ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Παρασκευή 24 Ιανουαρίου: |
|
16.30 - 17.30 |
Παραλαβή φακέλων, εγγραφές στα εργαστήρια |
|
17.30 - 18.00 |
Έναρξη - Χαιρετισμοί (στο θέατρο) |
|
18.00 - 19.00 |
Πρώτη Ολομέλεια: εισηγήσεις - συζήτηση (στο θέατρο) |
|
19.00 - 19.20 |
Διάλειμμα |
|
19.20 - 20.30 |
Εισηγήσεις - συζητήσεις σε παράλληλες συνεδρίες (σε διάφορες αίθουσες) |
|
20.45 - 21.30 |
Παράσταση: "Το Δυνατό Αγόρι, το Κουφό Αγόρι και το Κορίτσι με το Τσαντόρ" από Philippines Educational Theatre Association (PETA) (στο θέατρο) |
Σάββατο 25 Ιανουαρίου: |
|
09.00 - 09.30 |
Μια ομάδα νέων στη Συνδιάσκεψη (στο θέατρο) |
|
09.30 - 11.00 |
Δεύτερη Ολομέλεια: εισηγήσεις - συζήτηση (στο θέατρο) |
|
11.00 - 11.30 |
Διάλειμμα |
|
11.30 - 14.00 |
Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) |
|
14.00 - 15.30 |
Φαγητό |
|
15.30 - 18.00 |
Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) |
|
18.00 - 18.30 |
Διάλειμμα |
|
18.30 - 19.30 |
Παράσταση: "Αντιγόνη - ένας σύγχρονος μύθος" από το Θέατρο Νέων Μόσταρ -Βοσνία (στο θέατρο) |
Κυριακή 26 Ιανουαρίου |
|
09.00 - 11.00 |
Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) |
|
11.00 - 11.20 |
Διάλειμμα |
|
11.20 - 13.20 |
Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες) |
|
13.30 - 14.30 |
Παράσταση "Σας αρέσει ο Μπραμς;" με την Κάτια Γέρου (στο θέατρο) |
|
14.30 - 16.00 |
Φαγητό |
|
16.00 - 17.15 |
Ανοιχτές παρουσιάσεις (στο θέατρο) |
|
17.15 - 17.30 |
Διάλειμμα (σύντομο) |
|
17.30 - 18.15 |
Παράσταση Mr. Single από τον Zeljko Vukmirica (στο θέατρο) |
|
18.15 - 18.30 |
Κλείσιμο των εργασιών με το γλυκό του αποχαιρετισμού |
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/1/2003
18.00 - 19.00 Ολομέλεια στο Θέατρο.
Γλώσσα: Αγγλικά και Ελληνικά με ταυτόχρονη μετάφραση
- Ξανα-ανακαλύπτοντας τις δημοκρατικές ρίζες του θεάτρου
Jonοthan Neelands, Warwick University, Μεγάλη Βρετανία
- Γεφυρώνοντας τους πολιτισμούς και την επικοινωνία: το θέατρο κωφών
Νέλλη Καρρά, δραματική σχολή ΑΡΧΗ, Θέατρο Κωφών, Ελλάς
- Το θέατρο ως θεραπευτική διαδικασία
John Somers, Exeter University, Μεγάλη Βρετανία
19.20-20.20 Παράλληλες Συνεδρίες σε διάφορες αίθουσες
Α' Παράλληλη Συνεδρία: στην Αίθουσα του Δημοτικού.
Γλώσσα: Ελληνικά
- Δείγματα ελληνικής θεατρικής πρακτικής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως χρήσιμα παραδείγματα για την εισαγωγή του κοινωνικού θεάτρου στην εκπαίδευση στην Ελλάδα
Περσεφόνη Σέξτου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα διαφυγές: "όχι με λόγια..." Αξιολογώντας ένα πιλοτικό πρόγραμμα
Μπέττυ Γιαννούλη, εκπαιδευτικός, κοινωνιολόγος, Γιάννα Πιτούλη, θεατροπαιδαγωγός (συμμετοχή: Λία Παπαδοπούλου, Χαρά Τσουκαλά, Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου)
- "Η ορατή και αόρατη πόλη". Ενεργός έρευνα για τη δραματική τέχνη στην εκπαίδευση στο Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Αλκηστις Κοντογιάννη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Β΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στο Εντευκτήριο καθηγητών (υπόγειο).
Γλώσσα: Αγγλικά
- Ένα σχολείο του μέλλοντος - η έννοια ενός πολιτισμού της συνεργασίας
Andjelija Jocic, Center for Drama in Education and Arts, Belgrade, Γιουγκοσλαβία
- Δύναμη στους νέους μέσα από τη θεατρική παιδεία,
Cris Gonzales, Philippines Educational Theatre Association,
- Πολιτισμική και πολιτιστική δράση για κοινωνική αλλαγή
Αlex Mavrocordatos, David Pammenter, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία
Γ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην Αίθουσα Προβολών (316).
Γλώσσα: Αγγλικά
- Από μέσα προς τα έξω ή από έξω προς τα μέσα
John Wright, σκηνοθέτης, Middlesex University, Μεγάλη Βρετανία
- Αφρικανοί, Βίγκινκς, Τσικάνος: παρατηρήσεις από την εφαρμογή της μεθόδου
Σουζούκι
Marcos Martinez, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ
- Ο ηθοποιός-πολεμιστής αντιμέτωπος με την άβυσσο
Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία
Δ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 210.
Γλώσσα: Ελληνικά
- Η αξιοποίηση του θεατρικού κειμένου στη σχολική τάξη: προτάσεις για ένα λιγότερο βαρετό και περισσότερο αποδοτικό μάθημα
Τζένη Γ. Αννίνου, καθηγήτρια Φιλόλογος, Γλωσσολόγος
- Προτείνοντας ένα σύγχρονο θέατρο του μύθου για τους ελληνοκύπριους νέους: μια πιλοτική μελέτη περίπτωσης βασισμένη σε εργαστήριο γύρω από το μύθο της Αντιγόνης
Χάρις Πολυκάρπου, εκπαιδευτικός, Κύπρος
- Θεατρικό Αναλόγιο: μια παλιά συνταγή για τη "θεατρική" παρουσίαση των "πάντων"
Πόπη Πολυμέρου, εκπαιδευτικός, ηθοποιός
Ε΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 323.
Γλώσσα: Ελληνικά-Αγγλικά
- Η χρησιμοποίηση των τεχνών ως εμπόδιο στις εφηβικές αυτοκτονίες: το πρόγραμμα "λαβύρινθος"
Phil Jones, Vassiliki Karkou, University of Hertfordshire, Μεγάλη Βρετανία
- Η δραματοποίηση ως εργαλείο για κοινωνική αντίληψη και προσωπική εξέλιξη
Ελένη Τσεφαλά, καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας και εκπαιδευτικού δράματος
- Όταν το θέατρο κοιτάζει στα μάτια τη φυσική και της προτείνει μια βόλτα
Ανδρέας Κασσέτας, εκπαιδευτικός, συγγραφέας
ΣΤ΄ Παράλληλη Συνεδρία: Στην αίθουσα 251.
Γλώσσα: Αγγλικά
- Αρχική εκπαίδευση στο θέατρο και τεχνολογίες της επικοινωνίας
Kenneth Taylor, Middlesex University, Μεγάλη Βρετανία
- Παιχνίδι -με ή χωρίς, πώς;
Metin Deniz, Nihal Koldas, Maya Arts Center, Τουρκία
- Φιλιππίνες: Το θέατρο στα σχολεία της Σιγκαπούρης
Jeffrey Tan, theatre educator, Σιγκαπούρη
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟΥ 25/1/2003
09.30-11.00 Ολομέλεια στο Θέατρο.
Γλώσσα: Αγγλικά και Ελληνικά με ταυτόχρονη μετάφραση
- Αναγνώριση της διαφορετικότητας: διλήμματα και δυνατότητες πραγμάτωσης του κεντρικού στόχου της διαπολιτισμικής παιδείας
Χρήστος Γκόβαρης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
- Οι δυο όχθες του ποταμού: αφορμή για μια γέφυρα ή για ένα χάσμα;
Sead (Seyo) Dulic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη
- Ποτέ μην κοιτάς μακριά
David Davis, University of Central England, Μεγάλη Βρετανία
- Θέατρο και προσωπική ανάπτυξη στην εκπαίδευση δασκάλων στην Παλαιστίνη
Hala Al-Yamani, Bethlehem University, Παλαιστίνη
Εργαστήρια Σαββάτου
|
Αίθουσα |
11.30 - 14.00
|
15.30-18.00
|
Γυμναστήριο Ι |
ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΙΠΩΜΕΝΗ ΛΕΞΗ: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού,
Marcos Martinez, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ |
Γυμναστήριο ΙΙ |
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ: η χρήση του δράματος στο σχολείο
John Somers, Πανεπιστήμιο Exeter, Μεγάλη Βρετανία |
Γυμναστήριο ΙΙΙ |
Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Zeljko Vukmirica, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Κροατία |
Αίθουσα δημοτικού |
ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΞΗ ΣΤΗ ΤΡΕΛΑ!
John Wright, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία |
Εντευκτήριο καθηγητών |
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ : ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
Jonothan Neelands, Πανεπιστήμιο Warwick, Μεγάλη Βρετανία |
Εντευκτήριο μαθητών |
ΠΡΑΞΕΙΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία |
244 |
ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΩΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
Sead (Seyo) Djulic, Joha Hadjimusic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη |
245 |
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΠΛΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ: τραγωδία, σατυρικό δράμα, κωμωδία
Σπύρος Βραχωρίτης σκηνοθέτης, Αντιγόνη Μώρου θεατρολόγος, Κώστας Πατσατζόπουλος, μουσικοπαιδαγωγός |
246 |
ΧΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ & ΓΕΦΥΡΕΣ ΛΟΓΟΥ: από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας
Σμαρώ Γρηγοριαδου, μουσικός, Γιώργος Μπινιαρης, σκηνοθέτης, Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου |
Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Hala Al-Yamani, Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ, Παλαιστίνη |
251 |
ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ
Phil Sixsmith, σύμβουλος εκπαιδευτικού δράματος Ελισάβετ Τσαλίκη, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Κορδελιό |
323 |
PRIMAVISTA: Τρωάδες του Ευριπίδη
Γιώργος Ζαμπουλακης , σκηνοθέτης, Θάνος Βόβολης σκηνογράφος |
301 |
ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΩΜΑ: ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ!
Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία |
210 |
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Φίλια Δενδρινού, καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής στα Αρσάκεια |
H ΟΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΗ ΠΟΛΗ
Άλκηστις Κοντογιάννη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
307 |
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Keneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγ. Βρατανία |
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ: ενάντια στα συνήθη προβλήματα και λάθη
Στάθης Μαρκόπουλος, κουκλοπαίκτης |
308 |
ΤΟ "ΣΩΜΑ" ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Στέλιος Κρασανάκης, ψυχίατρος, δραματοθεραπευτής |
311 |
ΘΕΑΤΡΟ FORUM: διαπραγμάτευση στάσεων προς μια διαπολιτισμική αγωγή
Γιάννα Πιτούλη, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός |
ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 26/1/2003
Αίθουσα |
9.00 - 11.00
|
11.10-13.10
|
Γυμναστήριο Ι |
ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΙΠΩΜΕΝΗ ΛΕΞΗ: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού Marcos Martinez, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, ΗΠΑ |
Γυμναστήριο ΙΙ |
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ: η χρήση του δράματος στο σχολείο John Somers, Πανεπιστήμιο Exeter, Μεγάλη Βρετανία |
Γυμναστήριο ΙΙΙ |
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Jonothan Neelands, Πανεπιστήμιο Warwick, Μεγάλη Βρετανία |
Αίθουσα δημοτικού |
ΛΟΓΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΚΟΝΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ: σύνθεση και διάδραση στη θεατρική πράξη Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος |
Εντευκτήριο καθηγητών |
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Jeffrey Tan, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Σιγκαπούρη |
Εντευκτήριο μαθητών |
ΠΡΑΞΕΙΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία |
244 |
ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Sead (Seyo) Djulic, Joha Hadjimusic, Mostar Youth Theatre, Βοσνία & Ερζεγοβίνη |
245 |
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: χάσματα και γέφυρες
Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικοί δράματος/θεάτρου |
246 |
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Νέλλη Καρρά, δραματική σχολή ΑΡΧΗ, Θέατρο Κωφών, Ελλάς |
251 |
ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Cris Gonzales, Edward Terana, Philippines Educational Theatre Association, Φιλιππίνες |
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ Η΄ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ; Metin Deniz, Maya Arts Center, Τουρκία |
323 |
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ David Pammenter, Alex Mavrocordatos, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία |
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ: Η χρήση των τεχνών στην αναγνώριση και αντιμετώπιση προσωπικών και κοινωνικών δυσκολιών των νέων, Phil Jones, Vassiliki Karkou, University of Hertfordshire, Μεγάλη Βρετανία |
301 |
ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΩΜΑ: ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ! Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία |
210 |
ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ Ιωάννα Βετσοπούλου, ιστορικός τέχνης Κορίνα Πρεβεδουράκη, ζωγράφος Μαρία Χανιωτάκη, σκηνογράφος |
307 |
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Kenneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία |
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ή πως μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα, Bασιλική Μπακρώζη, δασκάλα |
308 |
ΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ Radka Mackova, Janacek Academy of Music and Arts, Δημοκρατία της Τσεχίας, Γιάννης Πουταχίδης, Κέντρο τέχνης ΠΟΥΠΟΥΛΟ |
311 |
ΒΕΡΟΛΙΝΟ 36, ΜΟΝΑΧΟ 72
ΚΟΣΜΟΣ 2003, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: μια προσέγγιση μέσω Θεάτρου στην Εκπαίδευση Xριστίνα Μουρατίδου, ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός |