|
Οι ολομέλειες: |
|
Οιπαρακάτω συνεργάτες θα συνεισφέρουν στις ολομέλειες:
|
|
• |
|
David Davis, University of Central England:
"υπερασπιζόμενοιτο δράμα στην εκπαίδευση" |
|
• |
|
Christiane Page, University of Artois d' Arras & Paris III:
"απόψειςγια τη θεατρική πράξη στα σχολεία της Γαλλίας" |
|
• |
|
Βασιλική Δεμερτζή, φιλόλογος, θεατρολόγος:
"σκέψειςεκπαιδευτικών για την ένταξη του θεάτρου στο γυμνάσιο και λύκειο" |
|
• |
|
Naomi Jaffe, υπεύθυνη Εκπαίδευσης Τεχνών & Θεατρικών Σπουδών, Ισραήλ:
"οθεατής ως ερμηνευτής: από το κείμενο στη σκηνή" |
|
• |
|
Τάκης Τζαμαργιάς εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης:
"θεατρικήπαιδεία και πρακτική στην εκπαίδευση. ένα μοντέλο ελληνικής πραγματικότητας στα πλαίσια των ΣΕΠΠΕ" |
|
• |
|
Jonothan Neelands, University of Warwick:
"ηανθρωπιστική σημασία του θεάτρου στην εκπαίδευση" |
|
• |
|
Γιώργος Μπινιάρης ηθοποιός, σκηνοθέτης:
"ταεπαγγελματικά θέατρα και η σχέση τους με το σχολείο" |
|
• |
|
Tintti Karppinen, δασκάλα Δράματος, Φιλανδία:
"ηζωή είναι ένας αυτοσχεδιασμός και κάθε μέρα είναι πρεμιέρα: γιατί το θέατρο είναι το θετό παιδί στην οικογένεια των τεχνών στην εκπαίδευση;" |
|
• |
|
Κώστας Αμοιρόπουλος εκπαιδευτικός, δάσκαλος Δράματος:
"ηδραματική τέχνη στην εκπαίδευση : μέθοδος ή μάθημα;" |
|
• |
|
Γεωργία Kακούρου-Xρόνη, Επιμελήτρια της Εθνικής Πινακοθήκης:
"τοσχολείο πέρα από το σχολείο: Σπάρτη, μύθος και ιστορία από μια άλλη προσέγγιση" |
|
• |
|
John Somers, Exeter University:
"το θέατρο συναντά την εκπαίδευση: αλλαγές συμπεριφορών και στάσεων" |
|
• |
|
Γιώργος Μόσχος, νομικός-εγκληματολόγος, εμψυχωτής νέων:
"τoθέατρο σαν εργαλείο για το άνοιγμα δρόμων αυτογνωσίας και επικοινωνίας σε νέους κρατούμενους" |
|
• |
|
Nihal Koldas, actress, director, ΜΑΥΑ Arts Centre Istanbul:
"συνεχίζονταςτη ζωή μετά από μια καταστροφή: ο σεισμός στο Ιizmit" |
|
• |
|
Sead Djulic, Mostar Centre for Drama Education, Bosnia:
"PaxBosnensis" |
|
• |
|
Νίκος Γκόβας συντονιστής προγράμματος "εκπαίδευση & θέατρο":
"τοπρόγραμμα εκπαίδευση & θέατρο και η Συνδιάσκεψη 2001" |
|
|
Τα εργαστήρια του Σαββάτου 8/12/2001: |
|
Αίθουσα
|
11.30 - 14.00
|
φαγητό
|
15.30 - 18.00
|
Θέατρο
|
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ COMMEDIA DEL ARTE
Mario Gallo, ηθοποιός, σκηνοθέτης
|
Γυμν1
|
ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ
Δρ.Jonοthan Neelands Πανεπιστήμιο Warwick
|
Γυμν2
|
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΕΥΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΟΣΜΩΝ
Tapa Sudana, ηθοποιός, δάσκαλος θεάτρου.
|
Χορού1
|
Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ
Marigold Aswell, Consultant, Reading Uni
|
Χορού2
|
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Maria Mendez, χορογράφος
|
Μουσικής
|
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
David Davis, University of Central England
|
404
|
«ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ»: χρησιμοποιώντας το Δράμα στη διδασκαλία ξένων γλωσσών
Maria Vilanova, Barcelona University
|
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ
Λία Δαμιανάκη, φιλόλογος, δασκάλα Δράματος
|
405
|
VITA NOVA: ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ
Sharon Muiruri, Bournemouth Theatre-In-Education, artist director of Vita Nova
|
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
'Αβρα Αυδή, φιλόλογος, δασκάλα Δράματος
Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, δασκάλα Δράματος
|
406
|
ΕΜΨΥΧΩΣΗ ANTIKEIMENOY & ΚΟΥΚΛΑΣ
Στάθης Μαρκόπουλος, κουκλοπαίχτης
|
407
|
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ: ο ρόλος του Δράματος -παίζοντας ενάντια στη βία
Hamish Fyfe, Strnanmillis Uni College, Belfast
Nihal Koldas, ηθοποιός, σκηνοθέτης, MAYA Arts Centre Κωνσταντινούπολη
|
ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΕ ΕΛΠΙΔΑ
Nihal Koldas, ηθοποιός, σκηνοθέτηςΜΑΥΑ Arts Centre Κωνσταντινούπολη
Hamish Fyfe, Strnanmillis Uni College, Belfast
|
408
|
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΗΜΕΡΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Μαρία Φραγκή, Δρ. Θεατρολογίας, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΤΕΑΠΗ
|
409
|
«ΤΟ ΔΑΣΟΣ» ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗ - ΣΑΙΞΠΗΡ - ΛΟΡΚΑ: μη ρεαλιστικές προσεγγίσεις
Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης,
Σμαρώ Γρηγοριάδου μουσικός,
Μαρία Κονομή σκηνογράφος, ενδυματολόγος,
Μαρία Λούρου, ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός,
Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου
|
410
|
ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ- παίζοντας ενάντια στη βία-
Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden
Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre
|
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre
Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden
|
|
Τα εργαστήρια της Κυριακής 9/12/2001: |
|
Αίθουσα
|
11.30 - 14.00
|
φαγητό
|
15.30 - 18.00
|
Θέατρο
|
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ COMMEDIA DEL ARTE
Mario Gallo, ηθοποιός, σκηνοθέτης
|
Γυμν1
|
ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ
Δρ.Jonothan Neelands Πανεπιστήμιο Warwick
|
Γυμν2
|
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΗΓΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ
Αντιγόνη Γύρα, χορεύτρια, χορογράφος
|
Χορού1
|
Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ
Marigold Aswell, Consultant, Reading Uni
|
Χορού2
|
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΥΘΙΚΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ COMPOUND STIMULUS
John Somers Exeter University
|
Μουσικής
|
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
David Davis, University of Central England
|
404
|
TΗΕ ΑRT IN THE POSSIBLE
Phil Sixsmith, εκπαιδευτικός σύμβουλος,
Ελισάβετ Τσαλίκη, υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κορδελιού
|
405
|
TO ΣΩΜΑ ΚΑΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Κώστας Φιλίππογλου, ηθοποιός, δάσκαλος θεάτρου
|
406
|
«ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ»
Γιώργος Ζαμπουλάκης, σκηνοθέτης,
Γιώργος Μόσχος, νομικός-εγκληματολόγος, εμψυχωτής νέων
|
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΚΤΙΣΙΜΟ ΕΡΓΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ- παίζοντας ενάντια στη βία
Τάκης Χριστοφάκης, ηθοποιός αποσπασμένος στον Αναπτυξιακό Τομέα του Θ.Ο.Κ (Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου)
|
407
|
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Θανάσης Κουτσογιάννης φιλόλογος, κουκλοπαίχτης
|
«ΚΛΟΟΥΝ»: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μαρία Παυλίδη, εκπαιδευτικός, ηθοποιός
|
408
|
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ: Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ - Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ - ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Christiane Page,Πανεπιστήμια Artois d' Arras και Paris III (Sorbonne), ηθοποιός.
Αντιγόνη Μώρου, καθηγήτρια φιλολογίας & θεάτρου
|
409
|
«ΤΩΝ ΕΡΩΤΩΝ ΤΑ θΑΥΜΑΤΑ»: θεατρική σπουδή στον ερωτικό λόγο
Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης,
Σμαρώ Γρηγοριάδου μουσικός,
Μαρία Χανιωτάκη σκηνογράφος, ενδυματολόγος,
Μαρία Λούρου ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός,
Νίκος Γκόβας εκπαιδευτικός θεάτρου
|
410
|
ΚΟΙΝΩΝΙΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Tintti Karppinen, Δασκάλα Δράματος, Finnish Drama/Theatre and Education Association
|
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre
Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden
|
|