Παρασκευή 15/12/2000
|
|
16.45 - 17.30: Προσέλευση - Εγγραφές στα εργαστήρια
17.30 - 19.00: Α' Συνεδρία |
|
1. |
ΕΝΑΡΞΗ -ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
Κωνσταντίνος Σκανδάλης, Προϊστάμενος Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής |
|
2. |
Η ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΘΕΑΤΡΟ"
Νίκος Γκόβας, συντονιστής προγράμματος 'εκπαίδευση & θέατρο' |
|
3. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Βασιλική Δεμερτζή, Φιλόλογος - Θεατρολόγος, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αθήνας |
|
4. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ
Carmen Vilela, Instituto de Teatro Grecolatino de Segobriga |
|
5. |
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
Από τη χρήση στην τάξη έως το μάθημα επιλογής.
Anny Weil-Kωσταράκη, Εκπαιδευτικός |
|
19.00 - 19.20: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
19.20 - 21.00: Β' Συνεδρία
|
|
6. |
PROGRESSION IN SECONDARY DRAMA
Marigold Αshwell, Drama Education Reading University, Drama consultant, trainer |
|
7. |
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ (DRAMA IN EDUCATION) ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ
Γιάννης Πουταχίδης, Εκπαιδευτικός θεάτρου |
|
8. |
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Ειρήνη Σενετάκη |
|
9. |
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ MULTIMEDIA ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ CD-ROM
Κατερίνα Τσαμαδιά, Θεατρολόγος |
|
21.00 - ... : Γνωριμία με εισηγητή τη "Στροφιλιά"
|
|
Σάββατο 16/12/2000
|
|
9.15 - 11.00: Κεντρική Αίθουσα |
|
1. |
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ 'ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ'
Μαρία Λούρου, MA Applied Drama, Exeter University |
|
2. |
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ
ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αιμιλία Αργυράκη, Εκπαιδευτικός θεάτρου |
|
3. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Προβλήματα μεθόδου.
Η ελληνική εκδοχή
Θόδωρος Γραμματάς, Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
4. |
DRAMA IN EDUCATION: WHAT STUDENTS AND TEACHERS DO
John Somers, Exeter University, Drama Department |
|
11.00 - 11.30: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
11.30 - 14.00: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (παράλληλες συνεδρίες)
|
|
1. |
TAKING PARTICIPANTS IN TO FICTIONAL WORLDS
John Somers, Exeter University, Drama Department |
|
2. |
COMMUNICATING MEANING THROUGH DRAMA
Marigold Αshwell, Drama Education Reading University, Drama consultant |
|
3. |
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Theatre-Ιn-Εducation):
Αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Ομάδα από το Exeter University: (ΜΑ Applied Drama) Γιάννα Πιτούλη,
Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου, Πόλα Δέδη |
|
4. |
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ:
Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο.
Απλές τεχνικές σύνθεσης - μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου
Σμαρώ Γρηγοριάδου, Μουσικός |
|
5. |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
Στάθης Λιβαθινός, Σκηνοθέτης |
|
6. |
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κώστας Αμοιρόπουλος, Εκπαιδευτικός θεάτρου,
Λία Δαμιανάκη, Εκπαιδευτικός θεάτρου |
|
7. |
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αγλαΐα Γαλανοπούλου, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, & οι Εκπαιδευτικοί Μαριλένα Γύπαρη, Ελένη Λαμπρονίκου, Ζωηλιάνα Μαντά, Άννα Μαρτίνου, Δήμητρα Μπαμπάκου Μερόπη Σάββα, Χρυσάνθη Σιώπα |
|
14.00- 16.00: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ για ΦΑΓΗΤΟ
16.00-18.30 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (παράλληλες συνεδρίες)
|
|
1. |
TAKING PARTICIPANTS IN TO FICTIONAL WORLDS
John Somers, Exeter University, Drama Department (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
2. |
COMMUNICATING MEANING THROUGH DRAMA
Marigold Αshwell, Drama Education Reading University, Drama consultant (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
3. |
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Theatre-Ιn-Εducation):
Αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Ομάδα από το Exeter University (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
4. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Έλια Βλάχου, Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού |
|
5. |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
Στάθης Λιβαθινός, Σκηνοθέτης (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
6. |
'ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ'
Ηλίας Πίτσικας, Παιδαγωγός, Εμψυχωτής θεατρικής έκφρασης |
|
7. |
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Γιώργος Μπινιάρης, Σκηνοθέτης,
Σμαρώ Γρηγοριάδου, Μουσικός
Μαρία Χανιωτάκη, Σκηνογράφος |
|
|
Κυριακή 17/12/2000
|
|
9.15 - 11.00: Κεντρική Αίθουσα |
|
1. |
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΓΝΓ "ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ"
Ίλια Λακίδου, Θεατρολόγος |
|
2. |
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΙΝΑ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Nίκος Παΐζης, Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ |
|
3. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE [ I.B. ]
Μελίνα Σάρδη, Σκηνοθέτις, Εκπαιδευτικός Theatre Arts, International Baccalaureate |
|
4. |
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;
Βίκτωρ Αρδίττης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σκηνοθέτης |
|
11.00 - 11.30: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
11.30 - 14.00: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (παράλληλες συνεδρίες)
|
|
1. |
TAKING PARTICIPANTS IN TO FICTIONAL WORLDS
John Somers, Exeter University, Drama Department (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) |
|
2. |
COMMUNICATING MEANING THROUGH DRAMA
Marigold Αshwell, Drama Education Reading University, Drama consultant (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) |
|
3. |
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Theatre-Ιn-Εducation): Αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Ομάδα από το Exeter University: (ΜΑ Applied Drama) Γιάννα Πιτούλη,
Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου, Πόλα Δέδη (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) |
|
4. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Διαστάσεις πρακτικής εφαρμογής με βάση το βιβλίο Θεατρολογίας Α' Λυκείου.
Τάκης Τζαμαργιάς, Εκπαιδευτικός, Σκηνοθέτης |
|
5. |
Augusto Boal's FORUM THEATRE for teachers
Susie McDonald, Daniel Rachel, Forum theatre facilitators - National Theatre education |
|
6. |
Η ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Κώστας Φιλίππογλου, Ηθοποιός |
|
7. |
ΧΟΡΟΣ - ΡΥΘΜΟΣ - ΚΙΝΗΣΗ
Μαρουσώ Καραλέκα, Χορογράφος, Δασκάλα χορού |
|
14.00- 16.00: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ για ΦΑΓΗΤΟ
16.00-18.30 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (παράλληλες συνεδρίες)
|
|
1. |
TAKING PARTICIPANTS IN TO FICTIONAL WORLDS
John Somers, Exeter University, Drama Department (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
2. |
COMMUNICATING MEANING THROUGH DRAMA
Marigold Αshwell, Drama Education Reading University, Drama consultant (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
3. |
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Theatre-Ιn-Εducation):
Αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Ομάδα από το Exeter University (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
4. |
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Διαστάσεις πρακτικής εφαρμογής με βάση το βιβλίο Θεατρολογίας Α' Λυκείου.
Τάκης Τζαμαργιάς, Εκπαιδευτικός, Σκηνοθέτης |
|
5. |
Augusto Boal's FORUM THEATRE for teachers
Susie McDonald, Daniel Rachel, Forum theatre facilitators - National Theatre education (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
6. |
Η ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Κώστας Φιλίππογλου, Ηθοποιός (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) |
|
7. |
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Νίκος Γκόβας, Εκπαιδευτικός θεάτρου
Μαρία Χανιωτάκη, Σκηνογράφος |
|
19.00: ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ !
|
|
|