logo_desmoi2012

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

Προσκεκλημένοι ομιλητές, Ανακοινώσεις, Εργαστήρια, Ομάδες Εργασίας, Δρώμενα
Αθήνα, 23, 24, 25 Νοεμβρίου 2012

 


 

 

Οργανωτική επιτροπή 7ης Διεθνής Συνδιάσκεψης 2012


Γεωργακοπούλου Ιωάννα, καθηγήτρια, θεατροπαιδαγωγός

Γεννήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής στις 17/5/1985 και μεγάλωσε στη Βαλύρα Μεσσηνίας. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε Μεταπτυχιακό στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο του Γουόρικ, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αγαπάει τα Αγγλικά και τις γλώσσες γιατί είναι ο κώδικας επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους και χρησιμοποιεί το θέατρο και το δράμα για να κάνει τη μάθηση μιας γλώσσας βιωματική για τους μαθητές, δημιουργώντας τους κίνητρα για να έρθουν πιο κοντά σε αυτήν. Εργάζεται στο IST College ως λέκτορας, ως καθηγήτρια Αγγλικών και στο παρελθόν έχει διευθύνει σεμινάρια για το Δίκτυο με θέμα την Dorothy Heathcote αλλά και τη χρήση του Θεάτρου στην Διαδασκαλία των Αγγλικών.

Βάλια Γκότση, καθηγήτρια, θεατροπαιδαγωγός

Η Βάλια Γκότση σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με κατεύθυνση Λογοτεχνεία-Πολιτισμός. Συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στην Εκπαίδευση Δράματος και Θεάτρου στο University of Warwick της Μεγάλης Βρετανίας, δίνοντας έμφαση στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας μέσω Θεάτρου.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της εργάστηκε εθελοντικά με ομάδες παιδιών στην Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Αγγλία και τη Βραζιλία, στην εκμάθηση Αγγλικών και στη βιωματική προσέγγιση του κώδικα της γλώσσας μέσω του Δράματος. Παρακολούθησε ακόμα σεμινάρια πάνω σε διάφορες δραματικές τεχνικές, τη διδασκαλία και τη δημιουργηκότητα.

Από το 2005, έχει εργαστεί ως μεταφράστρια και ως καθηγήτρια Αγγλικών και Θεάτρου σε διάφορα δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Επίσης, από το 2010 είναι μέλος του συντονιστικού γραφείου Αθήνας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέτρο στην Εκπαίδευση και έχει εισηγηθεί σεμιναρίων με θέμα το Εκπαιδευτικό Θέατρο σε ημερίδές του.

Ποταμούση Ηρώ, κοινωνιολόγος, θεατροπαιδαγωγός

Η Ηρώ Ποταμούση είναι κοινωνιολόγος και θεατροπαιδαγωγός, απόφοιτη του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και του Κέντρου Καλλιτεχνικής και Δημιουργικής Εκπαίδευσης «ΑΝΙΜΑ». Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Warwick της Μ. Βρετανίας, όπου και ασχολήθηκε ερευνητικά με τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Η μεταπτυχιακή της εργασία είχε θέμα «Τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και η κοινωνική και προσωπική ανάπτυξη των παιδιών». Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2008-2011). Ως θεατροπαιδαγωγός συνεργάζεται με δήμους, σχολεία και θεατρικές ομάδες της Αττικής από το 2007 και είναι μέλος της θεατροπαιδαγωγικής ομάδας (TiE Company) 'Κύκλος' από το 2009. Επίσης έχει ασχοληθεί με τη δημιουργία εκπαιδευτικού συνοδευτικού υλικού σε παιδικές και εφηβικές παραστάσεις (ο Καραγκιόζης και ο Καταραμένος Δράκος, Ρισπέκτ, Η Γάζα είναι, Αριστοφάνη-Όρνιθες μια rock παράσταση για εφήβους).

Χολέβα Νάσια, θεατροπαιδαγωγός

Η Νάσια Χολέβα είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. Έχει Μaster στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση). Ως θεατροπαιδαγωγός, έχει δουλέψει με μια μεγάλη γκάμα ομάδων, με διαφορετικές ηλικιακές, μαθησιακές, κοινωνικές, κινητικές και άλλες ιδιαιτερότητες, στα πλαίσια πολύ διαφορετικών δομών της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης (δημοτικά, σχολεία 2ης ευκαιρίας, κατασκηνώσεις, πολιτιστικά εργαστήρια κτλ). Έχει επίσης συντονίσει επιμορφωτικά εργαστήρια εκπαιδευτικών, θεατρολόγων κτλ με έμφαση στο θέατρο στην εκπαίδευση. Από το 2007 υλοποιεί για λογαριασμό του Δικτύου το πρόγραμμα «Εσύ όπως κι Εγώ – εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο», για το οποίο έχει γράψει και το ομότιτλο βιβλίο (2010). Είναι Γενική Γραμματέας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και από το 2004 μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘Εκπαίδευση & Θέατρο’.

Vio Koldobika, σκηνοθέτης, θεατροπαιδαγωγός, Ισπανία
 

Μαθητής του Georges La Ferriere (Καναδάς), o Koldobika G. Vío είναι ένας από τους βασικούς εκπροσώπους αυτής της Παιδαγωγικής της Έκφρασης στην Ισπανία, όπου δίνει μαθήματα και σεμινάρια. Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Universidad del País Vasco. Διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Τμήμα Κοινωνικού Θεάτρου στα Πανεπιστήμια Ramon Llull στη Βαρκελώνη και Porto στην Πορτογαλία. Έχει σκηνοθετήσει και συμμετάσχει σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις. Έχει εργαστεί σε διάφορες χώρες: Παλαιστίνη, Ελ Σαλβαδόρ, Νικαράγουα, Γουατεμάλα, Βραζιλία, Νότιο-Αφρική. Δίδαξε Θέατρο Δρόμου και Κουκλοθέατρο στη Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ. Είναι μόνιμος συνεργάτης του Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου-Παντομίμας του Κιλκίς. Έχει εκδώσει τρία βιβλία σχετικά με το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι μέλος του Δ.Σ. του Δικτύου.

Τσολάκη Ντίνα, εκπαιδευτικός, Πρόεδρος ΔΣ Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Η Ντίνα Τσολάκη είναι εκπαιδευτικός (πτυχίο Γαλλικής Φιλολογίας) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1987. Στα πλαίσια της ΣΕΛΜΕ Θεσ/νίκης παρακολούθησε διετές πρόγραμμα θεατρικής παιδείας και συνέχισε την εκπαίδευση της στο στούντιο Παράθλαση, σε σεμινάρια της ΝΕΛΕ, του ΥΠΕΠΘ και αργότερα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι μέλος της ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας «Εξ αμάξης» από το 1993. Υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας του Γυμνασίου Γαλάτιστας Χαλκιδικής. Υπήρξε μέλος του ΔΣ του Συλλόγου καθηγητών Γαλλικής και εμψυχώτρια σε σεμινάρια και συνέδρια για τη διδακτική της γλώσσας με τη χρήση θεατρικών τεχνικών στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Από το 2003 έως το 2006, ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων στη Δ/νση Δ.Ε Χαλκιδικής, έχει οργανώσει βιωματικά σεμινάρια θεατρικής παιδείας. Είναι πρόεδρος του ΔΣ του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Βάσω Παπαβραμίδου, φιλόλογος
 

Η Βάσω Παπαβραμίδου είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής τουΑΠΘ και εργάζεται ως καθηγήτρια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1984. Τα τελευταία 10 χρόνια, από τότε που ήρθε σε επαφή με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ασχολείται με το θέατρο στην εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια, και Συδιασκέψεις του Δικτύου,καθώς και την πρώτη θεατρική κατασκήνωση στις Σπέτσες. Από το 2007 είναι μέλος του Συντονιστικού Γραφείου Βόρειας Ελλάδας και από τον Ιούνιο του 2011 μέλος του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Μολογούση Σόνια, θεατροπαιδαγωγός

Η Σόνια Μολογούση είναι θεατρολόγος και θεατροπαιδαγωγός, απόφοιτη του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και του University of Warwick της Μ. Βρετανίας, όπου ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στο Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει εργαστεί εθελοντικά με ομάδες παιδιών και νέων στην Ελλάδα (Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, Δρόμοι Ζωής) και το εξωτερικό. Έχει παρακολουθήσει, επίσης, σεμινάρια πάνω σε διάφορες δραματικές τεχνικές, τo κουκλοθέατρο και τo θέατρο στην εκπαίδευση. Ως θεατροπαιδαγωγός έχει εργαστεί σε δήμους και σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από το 2008, ενώ από το 2011 είναι μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Μουστακλίδου Δάφνη, οργάνωση παραγωγής, υπεύθυνη επικοινωνίας

Η Δάφνη Μουστακλίδου είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Υπήρξε ενεργό μέλος της θεατρικής ομάδας του τμήματος, BALD THEATRE. Εργάστηκε στο γραφείο παραγωγής του ΚΘΒΕ την περίοδο 2000-2002. Το 2003 συμμετείχε στην οργανωτική επιτροπή του παγκόσμιου συνεδρίου Το Σώμα ως Κείμενο: Πολιτισμικές, Θεωρητικές και Πρακτικές Προσεγγίσεις στην Τρίτη Χιλιετία, που διοργάνωσε το Τμήμα Αγγλικής. Για 3 χρόνια εργάστηκε στην οργάνωση των εκδηλώσεων της Φοιτητικής Εβδομάδας, Α.Π.Θ. Από το 2003 εργάζεται στο Γραφείο Σπουδών του Τμήματος Αγγλικής, ΑΠΘ, με κύρια ευθύνη τα ευρωπαϊκά προγράμματα του Τμήματος. Από το 2008 συνεργάζεται σε μόνιμη βάση με το γραφείο οργάνωσης παραγωγής και προώθησης Art Minds ως υπεύθυνη επικοινωνίας θεατρικών παραστάσεων. Έχει διδάξει αγγλικά σε όλα τα επίπεδα σε παιδιά και ενήλικες. Είναι ταμίας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και μέλος του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου.

Μαυρέας Δημήτρης, φιλόλογος

Ο Δημήτρης Μαυρέας εργάζεται ως φιλόλογος στη μέση εκπαίδευση και τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αξιοποίηση του θεάτρου στη διδασκαλία του. Σήμερα διδάσκει σε Κωφούς και Βαρήκοους μαθητές και είναι επίσης διερμηνέας της ελληνικής νοηματικής γλώσσας (ΕΝΓ). Σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από όπου πήρε και Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Στο ίδιο τμήμα εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή με θέμα το γλωσσικό σχεδιασμό της ΕΝΓ. Έχει παρουσιάσει μελέτες του σε διάφορα συνέδρια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Πρόσφατα ανέλαβε το συντονισμό του Γραφείου της Αθήνας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Κορράλες Χουάνχο
 

Κατσαρίδου Μάρθα, δασκάλα, θεατροπαιδαγωγός

Η Μάρθα Κατσαρίδου είναι δασκάλα σε σχολείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η διδακτορική διατριβή της (Α.Π.Θ.) εξετάζει τη μέθοδο της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Υπότροφος του Ωνασείου Ιδρύματος, σπούδασε Θέατρο στην εκπαίδευση (MA, Goldsmith’s College) και υποκριτική (Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης). Έχει σχεδιάσει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, το Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου και Παντομίμας Κύπρου και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο οποίο είναι αντιπρόεδρος. Έχει συνεργαστεί ως εμψυχώτρια με τα National Theatre και Tricycle Theatre (Λονδίνο), με πολιτιστικούς συλλόγους και σχολεία, και ως ηθοποιός σε παραστάσεις. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά.

Καλδή Μαίρη, φιλόλογος

Μαίρη Καλδή είναι φιλόλογος. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το 1983 είναι διορισμένη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και από το 1997 εργάζεται στο 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών. Μελέτησε μουσική στο Ελληνικό Ωδείο και έφθασε μέχρι την Ανωτέρα Σχολή του Πιάνου. Συνεργάστηκε παίζοντας πιάνο σε συναυλίες με το συγκρότημα Εναπομείναντες του Νικόλα Άσιμου (1983-1986). Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικούς κύκλους σπουδών Ιστορίας της Τέχνης, Σημειολογίας του Θεάτρου και σεμινάρια για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Εμψυχώνει θεατρικά εργαστήρια με μαθητές και έχει λάβει μέρος σε Διεθνείς Συνδιασκέψεις, ημερίδες και σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέλος Οργανωτικής Επιτροπής. Έχει διατελέσει αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και υπεύθυνη της Επιτροπής Εκδόσεων. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και της ομάδας που γράφει το μηνιαίο Ενημερωτικό Δελτίο του Δικτύου. Από το 2004 βιντεοσκοπεί και επεξεργάζεται ψηφιακά το οπτικοακουστικό υλικό από εργαστήρια και συνδιασκέψεις του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. makaldi@sch.gr

Καραβίτη, Τζένη, φιλόλογος, εκπαιδευτικός θεάτρου

Η Τζένη Καραβίτη είναι απόφοιτος του Ιστορικού και Αρχαιολογικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στη Σύγχρονη Θεατρική Πρακτική στο University of Essex του Η. Βασιλείου. Υποψήφια διδάκτορας στο Royal Holloway University of London με αντικείμενο της έρευνάς της το αρχαίο ελληνικό θέατρο στην εκπαίδευση. Διδάσκει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο πεδίο της θεατρικής πρακτικής. Συγγραφικό έργο:  Young Theatre Voices 2007: Ancient Myths & Contemporary Life (2007), Το Πορτοκάλι με την Περόνη-Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005) κ.ά. Έχει διατελέσει μέλος του ΔΣ, αντιπρόεδρος και πρόεδρος του «Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση» και συμμετέχει στο σχεδιασμό και στη διοργάνωση των επιμορφωτικών του προγραμμάτων. Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «εκπαίδευση και θέατρο» και συνεργάτης του περιοδικού «Το παραμύθι». Από το 1989 υπηρετεί ως εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία χρόνια στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης.


Κακουδάκη Τζωρτζίνα θεατρολόγος, ηθοποιός

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος και σκηνοθέτης. Έχει διδάξει στο Διδακτική του Θεάτρου στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας (2004-2007) και «Εμψύχωση κούκλας στο Νηπιαγωγείο» στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Βόλου και το Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αθηνών (2007-12). Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση, στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/ Λύκειο Γέρακα, στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού και σε πλήθος δημοσιών ΙΕΚ (από το 2002-2012). Διδάσκει Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, στη δραματική σχολή Πράξη Επτά και τη δραματική σχολή Πρώτη Πράξη. Έχει διευθύνει βιωματικά θεατρικά εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θέατρου σε πολλές χώρες. Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004).Συγγραφέας του Βιβλίου Θέατρο- Θεατρική Αγωγή του ΙΔΕΚΕ (2007) και Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης, εκδ. Κέδρος, 2011. Έχει παίξει στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός σε παραστάσεις χορού με τις ομάδες Yelp, Quasi Stellar, Αερίτες. Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις για νέους Μετά τον Αφρό (Youth Festival, Θέατρο Χώρα), Tζακ Θορν Ρισπέκτ /Θάβοντας τον αδελφό σους το πεζοδρόμιο (Θέατρο Χώρα), Αριστοφάνη Όρνιθες (Θέατρο Νέου Κόσμου και σε σχολεία Β Βάθμιας Εκπαίδευσης) και βρίσκεται σε πρόβες για την παράσταση Φρανκ Βέντεκιντ X-press Spring και Shakespeare Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας. Έχει διοργανώσει πλήθος φεστιβάλ Νέων Δημιουργών σε συνεργασία με διάφορους οργανισμούς και θέατρα.

Γιαννούλη Παναγιώτα (Μπέττυ), εκπαιδευτικός, κοινωνιολόγος

Η Παναγιώτα (Μπέττυ) Γιαννούλη είναι εκπαιδευτικός, κοινωνιολόγος, με σπουδές στην Εγκληματολογία και τα Οικονομικά. Έχει εργαστεί εθελοντικά στον τομέα κοινωνικής παρέμβασης σε Δήμους και από το 1998 έχει στρέψει τα ενδιαφέροντά της και την πρακτική της στην παιδαγωγική και την πολιτισμική δράση του θεάτρου στην εκπαίδευση. Η εργασία της περιλαμβάνει την έρευνα και την επιμόρφωση στην παιδαγωγική του θεάτρου, και το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν το θέατρο σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Είναι ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διατέλεσε πρόεδρός του την περίοδο 2008-2011.

Αλεξιάδη Κατερίνα, φιλόλογος, θεατρολόγος, μουσικοπαιδαγωγός

Η Κατερίνα Αλεξιάδη είναι πτυχιούχος του Τομέα Φιλοσοφικών και Παιδαγωγικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη και πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία). Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού. Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εμπνευσμένες από τις τραγωδίες του Ευριπίδη Τρωάδες, Βάκχες, Μήδεια, με την ομάδα Θεάτρου Οψ της Κατερίνας Παπαϊακώβου. Συμμετείχε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής σε διεθνή συνέδρια για το θέατρο και τη μουσική στην εκπαίδευση. Εργάζεται ως φιλόλογος στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού 'Εκπαίδευση & Θέατρο' και της ομάδας που γράφει το μηνιαίο Ενημερωτικό Δελτίο του Δικτύου. Από τον Σεπτέμβρη του 2009 είναι πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff. (ΕΣΜΑ Carl Orff).


 

        GI_60xronia_LOGO        logo_Delacroix