H Hala Al Υamani είναι καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ το τμήμα Faculty of Education in Early Childhood Programmes. Είναι συντονίστρια του κέντρου ανάπτυξης της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ. Εργάζεται σε διάφορα προγράμματα που σχετίζονται με την βελτίωση της πραγματικότητας που ζουν τα παιδιά και με την ανάπτυξη της εκπαίδευσης στην Παλαιστίνη. Σκηνοθετεί θεατρικά έργα για παιδιά και είναι μέλος του συμβουλίου στο κέντρο Γυναικών στην περιοχή της Βηθλεέμ. Τώρα σπουδάζει στο Έξετερ κάνοντας το διδακτορικό της στο Θέατρο στην εκπαίδευση και ειδικότερα όσον αφορά το δράμα ως μέθοδο διδασκαλίας για την επιμόρφωση γυναικών δασκάλων στη Παλαιστίνη.
Η Τζένη Αννίνου είναι φιλόλογος - γλωσσολόγος και εργάζεται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών. Έχει φοιτήσει σε Πανεπιστήμια της Αυστρίας και της Αγγλίας, όπου μετεκπαιδεύτηκε πάνω σε θέματα Eφαρμοσμένης Γλωσσολογίας με έμφαση στην αξιοποίηση του θεατρικού κειμένου στη γλωσσική διδασκαλία και είναι υποψήφια διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί στα Εκπαιδευτήρια Δούκα, στο 4ο Γυμνάσιο Χίου, στο Ράλλειο Λύκειο Πειραιά και στο Μαράσλειο, όπου ανέπτυξε εξωδιδακτική δράση δουλεύοντας με θεατρικές ομάδες και συμμετέχοντας σε πολιτιστικές εκδηλώσεις και παραστάσεις. Οι πρώτες θεατρικές εμπειρίες, που απέκτησε μέσα από την οικογένεια της και ζυμώθηκαν στις αίθουσες και το θέατρο του Αρσακείου όπου μαθήτευσε, επεκτείνονται κατά τα χρόνια των σπουδών της αλλά και μέχρι σήμερα με συνεχή αναζήτηση, παρακολούθηση σεμιναρίων και συμμετοχή σε εργαστήρια, από όπου ξεχωρίζει η συνάντησή της με το σκηνοθέτη και δάσκαλο του θεάτρου Γιώργο Μπινιάρη.
Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος (δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών στο αρχαίο θέατρο) και εκπαιδευτικός του Δράματος. Από το 1982 που διορίστηκε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ενδιαφέρον της στράφηκε κυρίως στους εξής τομείς: α)στη γλωσσική διδασκαλία (συμμετοχή στη συγγραφή των σχολικών εγχειριδίων "Έκφραση-Έκθεση για το λύκειο", στην αναθεώρηση των ίδιων βιβλίων και στη σύνταξη του καινούριου Προγράμματος Σπουδών για τη γλωσσική διδασκαλία), β) στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα (υπεύθυνη για τη συμμετοχή του 2ου Λυκείου Καλαμαριάς στα προγράμματα "Εκπαίδευση χωρίς σύνορα" (1990-2001) και Κομένιους (1996-2002), γ) στο Εκπαιδευτικό Δράμα/θέατρο με το οποίο ασχολείται πρακτικά και θεωρητικά (στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής) εφαρμόζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισε από σχετικές σπουδές (φοίτηση στη Δραματική Σχολή της Ρ. Πατεράκη, παρακολούθηση τριετούς προγράμματος Θεατρικής Παιδείας της Σ.Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης και θερινά τμήματα για το Εκπαιδευτικό Δράμα στο U.C.E. (Αγγλία), συμμετοχή σε σχετικά σεμινάρια και συνέδρια. Δίδαξε "Γλωσσικές ασκήσεις" στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Α.Π.Θ., το μάθημα "Δραματοποίηση" στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ., καθώς επίσης και στο 1ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης σε επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική παιδεία. Εργασίες της με ανάλογα θέματα έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά "Φιλόλογος", "Λόγος και Πράξη", "Επίλογος", και σε πρακτικά συνεδρίων.
Η Ιωάννα Βετσοπούλου, αφού αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, συνέχισε τις σπουδές της στο Τμήμα Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου του Essex, στη Μ. Βρετανία, όπου ειδικεύτηκε στη μελέτη της τέχνης των αρχών του 20ού αιώνα και του κλασικού Μοντερνισμού και απέκτησε Μεταπτυχιακό τίτλο (Μ.Α.). Από τον Ιανουάριο του 1988 διδάσκει Ιστορία της Τέχνης ως ελεύθερος επαγγελματίας. Έχει οργανώσει και διδάξει πολυάριθμα σεμινάρια σχετικά με την ιστορία της τέχνης του 20ού αιώνα, την ιστορία της Νεοελληνικής ζωγραφικής, τη Γλώσσα της Ζωγραφικής, την Αναγεννησιακή τέχνη, το Ρομαντισμό και την Ευρωπαϊκή τέχνη του 19ου αιώνα στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου της Χαλκίδας, στο Τμήμα Επιμόρφωσης Ενηλίκων του Κολλεγίου Αθηνών και στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του οίκου δημοπρασιών Christies. Επίσης, διδάσκει μαθήματα επιλογής σχετικά με την Ιστορία της Τέχνης στο Λύκειο της Σχολής Μωραϊτη και μεταφράζει βιβλία τέχνης για τον εκδοτικό οίκο Καστανιώτη.
Ο Julian Boal κατάγεται από τη Βραζιλία. Την πρώτη του εμπειρία στη διδασκαλία του "Θεάτρου των Καταπιεσμένων" την είχε δουλεύοντας ως βοηθός του πατέρα του Augusto Boal που είναι ο εμπνευστής της μεθόδου. Σύντομα άρχισε τη δική του προσωπική παρουσία στον διεθνή χώρο διδάσκοντας σε πολλά σεμινάρια σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσα στα άλλα έχει διδάξει στο International School Teachers Association στη Γενέυη, στη θεατρική ομάδα Domino στο Halle της Γερμανίας, στο 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης, στο Μόσταρ της Βοσνίας. Έχει δουλέψει με πρόσφυγες από το Μαλί στη Γαλλία, έχει μεταφράσει στα γαλλικά το Rainbow of Desire του Augusto Boal, έχει σκηνοθετήσει την ταινία για το World Social Forum, Porto Alegre, Brazil (2002) και το ντοκιμαντέρ για τους "Jana Sankriti, Calcutta" της Ινδίας, έχει γράψει το βιβλίο "Εικόνες λαϊκού θεάτρου στη Βραζιλία" κ.ά
Ο Θάνος Βόβολης είναι σκηνογράφος/ενδυματολόγος με ειδικότητα στον σχεδιασμό και κατασκευή προσωπείων. Σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία, Θεατρολογία , Θεωρία Κινηματογράφου στο Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης (1977- 1982) και Ενδυματολογία/Σχεδιασμό Προσωπείων στο Dramatiska Institutet (1982-1985). Το 1995 παρουσίασε την έρευνα του με θέμα το τραγικό προσωπείο με έμφαση στην σχέση προσωπείου- φωνής και την ακουστική λειτουργία του προσωπείου, (Dramatiska Institutet 1990-1995). Εχει εργαστεί με πάνω απο πενήντα θεατρικές παραστάσεις στη Σουηδία, Ελλάδα, Ισπανία και έχει διευθύνει σεμινάρια με θέμα την κατασκευή και σκηνική χρήση του προσωπείου στην Σουηδία, Ελλάδα, Νορβηγία, Ισπανία, Αγγλία. Εκθέσεις με θεατρικά του προσωπεία έχουν γίνει στην Στοκχόλμη, Γκέτεμποργ, Αθήνα, Δελφούς, Λονδίνο, Βερολίνο, Μαδρίτη, Μέριδα, Σεβίλλη.
O Σπύρος Βραχωρίτης είναι σκηνοθέτης. Σπούδασε νομικά, θέατρο και κινηματογράφο στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Νανσύ (Centre Universitaire International de Formation et des Rechearches Dramatiques υπό τον Jaques Lang) και στο Παρίσι (τμήμα εθνογραφικού κινηματογράφου υπό τον Jean Rouch). Από το 1976 είναι ο εμψυχωτής - σκηνοθέτης της "Θεατρικής Λέσχης Βόλου" με ιδιαίτερη έμφαση στη θεατροποίηση λογοτεχνικών κειμένων, παράλληλα με σκηνοθεσίες έργων του σύγχρονου και κλασσικού ρεπερτορίου. Το 1984 σκηνοθέτησε την 8ωρη τηλεοπτική σειρά "Γλώσσα και Ζωή" με θέμα την ιστορία της ελληνικής γλώσσας. Η σκηνοθεσία του της " Αντιγόνης" του Σοφοκλή στα αρχαία ελληνικά απέσπασε το πρώτο βραβείο της UNESCO για τις τέχνες του θεάματος στην ΕΧΡΟ '92 της Σεβίλλης. Έχει λάβει μέρος ως εισηγητής σε πολλά συνέδρια για το αρχαίο δράμα και το σύγχρονο θέατρο.
Η Andrea Copelovitch είναι ηθοποιός και καθηγήτρια σωματικής έκφρασης και υποκριτικής. Αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης της διδακτορικής της διατριβής στο UFRJ, Τμήμα Λογοτεχνίας - Ποιητικής, η οποία είναι μια έρευνα για την κατανόηση του ουσιαστικού στην Τέχνη, εξετάζοντας τον ηθοποιό, τη δράση του και τη γλώσσα που προκύπτει από αυτήν τη δράση. Από το 1991 ερευνά την πρακτική των ηθοποιών (ως δασκάλα θεάτρου, ηθοποιός και performer), επικεντρώνοντας την έρευνά της στις προεκφραστικές διαδικασίες. Ο τίτλος της διατριβής του Μάστερ της είναι "Δημιουργώντας τον Χαρακτήρα μέσω της Τελετουργίας: μια πρόταση μαθητείας για ηθοποιούς".
Η Μπέττυ Γιαννούλη είναι Κοινωνιολόγος με σπουδές στην Εγκληματολογία και τα Οικονομικά και διδάσκει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1989. Υπήρξε ενεργό μέλος της εθελοντικής ομάδας του Κέντρου Κοινωνικής Παρέμβασης τεσσάρων Δήμων που αναλαμβάνει προγράμματα πρόληψης στην τοπική κοινότητα. Παρακολούθησε σεμινάρια δραματοθεραπείας, εμψυχώνει Θεατρικό Εργαστήρι στο σχολείο, οργανώνει θεατρικές παραστάσεις και έχει πάρει μέρος σε φεστιβάλ, συνδιασκέψεις και σεμινάρια για το θέατρο στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Από το 1998 συμμετέχει στο πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Θέατρο" της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, είναι μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της Διεθνούς Συνδιάσκεψης της Αθήνας και μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Ο Χρήστος Γκόβαρης γεννήθηκε στο Βόλο. Το 1982 αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων. Συνέχισε τις σπουδές του στη Γερμανία όπου και πήρε το Master στις Πολιτικές επιστήμες και τα Παιδαγωγικά από το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης (Magister Artium). Στο Πανεπιστήμιο Τυμπιγκεν, Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης απέκτησε το Διδακτορικό του. Από το 1999 διδάσκει Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου.
Ο Νίκος Γκόβας έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός, μουσικός και σκηνοθέτης με πολλά ανεξάρτητα θεατρικά και μουσικά σχήματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Μελβούρνη, Μόναχο, Λονδίνο) καθώς και με Δημοτικά Θέατρα, ΔΗΠΕΘΕ και Πανεπιστήμια. Το 1994 ιδρύει στο Λονδίνο το Theatre Lab Company (βραβείο Hellenic Foundation Award 1997), σκηνοθετεί παραστάσεις στα διάφορα θέατρα και παίρνει μέρος σε φεστιβάλ (European Festival of Theatre in Camden London, Διεθνές Φεστιβάλ Θεατρική Aνοιξη Θεσσαλονίκη). Εργάζεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1982, είναι συντονιστής πολιτιστικών προγραμμάτων στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής από το 1998 και έχει συνεργαστεί σε επιμορφωτικά και πιλοτικά προγράμματα για το θέατρο στην εκπαίδευση με πολλούς φορείς όπως τα ΠΕΚ, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Central School of Speech and Drama (London), Δημοτικά Θέατρα, επαγγελματικές Ενώσεις κ.ά. Είναι εισηγητής και συντονιστής του προγράμματος ?εκπαίδευση & θέατρο?, συντονιστής της Διεθνούς Συνδιάσκεψης της Αθήνας και πρόεδρος στο Πανελλήνιο Δίκτυο Για Το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
H Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου είναι σολίστ κλασσικής κιθάρας, συνθέτης και παιδαγωγός της μουσικής. Σπούδασε μουσική και αρχιτεκτονική στην Αθήνα και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της μουσικές σπουδές στο Βασιλικό Κολλέγιο του Λονδίνου με υποτροφία του Κολλεγίου. Ως σολίστ κιθάρας έχει εμφανιστεί σε συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ελληνικές και ξένες ορχήστρες ή σύνολα μουσικής δωματίου καθώς και σε πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς ερμηνείας και σύνθεσης (Αθήνα, Μπιλμπάο, Ρώμη, Μπολόνια, Τροία κλπ), αποσπώντας βραβεία και τιμητικές διακρίσεις. Σαν συνθέτης έχει εργασθεί στον χώρο της λεγόμενης "λόγιας" μουσικής και του θεάτρου και έργα της έχουν παρουσιαστεί σε μουσικά και θεατρικά φεστιβάλ στην Ελλάδα, Τουρκία, Αγγλία και Ισπανία. Πραγματοποιεί σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια σχετικά με την έννοια της μουσικής εμπειρίας στο θέατρο και την εκπαίδευση, εστιάζοντας την έρευνά της σε "ερμητικά" γνωστικά πεδία, όπως η αρχαία μετρική, η μουσικότητα του ελληνικού λόγου και η ουσία της μουσικής ερμηνείας, τομείς πάνω στους οποίους έχει εξάλλου δημοσιεύσει σχετικά άρθρα. Είναι μέλος του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της καλλιτεχνικής Εταιρείας "Μυθολογία".
Ο David Davis είναι καθηγητής του Θεάτρου στην Εκπαίδευση (Drama in Education) στο University of Central England. Διετέλεσε διευθυντής στο Διεθνές Κέντρο Σπουδών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ( International Centre for Studies in Drama in Education) στο University of Central England καθώς και Υπεύθυνος Κατεύθυνσης για τα τμήματα: ΜΑ Drama in Education, Certificate και Diploma in Drama in Education στο ίδιο πανεπιστήμιο. Για πολλά χρόνια υπήρξε Διευθυντής Τμήματος του PGCE Drαma in Education , το οποίο προετοίμαζε ειδικούς στο δράμα για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δίδαξε Δράμα σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για 15 χρόνια. Στο ενεργητικό του έχει πολλές δημοσιεύσεις και εργαστήρια σε πολλές χώρες του κόσμου. Τώρα ασχολείται αποκλειστικά με την έρευνα και επιβλέπει διδακτορικούς φοιτητές με αντικείμενο το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Drama in Education).
Η Φίλια Δενδρινού σπούδασε Θέατρο και Παιδαγωγικά στην Ελλάδα και στη Γαλλία. όπου μαθήτευσε και εργάστηκε με την ομάδα των "Κλοουνοαναλυτών" στο Παρίσι καθώς και με την ομάδα τού Ντάριο Φο όπου δούλεψε μαζί τους τις τεχνικές τής Commedia dellarte. Ασχολήθηκε με την παντομίμα, την τέχνη των Μπουφόνων τού Μεσαίωνα και την τεχνική των κλόουν τού τσίρκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με αρκετές θεατρικές ομάδες στην Γαλλία και την Ελλάδα και το 1985 συμμετείχε στα ευρωπαϊκά φεστιβάλ τής Βενετίας και τού Τσιβιντάλε με διαλογικά αποσπάσματα από την Commedia dellarte. Από το 1986 και έπειτα ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την αφήγηση (storytelling) και έχει παρουσιάσει πολλές δραματοποιημένες αφηγήσεις στο θέατρο αλλά και σε συνέδρια με αντικείμενο την τέχνη των νέο-αφηγητών. Εξειδικεύτηκε στην οργάνωση και εμψύχωση προγραμμάτων Θεατρικής Παιδείας στην Εκπαίδευση, αντικείμενο για το οποίο εργάστηκε στο Δήμο Παρισίων από το 1985 ως το 1987. Ως παιδαγωγός εργάστηκε στα Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου έχοντας αναλάβει τη διεύθυνση τού Νηπιαγωγείου από το 1987 ως το 1993. Ακόμη έχει εργαστεί ως καθηγήτρια υποκριτικής και κινησιολογίας σε δραματικές σχολές, στο Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου καθώς και σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ και έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την προώθηση τού θεάτρου. Από το 1996 έχει αναλάβει την εκπόνηση και εμψύχωση προγραμμάτων Θεατρικής Παιδείας στα Αρσάκεια Σχολεία. και είναι υπεύθυνη τού Πιλοτικού Προγράμματος τής Φ.Ε. "Εισαγωγή τής Θεατρικής Αγωγής στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση".
Ο Metin Deniz είναι διάσημος σκηνογράφος στην Τουρκία από την δεκαετία του 60. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Καλών Τεχνών της Κωνσταντινούπολης και σχεδίασε πάνω από 150 σκηνογραφίες για την όπερα, το θέατρο και τον κινηματογράφο στην Τουρκία, την Γαλλία, την Ελβετία. Έχει ο ίδιος σκηνοθετήσει θεατρικά έργα. Έχει διδάξει καλλιτεχνική διεύθυνση στο πανεπιστήμιο του Bilgi και έχει συντονίσει εργαστήρια πάνω στο θέμα "χώρος και δημιουργικότητα" στο Maya Arts Centre, του οποίου είναι συν-ιδρυτής. Κάνει τα σχέδια για διάφορα Κέντρα Πολιτισμού της Τουρκίας. Το διάστημα αυτό σχεδιάζει το πρόγραμμα ανάπλασης του αρχαιολογικού μουσείου της Σμύρνης.
Ο Sead Seyo Djulic γεννήθηκε το 1950. Αποφοίτησε από το Drama Studio του Σαράγεβο (Βοσνία-Ερζεγοβίνη). Από το 1974 είναι καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Νέων του Μόσταρ (Mostar Teatar Mladih, ΜΤΜ), όπου σκηνοθέτησε έναν μεγάλο αριθμό παραστάσεων, βασισμένων κατά κύριο λόγο σε πρωτότυπα προγράμματα, αλλά και σε σημαντικά έργα του παγκόσμιου δραματολογίου (Μακμπέθ του Σαίξπηρ, Γλάρος του Τσέχωφ, Προμηθέας του Αισχύλου, κλπ.). Κυρίαρχο κομμάτι της δουλειάς του αποτελεί η συνεχής και συστηματική θεατρική παιδεία των παιδιών και των νέων. Για την παροχή της, το ΜΤΜ έχει χρησιμοποιήσει τις πιο προοδευτικές και σύγχρονες Ευρωπαικές θεατρικές μεθόδους. Οι παραστάσεις του ΜΤΜ αποτελούν μία εξελισσόμενη δημιουργική διαδικασία, παρουσιάζοντας στο κοινό τις φάσεις που ακολουθήθηκαν προκειμένου να φτάσει η δουλειά της ομάδας στην σκηνή. Ο Seyo είναι πρόεδρος του CDO BiH (Κέντρο για την Θεατρική Παιδεία της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης). Ασχολείται, επίσης, με τον συντονισμό πολλών θεατρικών εργαστηρίων στην πατρίδα του και στο εξωτερικό. Εκδίδει άρθρα σε ειδικευμένα περιοδικά σχετικά με την δουλειά του με νέους που υποφέρουν από τις ψυχολογικές συνέπειες του πολέμου, ενώ είναι, επίσης, διευθυντής του περιοδικού Tmacaart του CDO BiH. Έχει συμμετάσχει σε καλοκαιρινά εκπαιδευτικά προγράμματα (Summer Schools) του Central England University of Birmingham.
Ο Cris Anthony C. Gonzales είναι διευθυντής του προγράμματος νεανικού θεάτρου της Ένωσης Εκπαιδευτικού Θεάτρου Φιλιππίνων (Philippine Educational Theatre Association - PETA). Είναι στέλεχος της Ένωσης και έχει σπουδάσει Ραδιοφωνική Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο των Φιλιππίνων. Συνεχίζει τις σπουδές του σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο αντικείμενο Μαζική Επικοινωνία. Η δουλειά του στις Φιλιππίνες περιλαμβάνει οργάνωση της κοινότητας και υπεράσπιση κοινωνικών ζητημάτων, ανάπτυξη προγραμμάτων για δασκάλους και μαθητές στα πλαίσια του εκπαιδευτικού συστήματος, θεατρικά εργαστήρια, διοργάνωση φεστιβάλ θεάτρου και συνεδρίων, δραματουργική καθοδήγηση. Πήρε μέρος στο 4ο Παγκόσμιο Συνέδριο για το Δράμα/ Θέατρο στην Εκπαίδευση- Διεθνής Συνεργασία Νέων στο Μπέργκεν της Νορβηγίας, το 2001. Αυτή την περίοδο ασχολείται με την μελέτη του αναλυτικού προγράμματος για το Θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ένωσης Εκπαιδευτικού Θεάτρου Φιλιππίνων.
O Armin Joha Hadzimusic γεννήθηκε ατο Μόσταρ της Βσνίας-Ερζεγοβίνης το 1967. Από το 1981 είναι μέλος του Θεάτρου Νέων του Μόσταρ (Mostar Teatar Mladih, MTM), συμμετέχοντας σε όλα τα drama studios που διεξήγαγε το θέατρο. Από το 1990 εργάζεται ως ηθοποιός στο ΜΤΜ. Σήμερα, είναι ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός. Από το 1997 είναι γραμματέας του CDO BiH ( Κέντρο για την Θεατρική Παιδεία της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης). Είναι, επίσης, μέλος της επιτροπής έκδοσης του Tmacaart, του περιοδικού για το δράμα, το θέατρο και την εκπαίδευση του CDO BiH. Έχει πάρει μέρος στον συντονισμό πολλών εργαστηρίων στην Σιγκαπούρη, τις ΗΠΑ, την Ιορδανία και την Ευρώπη.
O Γιώργος Ζαμπουλάκης γεννήθηκε το 1966. Σπούδασε θέατρο και σκηνοθεσία θεάτρου στην Δραματική Σχολή Ε.Χατζίκου και συνέχισε σπουδές στο Dramatiska Institute της Σουηδίας. Έχει διοργανώσει σεμινάρια για ηθοποιούς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό (Αγγλία, Γερμανία, Σουηδία, Ισπανία) με θέμα το σώμα και τη φωνή. Στην Ελλάδα σκηνοθέτησε παραστάσεις με το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, στο Θέατρο Αθηνά και στο Εθνικό Θέατρο. Έχει μεταφράσει ξένα θεατρικά έργα. Έχει γράψει και παρουσιάσει ποιήματά του.
Η Andjelija (Andja) Jocic (1963), γεννήθηκε στο Βελιγράδι, είναι συντονίστρια στο CEDEUM (Κέντρο Εκπαιδευτικού Δράματος και Τεχνών), επικεφαλής του Drama Primary, ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για δασκάλους που έχει στόχο να εισάγει το δράμα στο εκπαιδευτικό σύστημα στα προσχολικά ιδρύματα, στο πρόγραμμα μαθημάτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είναι επίσημα αναγωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας και Αθλημάτων της Σερβίας.. Είναι συντονίστρια διαπολιτισμικών προγραμμάτων εκμάθησης γλώσσας στο Studio for creative education "Školigrica" για παιδιά 4-7, που λειτουργεί στο Κέντρο Κουλτούρας "Stari Grad". Είναι επικεφαλής του Children Drama Studio "Škozorište", για παιδιά ηλικίας 7 - 15, προγράμματος που επικεντρώνεται στο να δουλέψει με μεθόδους αλληλεπίδρασης και δημιουργικές διαδικασίες. Είναι μεταφράστρια / διερμηνέας για Αγγλικά και Πολωνικά.
Ο Phil Jones είναι Λέκτορας στο πρόγραμμα "Θεραπεία μέσω των Τεχνών" (Αrts Therapies Programme) και υπεύθυνος των μεταπτυχιακών σπουδών στη Δραματοθεραπεία (Dramatherapy) στο Πανεπιστήμιο του Hertfordshire.Έχει δουλέψει στην ίδια θέση και στα τμήματα των Foundation Studies και Advanced Training in Art Therapy. Έχει δώσει διαλέξεις και έχει αρθρογραφήσει ευρέως σχετικά με το θέμα σε πολλά κράτη όπως Η.Π.Α, Καναδάς, Ιταλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ιρλανδία και η Ελλάδα. Είναι ο συγγραφέας του βιβλίου "ο Δράμα ως Θεραπεία: Το Θέατρο ως ζωή" και του υπό έκδοση βιβλίου "Η Επανάσταση των Θεραπειών μέσω της Τέχνης". Η κλινική του εργασία περιλαμβάνει πρακτική στον τομέα της πνευματικής υγείας, του αυτισμού και των ανθρώπων με δυσκολίες μάθησης
Η Vassiliki Karkou έχει κάνει μεταδιδακτορική έρευνα (Phd) στο Department of Art and Arts Therapies και είναι εκπαιδευμένη θεραπεύτρια μέσω χορού και κίνησης (Roehampton, UK). Έχει σπουδάσει στην Ελλάδα, στη Θεσσαλονίκη και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο "arts education and arts therapies" (Manchester UK). Είναι συγγραφέας του υπό έκδοση βιβλίου "Μια εισαγωγή στις Θεραπείες μέσω Τεχνών στη Μ. Βρετανία" που είναι βασισμένο στο Ph.D. της. Η κλινική της εργασία σχετίζεται με την πνευματική υγεία και τις δυσκολίες μάθησης. Είναι η διευθύντρια του "προγράμματος - Λαβύρινθος".
Η Νέλλη Καρρά γεννιέται στη Φλώριντα των Η.Π.Α από Ελληνοαμερικανούς γονείς. Σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο Τρίνiτι στο Τέξας και αποφοιτεί με Bachelor και Master of Arts στις θεατρικές τέχνες. Συγχρόνως διδάσκει παιδικό και ερασιτεχνικό θέατρο στο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου. Στην Ελλάδα διδάσκει κινησιολογία και αυτοσχεδιασμό στις Δραματικές Σχολές του Παύλου Κατσέλη, του Λ Τριβιζά και του Εθνικού θεάτρου. Ιδρύει και διευθύνει το Ελεύθερο Σπουδαστήριο Θεατρικής Κίνησης όπου εκπαιδεύει επαγγελματίες ηθοποιούς και σπουδαστές θεάτρου. Συνεργάζεται με τη Γ Γ Ν Γ και το ΥΠ΄ΠΟ και Υπουργείο Παιδείας σε προγράμματα θεατρικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα. Είναι από τους ιδρυτές του Θεάτρου Κωφών Ελλάδος και έχει αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση. 'Eχει διδάξει τεχνικές παιδικού θεάτρου για εκπαιδευτικούς στο παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη συμπαράσταση της Γ.Γ της Ν. Γενιάς και της Ε.Ο.Κ οργανώνει και διευθύνει το πρόγραμμα "Θέατρο στα Σχολεία" με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν 29 θεατρικά εργαστήρια σε Γυμνάσια και Λύκεια της Αττικής. Διδάσκει στο πρόγραμμα πιλότος στο Ψυχιατρείο της Λέρου "εκπαίδευση δημιουργικής διαδικασίας" σε ασθενείς, επιστημονικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Ιδρύει την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης 'ΑΡΧΗ' με διευθύντρια την κ. Καρρά , διδάσκει υποκριτική και κινησιολογία. Έχει σκηνοθετήσει έργα του θιάσου 81, του θεάτρου κωφών και της παιδαγωγικής σκηνής με την ομάδα Southeastern College κ.ά
Ο Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε φυσική στην Αθήνα και στο Παρίσι. Διδάσκει φυσική στο Λύκειο της Ιονίου Σχολής και Διδακτική των Επιστημών στο ΠΕΚ Πειραιά. Κατά τα τελευταία χρόνια έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε περισσότερα από δέκα εκπαιδευτικά Συνέδρια. Το πρώτο του βιβλίο (1989, Κάτοπτρο) ήταν "Το φάντασμα του Λεονάρντο", το δεύτερο (1992, Κάτοπτρο) "Η Άρκτος, η Πρέσπα, η Παρασκευή" και το τρίτο (1996, εκδόσεις Σαβάλλα) "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέος διδάσκω". Το έτος 2000, από τις εκδόσεις Πατάκη, κυκλοφόρησε το τέταρτο βιβλίο του, με τίτλο "Και της προτείνει μια βόλτα". Είναι ένας από τους δύο συγγραφείς των βιβλίων (ΟΕΔΒ)τα οποία αποτέλεσαν τα μοναδικά σχολικά βιβλία φυσικής για την Α και τη Β΄ Λυκείου από το 1996 έως το 2000. Το 1995 δημιούργησε τη θεατρική ομάδα "Κεχριμπάρι" με την οποία ανέβασε τρία δικά του μονόπρακτα με θέμα τη φυσική, στο θέατρο της ονίου Σχολής, στο ΠΕΚ Πειραιά και στο θέατρο Ιλίσια. Το 1996 έγραψε το έργο "Ουρανογραφίες" το οποίο παρουσίασε σε σχολικό θέατρο με μαθητές Λυκείου. Είναι φανατικός θαμών των κινηματογραφικών αιθουσών αλλά και μετριότατος μαθητής της τζαζ, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει ο γιος του ο Γιάννης.
Η Άλκηστις Κοντογιάννη είναι από το 2000 Επίκουρος Καθηγήτρια Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής (Φ.Π.Ψ), της Ανωτέρας Σχολής Νηπιαγωγών, του St. Nicholas College (Montessori), της Μετεκπαίδευσης (ΜΔΔΕ Ειδική Αγωγή), του Universita di Firenze και της Σχολής Δημοσιογραφίας (Ομηρος). Η διατριβή της με θέμα τη Δραματική τέχνη στην Εκπαίδευση και την κοινωνικότητα μαθητών με νοητική καθυστέρηση έγινε στο Τμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Μουσειοπαιδαγωγικής, ενώ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο στο Τμήμα Νηπιαγωγών και Θεατρικών Σπουδών. Έχει γράψει βιβλία (39) για παιδιά και για εκπαιδευτικούς. Συμμετέχει σε ερευνητικές ομάδες του εξωτερικού (European network of Affective Education, Dynamic Pedagogy) και έχει διδάξει σε άλλες χώρες (Αγγλία, Ιταλία, Ιαπωνία).
Ο Στέλιος Κρασανάκης σπούδασε Ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ειδικεύτηκε στην ψυχιατρική. Παράλληλα έκανε σπουδές θεάτρου στη σχολή της Ρούλας Πατεράκη και σπουδές Drama therapy στο Institute of Dramatherapy με την Emmy Sue Jennings. Σήμερα εργάζεται ως ψυχίατρος - ψυχοθεραπευτής μέσω δράματος και ως σκηνοθέτης. Διευθύνει το πρόγραμμα απεξάρτησης "ΘΗΣΕΑΣ", του Δήμου Καλλιθέας και το Κέντρο Drama-therapy "ΑΙΩΝ", το οποίο παρέχει εκπαίδευση και θεραπεία. Συνεργάζεται με Πανεπιστήμια - Ινστιτούτα και κυβερνητικούς ή μη φορείς διδάσκοντας Drama-therapy στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διευθύνει τη σειρά "Ρόλοι στη ζωή και ρόλοι στο Θέατρο" στον εκδοτικό οίκο "Ελληνικά Γράμματα". Έχει σκηνοθετήσει 11 θεατρικές παραστάσεις και είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ Νάξου. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, του World Council of Psychotherapy, I.T.A.C.A., της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών, της Ελληνικής Εταιρείας Κλινικής Κοινωνικής Έρευνας κ.ά. Έχει συμμετοχές σε περισσότερα από 60 διεθνή συνέδρια με ανακοινώσεις και εργαστήρια, ενώ άρθρα του υπάρχουν σε επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.
Η Radka Mackova είναι απόφοιτος (MgA) του Janacek Academy of Music and Arts /JAMU/, Brno, Czech Republic του τμήματος Drama in education. Η πτυχιακή της εργασία ήταν βασισμένη στην εφαρμογή των τεχνικών του The Forum Theatre μέσα στο Τσέχικο κοινωνικό και πολιτιστικό υπόβαθρο. Είναι υπεύθυνη της Θεατρικής ομάδας παιδιών και νέων, PIRKO,. Ως μέλος και ως υπεύθυνη της ομάδας συμμετείχε σε διαπολιτισμικές ανταλλαγές και projects σε διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως λέκτορας στο τμήμα του Drama in Εducation στο JAMU. Εεπίσης διδάσκει την αγγλική γλώσσα χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του Δράματος.
Ο Στάθης Μαρκόπουλος μαθήτευσε στον ισπανικό θίασο κούκλας Marionetas del Matadero και στην Ακαδημία Κουκλοθεάτρου της Πράγας. Από το 1992 περιοδεύει στην Ελλάδα και το εξωτερικό παίζοντας κουκλοθέατρο στο δρόμο, σε θέατρα, εκδηλώσεις και φεστιβάλ. Έχει συνεργαστεί με πολλά θεατρικά σχήματα και έχει οργανώσει εργαστήρια κουκλοθεάτρου για ενήλικες και παιδιά. Από το 1996 είναι γραμματέας (και από το 2001 πρόεδρος) του Ελληνικού Κέντρου της Διεθνούς Ένωσης Κούκλας (UNIMA).
Ο Marcos Martinez είναι καθηγητής θεάτρου στο τμήμα οπτικών και παραστατικών τεχνών στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. Είναι σκηνοθέτης και ηθοποιός που το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει: ΄Κοινωνία και ιερό στο θέατρο των Τσικάνων (New York, Crossroad Publishing,1998), Αφρικανοί, Βίκινγκς και Τσικάνος: Παρατηρήσεις της μεθόδου Σουζούκι στα αποτελέσματα της από-αποικιοποίησης (1983), μια δίγλωσση κωμωδία (Poaching,1997), και δύο μονολόγους: Holy dirt (1997) και Green Chile Vikings (2002). Ο Martinez είναι κορυφαίος Δάσκαλος της μεθόδου εκπαίδευσης των ηθοποιών Σουζούκι , την οποία μελέτησε με τον Ταντάσι Σουζούκι στην Τόγκα Μούρα στην Ιαπωνία. Έχει σκηνοθετήσει και έχει διδάξει τη μέθοδο Σουζούκι σε όλο τον κόσμο: Πολιτιστικό κέντρο της Γουανδελούπης, Ταος, Εθνικό Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Μεξικού, Νησοι Φερέ, Δανία, Γκάνα, Ισραήλ και Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Κάποιες από τις παραστάσεις στις οποίες έχει συμμετάσχει ως ηθοποιός είναι: Bandido και η περιοδεία με το Holy Dirt στις ΗΠΑ, Ολλανδία και Δανία. Ο Martinez είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Νέου Μεξικό και της επαγγελματικής σχολής για ηθοποιούς Juilliard.
Ο Alex Mavrokordatos είναι Λέκτορας στη Σχολή Κοινότητας και Παραστατικών Τεχνών του Πανεπιστημίου King Alfred, στο Winchester. Ειδικεύεται στο Θέατρο στην Κοινότητα και ασχολείται με το θέατρο σε επίσημους και ανεπίσημους εκπαιδευτικούς χώρους. Ερευνά τη χρήση του θεάτρου για την υποστήριξη περιθωριοποιημένων κοινοτήτων στην έκφραση και διατύπωση των προβλημάτων τους. Έχει δουλέψει με παιδιά του δρόμου, εκπαιδευτικούς, λειτουργούς ανάπτυξης, αγρότες καθώς επίσης και με ηθοποιούς. Παράλληλα με τη δουλειά του στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Το Θέατρο για την Ανάπτυξη (Theatre for Development), εργάζεται σε διεθνές επίπεδο είτε ως εκπαιδευτής είτε ως σύμβουλος. Έχει μεγάλη εμπειρία σε προγράμματα στην Αφρική, στην Ασία, στον Ειρηνικό και στη Μ. Βρετανία.
Η Xριστίνα Μουρατίδου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1974. Αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου το 1998 (υποκριτική, θεατρολογία). Το 2002 πήρε το Master στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Applied Drama) από το Πανεπιστήμιο του Έξτερ (Μ.Βρετανία), με ειδίκευση στις Κοινοτικές Παρεμβάσεις Μέσω Θεάτρου. Από το 2000 συντονίζει εργαστήρια θεάτρου στην εκπαίδευση (Theatre in Education, TIE) ως συνεργάτιδα του προγράμματος "εκπαίδευση & θέατρο", του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ή ως ελεύθερη επαγγελματίας. Ταυτόχρονα ξεκινά και η συνεργασία της με το Ιατρικό Ψυχαναλυτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης όπου εκπαιδεύεται σε μορφές ψυχοθεραπείας, εφαρμόζει παιχνίδι ρόλων (role play) σε συνεργασία με θεραπευτές και διδάσκει βιωματικά σεμινάρια με το παραπάνω αντικείμενο. Συνεργάζεται με την Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων Άρσις ως εμψυχώτρια θεάτρου στην κοινότητα. Επίσης, διδάσκει θεατρική αγωγή στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο του Ανατολικού (Θεσσαλονίκη). Έχει εργαστεί ως ηθοποιός στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (Φοίνισσες, καλοκαίρι 1999) και έκτοτε συνεχίζει περιοδικά στο ελεύθερο θέατρο.
Η Βασιλική Μπακρώζη είναι δασκάλα και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών στον τομέα "Διδακτική Γλώσσας-Λογοτεχνία- Το θέατρο στην εκπαίδευση". Ασχολείται με το κουκλοθέατρο από το 1985 δίνοντας παραστάσεις με θιάσους κυρίως σε πολιτιστικές εκδηλώσεις δήμων, Δημ. Σχολεία, κατασκηνώσεις, θέατρα, με ρεπερτόριο που περιελάμβανε από θεατρικά έργα για παιδιά ή δραματοποιημένα λογοτεχνικά κείμενα (έχοντας ασφαλώς προηγουμένως προσαρμόσει/διασκευάσει τα κείμενα στις εκάστοτε ....κουκλοαπαιτήσεις), μέχρι αυτοσχεδιασμό. Συγχρόνως έχει λάβει μέρος ως εισηγητής σε επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια που απευθύνονται σε δασκάλους με θέμα το κουκλοθέατρο σε ρόλο διδακτικού εργαλείου στα πλαίσια των σύγχρονων αναγκών και απαιτήσεων των Αναλυτικού .Προγράμματος .(ευέλικτη ζώνη). Ακόμη έχει ασχοληθεί με το σχολικό θέατρο συγγράφοντας ή διασκευάζοντας θεατρικά κείμενα και σκηνοθετώντας παραστάσεις (με την τεχνική του "ήχος και φως")στα πλαίσια των εκδηλώσεων του σχολείου και στις οποίες συμμετείχαν από μια τάξη εως και ολόκληρο το σχολείο. Τέλος εδώ και τέσσερα χρόνια παρουσιάζει την εκπομπή "Παιδικό Περίπτερο" στο ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας.
O Γιώργος Π. Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Θέατρο σπούδασε στη δραματική σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου Λ. Τριβιζά και στη θεατρική σχολή Ε. Χατζίκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με το Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο, το χοροθέατρο Ροές και το θέατρο Σφενδόνη, ως σκηνοθέτης συνεργάστηκε με τα Δημοτικά Θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βορείου Αιγαίου με έδρα τη Χίο. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς όπως η δραματική σχολή Μορφές στο Θέατρο Εμπρός, το Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής κι ερευνητικής ομάδας "Μυθολογία" για το θέατρο, τον μύθο και τον ποιητικό λόγο
Η Αντιγόνη Μώρου είναι πτυχιούχος ελληνικής φιλολογίας και διδάσκει σε σχολεία της Μ. Ε. από το 1982. Είναι Διδάκτωρ του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Paris III (Sorbonne), το 1990. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής και δραματικής τέχνης. Ασχολήθηκε με το θέατρο στην εκπαίδευση τόσο στο σχολείο, διδάσκοντας ως προαιρετικό μάθημα τη Θεατρική Παιδεία, όσο και με τη διδασκαλία θεάτρου στην Εξομοίωση των δασκάλων. Αποσπασμένη για τρία χρόνια στο ΥΠΕΠΘ υπήρξε μέλος της Οργανωτικής και Κριτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Μαθητικών Αγώνων Θεάτρου. Σαν μέλος της Θεματικής Επιτροπής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ασχολήθηκε με τη σύνταξη Αναλυτικών Προγραμμάτων Θεατρικής Αγωγής. Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολείται με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο Θέατρο.
Ο Jonothan Neelands είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Drama and Theatre Education στο Institute of Education, University of Warwick, όπου διδάσκει στα τμήματα PGCE English and Drama και MA in Drama and Theatre Education, και έχει εργαστεί επίσης ως Σύμβουλος Δράματος. Είναι έμπειρος εκπαιδευτής με διεθνή φήμη στην προσφορά υψηλής ποιότητας επαγγελματικής εκπαίδευσης. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές τα οποία έχουν επηρεάσει την εξέλιξη του Δράματος τα τελευταία χρόνια. Μερικά από αυτά είναι: Structuring Drama Work, Beginning Drama 11-14 και Drama and Theatre Studies at A/S and A level.
Ο David Pammenter είναι Λέκτορας και Διευθυντής Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο King Alfred, στη Σχολή Κοινότητας και Παραστατικών Τεχνών. Είναι επίσης επισκέπτης λέκτορας, σκηνοθέτης, σύμβουλος και εξεταστής σε μια σειρά Πανεπιστημίων, Εταιρειών και οργανισμών στη Μ. Βρετανία και στο εξωτερικό. Είναι ιδρυτικό μέλος της Ομάδας Belgrade για το Θέατρο στην Εκπαίδευση του Coventry (Belgrade TIE Team Coventry), της πρώτης ομάδας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Theatre-in-Education), η οποία αποτέλεσε πρότυπο για την πρακτική του Θεάτρου στην Εκπαίδευση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη του Δράματος στην Εκπαίδευση (DIE, Drama in Education). Έχει μεγάλη εμπειρία δουλειάς στην Αφρική και στην Ασία και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται στο χώρο του Θεάτρου για την Ανάπτυξη (TfD - Theatre for Development.)
Η Αποστολία Παπαδαμάκη, γεννήθηκε το 1967 στη Θεσσαλονίκη. Aποφοίτησε από τα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης και την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Συνέχισε τις σπουδές της στην Νέα Υόρκη με υποτροφίες των Ιδρυμάτων Ωνάση, Γουλανδρή και Merce Cunningham (1993-95). Από το 1992-2002 υπήρξε ιδρυτικό μέλος της ομάδας χορού sinequanon καθώς και καλλιτεχνική διευθύντρια τα τελευταία πέντε χρόνια. Στο διάστημα αυτό χορογράφησε 7 έργα (Transmutations, Jarden, Buster Keaton, Έρως και Ψυχή κα) τα οποία παρουσιάστηκαν στην Ελλάδα, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Φινλανδία, Κύπρο, Δανία. Με στόχο την πολιτιστική ανταλλαγή μεταξύ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, διοργάνωσε δυο ευρωπαϊκά προγράμματα το Travelogue (1997) και το ΤαχυΔρόμιο (1999). Καλεσμένη του Βέλγου Σκηνοθέτη- visual artist, Jan Fabre, συμμετείχε ως performer στο έργο "I am Blood", Festival d Avignon 2001. Το καλοκαίρι του 2002 σκηνοθέτησε την Λυρική Τραγωδία του Γιώργου Σούρουπου "Ιοκάστη" σε παραγγελιά του Κέντρου Δελφών και του Κέντρου "Η ανθρώπινη φωνή" της Βέροιας. Είναι μέλος της ΙΕΤΜ (Ιnformal Εuropean Τheater Μeeting). Τον Σεπτέμβρη του 2002 ίδρυσε το χοροθέατρο Αποστολίας Παπαδαμάκη με τον διακριτικό τίτλο QUASI STELLAR. Έχει χορογραφήσει για το θέατρο και την όπερα για τους: Εθνικό Θέατρο, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αμφιθέατρο Σ. Ευαγγελατου, Εθνική Λυρική Σκηνή, ΚΘΒΕ, Brooklyn Academy of Music, Opera of Ankara, Tanec Praha, Zodiak center for new dance -Helsinki, Lyon Opera Amphitheater, Centre Culturel Aragon-Paris.
Ο Κώστας Πατσατζόπουλος είναι μουσικοπαιδαγωγός. Έχει κάνει σπουδές Ευρωπαϊκής Μουσικής (δίπλωμα σύνθεσης) και Ανώτατες Πανεπιστημιακές Σπουδές στη Μουσική Παιδαγωγική Ακαδημία Μουσικής και Χορευτικής Τέχνης του Πλοβτίβ Βουλγαρίας. Έχει υπηρετήσει ως καθηγητής Μουσικής στη Μέση Εκπαίδευση. Έχει διδάξει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, καθώς και σε Σχολές Μετεκπαίδευσης Εκπαιδευτικών (Μαράσλειο κ. ά.). Διευθύνει πολυφωνική χορωδία με εμφανίσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Τα μετέπειτα βήματά της την οδηγούν στο School of Drama του Πανεπιστημίου του Exeter στη Βρετανία από όπου και απέκτησε το MA in Applied Drama.Στη συνέχεια, ασχολείται με την εφαρμογή του Theatre in Education στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Παράλληλα, διδάσκει σε δημόσιο σχολείο όπου η παιδαγωγική της μεθοδολογία εμπλουτίζεται με τεχνικές θεάτρου-εκπαιδευτικού δράματος
Η Χάρις Πολυκάρπου έχει πτυχίο στα Παιδαγωγικά από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στο Δράμα στην Εκπαίδευση και τις Πολιτισμικές σπουδές και πρόσφατα κάτοχος διδακτορικού στις Θεατρικές σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Warwick. Η διδακτορική της διατριβή εστιάζεται γύρω από το αρχαίο Αθηναϊκό δράμα, μελετά την σχέση του με σύγχρονες μορφές δημοκρατικού θεάτρου από το χώρο του Μοντέρνου Δράματος στον εικοστό αιώνα και διερευνά την επαναπροσδιόριση του αρχαίου θεάτρου στο σύγχρονο ελληνικό κόσμο. Άλλα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν το πολιτικό θέατρο του Μπρεχτ και Μποάλ, τη σχέση του θεάτρου με τον πολιτισμό και την παιδεία, την επαναπροσδιόριση των αρχαίων ελληνικών μύθων μέσα από το θέατρο, τις σύγχρονες τάσεις στο χώρο του Δράματος στην εκπαίδευση που κλείνουν το χάσμα που υπάρχει παραδοσιακά με το χώρο του Θεάτρου. Έχει κάνει διαλέξεις στο θέμα του Δράματος και διεξήγαγε θεατρικά εργαστήρια στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο της Κύπρου σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας βαθμίδας. Στο παρόν στάδιο είναι εκπαιδευτικός σε σχολεία της Κύπρου όπου διδάσκει δράμα.
Η Πόπη Πολυμέρου σπούδασε Γλωσσολογία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θέατρο στη Δραματική Σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, όπου και εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης στο Πολιτιστικό Εργαστήρι του Τμήματος. Επί σειρά ετών διετέλεσε υπεύθυνη των Πανελλήνιων Μαθητικών Καλλιτεχνικών Αγώνων Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας και μέλος της κριτικής επιτροπής των Αγώνων Θεάτρου. Έχει διδάξει Θεατρολογία, Θεατρικό παιχνίδι και Θεατρικό Αναλόγιο στο Θεατρικό Εργαστήρι του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης. Έχει κάνει πολλές εισηγήσεις σε σεμινάρια καθηγητών πάνω σε θέματα πολιτιστικά, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, θεατρικά, φιλολογικά Έχει επιμεληθεί και παρουσιάσει θεατρικά αναλόγια. Είναι μέλος του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου του Θεάτρου της UNESCO
Ο Γιάννης Πουταχίδης είναι εκπαιδευτικός θεάτρου με Master of Arts στο Drama/Theatre in Education. Διδάσκει Δράμα σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, οργανώνει και διδάσκει, σε σεμινάρια για εκπαιδευτικούς με εφαρμογή του θεάτρου στην εκπαίδευση. Από φέτος συνεργάζεται με το JANACEK Academy of Performing Arts of Brno ως βαθμολογητής / αξιολογητής σε πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες φοιτητών. Είναι αντιπρόεδρος του Θεατρικού Εικαστικού Καλλιτεχνικού Κέντρου και ιδρυτικό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Δράματος.
Η Κορίνα Πρεβεδουράκη είναι ζωγράφος. Σπούδασε Γραφικές Τέχνες, στη Σχολή Γραφικών Τεχνών "Βακαλό", Αθήνα. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Καλών Τεχνών "BRERA", Μιλάνο. Έχει πάρει μέρος σε αρκετές Ομαδικές εκθέσεις και έχει παρουσιάσει δυο Ατομικές.. Παράλληλα από το 1992 ως το 98 διηύθυνε Ιδιωτικό Εργαστήρι Καλλιτεχνικής Δημιουργίας για εφήβους. Από το 1986 διδάσκει ως Εκπαιδευτικός Τέχνης στην Ιδιωτική και αργότερα στη Δημόσια εκπαίδευση. Από το 2000 ειδικεύεται στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν στη σχέση "Εκπαίδευση - Μουσείο", στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής. Είναι μέλος της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος.
Η Περσεφόνη Σέξτου είναι υποψήφια διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Λονδίνου με ερευνητικό ενδιαφέρον την προοπτική της καθιέρωσης του Theatre-in-Education (TiE) στην Ελλάδα παράλληλα με την βελτίωση της πρακτικής του δράματος στα σχολεία. Διδάσκει δράμα και θέατρο στην εκπαίδευση στα τμήματα Ειδικής Αγωγής (Παν/μιο Θεσσαλίας) και Αγγλικής Φιλολογίας (Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης) και δίνει διαλέξεις για το δράμα σε επιμορφωτικά προγράμματα δασκάλων. 'Έχει γράψει το βιβλίο "Δραματοποίηση, το βιβλίο του παιδαγωγού-εμψυχωτή" (Αθήνα, Καστανιώτης, 1998) και διάφορα άρθρα σε ελληνικά και αγγλικά επιστημονικά περιοδικά (Σύγχρονη Εκπαίδευση, Research in Drama Education, New Theatre Quarterly, Journal of Education for Teaching).
Ο Phil Sixsmith έζησε και εργάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο για πολλά χρόνια. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του εργάστηκε ως σχολικός σύμβουλος επιμορφώνοντας εκπαιδευτικούς, ήταν διευθυντής ενός κέντρου για το εκπαιδευτικό δράμα και για μικρού μεγέθους θέατρο και ήταν πρόεδρος σε επιτροπές εκ μέρους ενός περιφερειακού φορέα για τις τέχνες. Από τότε που ήρθε στην Θεσσαλονίκη παρουσιάζει σεμινάρια - εργαστήρια για εκπαιδευτικούς με την μεθοδολογία του δράματος σε όλη τη χώρα, είναι διδάσκων στο Τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ και συνεργάζεται συχνά με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ.
Ο John Somers είναι Senior lecturer στο Drama Department του Πανεπιστήμιο Exeter. Έχει ειδικευτεί στο Δράμα και στη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education) και πρόσφατα ολοκλήρωσε Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για τη "βία", την "αγωγή υγείας", το "ρατσισμό" και την "αυτογνωσία". Η ερευνητική του εργασία τον φέρνει να συνεργάζεται και να διδάσκει σε ανώτατα ιδρύματα πολλών χωρών όπως η Αγγλία, η Βραζιλία, η Πολωνία, η Ταϊβάν κ.α. Διευθύνει το MA in Applied Drama, τη Διεθνή Συνδιάσκεψη στο Exeter (κάθε 2 χρόνια) και εκδίδει το επιστημονικό ερευνητικό περιοδικό Research in Drama Education
Ο Jeffrey Tan είναι σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου και σχεδιαστής φωτισμού από τη Σιγκαπούρη. Αποφοίτησε από το Queensland University of Technology, Brisbane το 1995. Επέστρεψε στη Σιγκαπούρη και δούλεψε ως σκηνοθέτης στο Theatre Practice με τον αείμνηστο Mr Kuo Pao Kun, βραβευμένο με το Μετάλλιο Πολιτισμού. Εργάστηκε επίσης ως λέκτορας στη Δραματική Σχολή LASALLE-SIA και συνεργάστηκε ως σκηνοθέτης με τις εταιρείες Theatreworks, The Necessary Stage και Toy Factory Ensemble Διδάσκει εν ενεργεία εκπαιδευτικούς στο Εθνικό Κέντρο Εκπαίδευσης (National Institute of Education) και Διοίκηση Τεχνών στα αντίστοιχα τμήματα των Temasek Polytechnic και LASALLE-SIA. Είναι Καλλιτεχνικός διευθυντής στη Μονάδα Εκπαίδευσης και Εξάπλωσης της εταιρείας Theatreworks, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Τεχνών, της Επιτροπής Προγραμματισμού Καλλιτεχνικών Φεστιβάλ 2001/2002, 2003/2004, της NAC Επιτροπής Απονομής Υποτροφιών Georgette Chen 2002 και του Y.M.C.A. φορέα Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκτελεί προσωρινά χρέη προέδρου της Ένωσης Δασκάλων Θεάτρου της Σιγκαπούρης (Singapore Drama Educators Association).
Ο Kenneth Taylor είναι Principal Lecturer in Drama στο Middlesex University, όπου είναι Course Leader for the Secondary PGCE in Drama. Είναι επίσης επιβλέπων για υποψήφιους διδάκτορες και ερευνητές στο χώρο του Θεάτρου στην Εκπαίδευση. Ο Ken είναι τακτικός συνεργάτης σε "ενδο-υπηρεσιακό" σεμινάρια (INSET) καθώς και σε εθνικές και διεθνείς συνδιασκέψεις. Έχει διδάξει στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχει γράψει το βιβλίο Στρατηγικές του δράματος(1991), το κεφάλαιο 'Drama in the National Curriculum at Key Stages 3 and 4', στο βιβλίο που ερμηνεύει το Νέο Εθνικό Αναλυτικό Πρόγραμμα (1996) και έχει γράψει αξιόλογα άρθρα στο περιοδικό Drama Magazine. Έχει πρόσφατα εκδώσει 2 βιβλία για το οίκο Pearson, το Using the Internet: Drama (1999) and ICT in Drama: Policy and Practice (2000). Επίσης έχει γράψει το ICT Training for Teachers: English (1999) με τους Trevor Millum και Peter Thomas για το University of Hull. Εργάστηκε με τον Jos Leeder για την παραγωγή του βιβλίου: the Edexcel GCSE Drama book, που εκδόθηκε το 2001. Είναι υπεύθυνος ιστοσελίδας για το Θέατρο στη Εκπαίδευση στη διεύθυνση http://www.kentaylor.co.uk> καθώς και λίστας συζητήσεων στη διεύθυνση http://groups.yahoo.com/group/drama_uk/>.
Ο Edward. C. Terana είναι μέλος της Ένωση Εκπαιδευτικού Θεάτρου Φιλιππίνων (Philippine Educational Theatre Association - PETA) από το 1977. Έχει πτυχίο στις Τέχνες της Επικοινωνίας και η δουλειά του στις Φιλιππίνες περιλαμβάνει: εκπαίδευση για την ανάπτυξη, θεατρικά εργαστήρια, διοργάνωση φεστιβάλ θεάτρου και συνεδρίων και δραματουργική καθοδήγηση. Πρόσφατα συνεργάστηκε με τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό Wunderkind των Φιλιππίνων. Σκηνοθέτησε και χορογράφησε το παιδικό έργο Mga Kwentong Asiano (Ασιατικά Παραμύθια) για την Ένωση Εκπαιδευτικού Θεάτρου Φιλιππίνων. Πήρε μέρος στο 4ο Παγκόσμιο Συνέδριο για το Δράμα/ Θέατρο στην Εκπαίδευση- Διεθνής Συνεργασία Νέων στο Μπέργκεν της Νορβηγίας, το 2001.
Η Ελισάβετ Τσαλίκη είναι βιολόγος και εργάστηκε για πολλά χρόνια στον χώρο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Η δουλειά της συμπεριλαμβάνει ανάπτυξη προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού, επιμόρφωση εκπαιδευτικών και συμμετοχή σε ερευνητικές δράσεις. Τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου - Κορδελιού στην Θεσσαλονίκη.
Η Ελένη Τσεφαλά γεννήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά όπου και ολοκλήρωσε την βασική και μέση εκπαίδευση. Είναι καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Παν/μιο Αθηνών και στο Παν/μιο του Λονδίνου, στο Institute of Education με θέμα Συγκριτική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (2000). Έχει μετεκπαιδευτεί στο Παν/μιο του Εδιμβούργου στον τομέα "Drama and Education" μέσω προγράμματος Lingua (υποτροφία του ΙΚΥ), 1994. Έχει αποδώσει στην ελληνική γλώσσα την ποιητική συλλογή Ηχοι του Βασίλι Καντίνσκι , εκδ. Ευμουσία. Έχει παρακολουθήσει σεμιναριακούς κύκλους υποκριτικής στο Central School of Speech and Drama (2000). Σπουδάζει υποκριτική στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου (2001). Διδάσκει αγγλική ορολογία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Βόλο.
Ο Zeljko Vukmirica αποφοίτησε από την Ακαδημία Κινηματογράφου και Δραματικής Τέχνης του Ζάγκρεμπ (Κροατία) το 1976. Είναι μέλος του Θεάτρου ITD και συν-ιδρυτής του Εργαστηρίου Θεάτρου "POZDRAVI" ("Χαιρετίσματα"), που οφείλει το όνομά του στο ομώνυμο έργο του Ε. Ιονέσκο, με το οποίο το εργαστήριο αυτό έκανε μια παράσταση διεθνούς επιτυχίας την δεκαετία του 70. Υπήρξε καθηγητής υποκριτικής για την πρώτη γενιά σπουδαστών του Στούντιο Ηθοποιών του Κροατικού Εθνικού Θεάτρου (Σπλιτ, 1979). Ο Ζέλκο ξεκίνησε ανεξάρτητη καριέρα ως ηθοποιός με τo έργο του Η Ιστορία της Ανοησίας Μου (περίπου 1000 παραστάσεις μεταξύ 1979-2002). Βρέθηκε στο Παρίσι για διετή μετεκπαίδευση στην υποκριτική, με δάσκαλο τον Μάριο Γκονζάλλες, καθηγητή στην Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Παρισιού. Επιστρέφοντας και μέσα στην αναζήτησή του για μία "νέα όπερα", ίδρυσε το Theatre Laboratorium Simul, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία με την παράσταση Gluhlampe. Έχει παίξει σε πολλές ταινίες, στην τηλεόραση και σε θεατρικές παραστάσεις. Έχει κάνει την παραγωγή της ταινίας Ναυσικά (Κροατική συμμετοχή στα κινηματογραφικά βραβεία Όσκαρ το 1996). Είναι πρόεδρος της επιτροπής του Διεθνούς Φεστιβάλ Θεάτρου Νέων ΜΚFΜ της Πούλα (Ίστρια) και εργάζεται επαγγελματικά ως μέλος της Κροατικής Ένωσης Ελεύθερων Επαγγελματιών Καλλιτεχνών στο Ζάγκρεμπ.
Ο John Wright είναι ιδρυτικό μέλος της θεατρικής εταιρίας Told by an Idiot και έχει σκηνοθετήσει τα περισσότερα έργα της. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται: I Cant wake Up, On the Verge of Exploding (υποψήφιο για το Ανεξάρτητο Βραβείο), Dont Laugh! Its my life, I am so big, και Happy Birthday Mr. Deka D. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος της θεατρικής εταιρείας Trestle Theatre company και συνεργάστηκε στην σκηνοθεσία των περισσότερων έργων τους μέχρι το1992. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα έργα: Top Storey, Ties that Bind και The Edge, το οποίο πήρε το Βραβείο του περιοδικού Time Out. Άλλες δουλειές του: Soul in a Suitcase (για το φεστιβάλ του Εδιμβούργου), Meeting myself coming back(στο Soho Theatre του Λονδίνου), She will be coming round the mountain (Βραβεία από τις εφημερίδες Sunday Times και Guardian), King Ubu (στο θέατρο Gate), Don Juan (Commotion Theatre company), The man who woke up in the Dark και The Wife of Bath (για την εταιρεία Trading Faces), A Little Job for an Old Clown (για το Στούντιο του Βασιλικού Εθνικού Θεάτρου), Hamlet και The Changeling (για την εταιρεία Third Party Productions Ltd). Η δουλειά του σε διεθνές επίπεδο περιλαμβάνει: Macbeth (για την θεατρική εταιρεία Act Three Theatre Company στη Σιγκαπούρη), Shooting Sons (για την εταιρεία Hong Kong Theatre Ensemble) και αναπτυξιακά προγράμματα στην Ινδονησία, τη Γερμανία, το Ισραήλ και την Ισπανία. Έχει σκηνοθετήσει τις όπερες Master Peters Puppet Show και Aesop (Πρώτο βραβείο της εφημερίδας Scotchman για το Fringe Φεστιβάλ Θεάτρου του Εδιμβούργου), και οι δυο συμπαραγωγές με τη Royal Opera House και το National Youth Music Theatre. Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με το Theatre Ensemble στο Παρίσι, και σε μια νέα όπερα για το Opera Circus. Ο John είναι διεθνούς επιπέδου δάσκαλος θεάτρου και τα εργαστήριά του είναι περιζήτητα. Έχει βραβευτεί με το Greater London Αrts Award για τη συμβολή του στο Σωματικό Θέατρο.
Η Μαρία Χανιωτάκη έχει σπουδάσει Τ. Πολ . Μηχανικός,Μουσική , Πίανο και Σκηνογραφία. Έχει πάρει το Μaster in Theatre Design-Scenography απο το Wimbledon School of Art του Λονδίνου. Έχει ασχοληθεί επαγγελματικά με την Σκηνογραφία και την Εκπαίδευση στην Σκηνογραφία σε σεμινάρια διαφόρων φορέων. Επίσης έχει κάνει Έκθέσεις ως Εικαστικός Καλλιτέχνης σε διάφορες Αίθουσες Τέχνης στην Ελλάδα και την Αγγλία. Επίσης ως συγγραφέας έχει εκδώσει τα ακόλουθα βιβλία: "Αερικα" Εκδόσεις Ελλ. Γράμματα, "Ο Χαρτάετος που τον Έλεγαν Καρχαρία" Εκδόσεις Ιωλκός και "Το Λουλούδι που ήθελε να γίνει πεταλούδα" εκδόσεις Ιωλκός. Είναι μέλος της Ένωσης Βρετανών Σκηνογράφων, του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος.
Η Μελίνα Χατζηγεωργίου έχει πτυχίο Πρωτοσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, New York University, μεταπτυχιακές σπουδές στη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση (Drama in Education), University of Central England, και στις Διεθνείς Σχέσεις, Boston University. Έχει συμμετοχή σε ετήσια σεμινάρια κουκλοθέατρου, παντομίμας, κίνησης και μουσικοκινητικής, και σε ποικίλα άλλα, σχετικά με το θέατρο, το Δράμα, και το συμμετοχικό θέατρο (Theatre in Education). Τα τελευταία οκτώ χρόνια έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτικός Δράματος σε θεατρικά εργαστήρια για παιδιά σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία και στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων. Παράλληλα ασχολήθηκε με την επιμόρφωση νηπιαγωγών (στο πλαίσιο προγράμματος του Ε.Π.ΕΑ.Ε.Κ), δασκάλων και καθηγητών, στον τομέα του Εκπαιδευτικού Δράματος, και δίδαξε το μάθημα "Δραματοποίηση" στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ.. Είναι ιδρυτικό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Δράματος και υπήρξε μέλος του Δ.Σ. (1999-2001).