ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ: ενάντια στα συνήθη προβλήματα και λάθη Στάθης Μαρκόπουλος, κουκλοπαίκτης
 | 
  
   | 308 | ΤΟ "ΣΩΜΑ" ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Στέλιος Κρασανάκης, ψυχίατρος, δραματοθεραπευτής
 | 
  
   | 311 | ΘΕΑΤΡΟ FORUM: διαπραγμάτευση στάσεων προς μια διαπολιτισμική αγωγή Γιάννα Πιτούλη, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
 | 
 
 
ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 
ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 26/1/2003
 
  
   | Αίθουσα | 9.00 - 11.00 | 11.10-13.10 | 
  
   | Γυμναστήριο Ι | ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΙΠΩΜΕΝΗ ΛΕΞΗ: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού Marcos Martinez, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ | 
  
   | Γυμναστήριο ΙΙ | ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ: η χρήση του δράματος στο σχολείο John Somers, Πανεπιστήμιο Exeter, Μεγάλη Βρετανία | 
  
   | Γυμναστήριο ΙΙΙ | ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Jonothan Neelands, Πανεπιστήμιο Warwick, Μεγάλη Βρετανία | 
  
   | Αίθουσα δημοτικού | ΛΟΓΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΚΟΝΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ: σύνθεση και διάδραση στη θεατρική πράξη Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος | 
  
   | Εντευκτήριο καθηγητών | ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Jeffrey Tan, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Σιγκαπούρη | 
  
   | Εντευκτήριο μαθητών | ΠΡΑΞΕΙΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία | 
  
   | 244 | ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Sead (Seyo) Djulic, Joha Hadjimusic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη | 
  
   | 245 | Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: χάσματα και γέφυρες Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικοί δράματος/θεάτρου
 | 
  
   | 246 | ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Νέλλη Καρρά, δραματική σχολή ΑΡΧΗ, Θέατρο Κωφών, Ελλάς | 
  
   | 251 | ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Cris Gonzales, Edward Terana, Philippines Educational Theatre Association, Φιλιππίνες | ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ Η΄ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ; Metin Deniz, Maya Arts Center, Τουρκία | 
  
   | 323 | ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ David Pammenter, Alex Mavrocordatos, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία | ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ: Η χρήση των τεχνών στην αναγνώριση και αντιμετώπιση προσωπικών και κοινωνικών δυσκολιών των νέων, Phil Jones, Vassiliki Karkou, University of Hertfordshire, Μεγάλη Βρετανία | 
  
   | 301 | ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΩΜΑ: ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ! Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία | 
  
   | 210 | ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ Ιωάννα Βετσοπούλου, ιστορικός τέχνης Κορίνα Πρεβεδουράκη, ζωγράφος Μαρία Χανιωτάκη, σκηνογράφος | 
  
   | 307 | Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Kenneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία | ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ή πως μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και  τη   δημιουργικότητα, Bασιλική Μπακρώζη, δασκάλα | 
  
   | 308 | ΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ Radka Mackova, Janacek Academy of Music and Arts, Δημοκρατία της Τσεχίας, Γιάννης Πουταχίδης, Κέντρο τέχνης ΠΟΥΠΟΥΛΟ | 
  
   | 311 | ΒΕΡΟΛΙΝΟ 36, ΜΟΝΑΧΟ 72
ΚΟΣΜΟΣ 2003, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: μια προσέγγιση μέσω Θεάτρου στην Εκπαίδευση Xριστίνα Μουρατίδου, ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός |