1) Teater/scenkonst: περί θεατρικού προσανατολισμού και νέων οραμάτων στην ανώτερη δευτεροβάθμια θεατρική εκπαίδευση στη Σουηδία
Anders Backstrom, Eva Stockas, καθηγητές θεάτρου, Σουηδία
2) Το Θέατρο ASHTAR: μια νέα προοπτική στην εκπαίδευση στη Παλαιστίνη
Maha Shihadeh, ASHTAR Theatre, Παλαιστίνη
3) Σκέψεις και Εφαρμογές του Θεάτρου στην Εκπαίδευση: η Περίπτωση μιας Μαθησιακής Κοινότητας
Shu-hwa Jung, Taiwan
4) Ο Grotowski και το Θέατρο - συνάντηση, γλώσσα και ερωτήματα
Andrea Copeliovitch, Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brasil
5) Στα χνάρια του Θεάτρου και της Γελοιογραφίας: Μεταμόρφωση και Δημιουργικότητα.
Maria Virgilio Cambraia Lopes, ESMAE, Portugal
6) Ομαδικές Δημιουργικές Δραστηριότητες Που Μεταμορφώνουν Τις Σχέσεις Μεταξύ Των Μαθητών
Christiane Page, Λέκτορας Πανεπιστήμιο Artois, Γαλλία
7) Μεταμορφώσεις της τέχνης: τα πολυμέσα ως νέες μορφές τέχνης και εκπαίδευσης.
Helena Maria da Silva Santana, Departamento Comunicacao e Arte, University of Aveiro, Portugal
Maria do Rosario da Silva Santana, Escola Superior de Educacao, Instituto Politecnico da Guarda, Portugal
8) Συνεργασίες σε Πρόγραμματα Τεχνών για παιδιά που μειονεκτούν κοινωνικά στα δημοτικά σχολεία της Ιρλανδίας.
David J. Carey, Froebel College of Education, Ireland
9) 'ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ': Για ένα διάλογο των παραστατικών τεχνών στο Δημοτικό Σχολείο.
Κώστας Βώρος , δάσκαλος, υποψήφιος Διδάκτωρ
10) Η μεταμόρφωση της ίδιας όψης ή ...γιατί ο Άμλετ δεν είναι πάντα ξανθός στον κινηματογράφο
Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος
11) Η διδασκαλία της παιδικής λογοτεχνίας μέσω δραματοποίησης: μία εναλλακτική πρόταση
Μάρθα Κατσαρίδου, δασκάλα, υποψήφια Διδάκτωρ Α.Π.Θ.
12) Θεατροπαιδαγωγική επιμόρφωση και μεταμόρφωση του εκπαιδευτικού: Μια πρόκληση δημιουργικότητας στην εκπαίδευση.
Αντώνης Λενακάκης, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός.
13) Η Σύνδεση του Επαγγελματικού Θεάτρου για παιδιά και νέους με τη σχολική εκπαίδευση: η ολλανδική πρακτική συγκριτικά προς τη δράση του Προγράμματος ΜΕΛΙΝΑ
Καλλιόπη Λιοσάτου, Μ.Α Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών
14) Δημιουργικότητα και θεατρικό παιχνίδι
Ελένη Μέλλου, Νηπιαγωγός (Ph.D.)
15) Δραματοποίηση: Η δημιουργική και στοχαστική ματιά στα λογοτεχνικά κείμενα
Σίμος Παπαδόπουλος. εψυχωτής θεάτρου, εκπαιδευτικός-ερευνητής
16) Ξεκλειδώνοντας τις πόρτες της Εκπαίδευσης στη δημιουργικότητα
Μαρία Ζαννέτου-Παπακώστα, βοηθός Διευθύντρια, Εκπαιδευτικός Δράματος, Κύπρος
17) Δημιουργική διδασκαλία και δράμα στην προσχολική ηλικία.
Αικατερίνη Παπλωματά, MA Exeter Uni
18) Η αισθητική αγωγή ως δύναμη παιδείας και κοινωνικής αναμόρφωσης
Στέλλα Ρέτσιου, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Μaster στην Εκπαίδευση, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων στη Γ΄ Διεύθυνση Π.Ε. Αθήνας.
19) Θέατρο και κοινωνική μάθηση στο σχολείο: Ετοιμάζοντας ενεργούς πολίτες
Περσεφόνη Σέξτου
20) Ταξιδιώτης της ζωής και ξένη γλώσσα: ένα παιχνίδι που μεταμορφώνει
Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σχολική σύμβουλος Φιλολόγων, Προϊσταμένη Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής
21) Αγγλόφωνο θέατρο στο μάθημα της αγγλικής ως ξένη γλώσσα-γνώση χωρίς σύνορα
Ελένη Τσεφαλά, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και Drama in EFL
22) Το θέατρο στην εκπαίδευση από ένα πρόγραμμα για την εκπαίδευση. Μελίνα-Εκπαίδευση και πολιτισμός-Η έρευνα για την θεατρική επιμόρφωση
Μαρία Φραγκή, θεατρολόγος, Πανεπιστήμιο Αθηνών