|  | 
  
   | Οι ολομέλειες: | 
  
   |  | 
    
     
      | Οι παρακάτω συνεργάτες θα συνεισφέρουν στις ολομέλειες: |  
      |  |  
      | • |  | David Davis, University of Central England: "υπερασπιζόμενοι
  το δράμα στην εκπαίδευση" |  
      |  |  
      | • |  | Christiane Page, University of Artois d' Arras & Paris III: "απόψεις
  για τη θεατρική πράξη στα σχολεία της Γαλλίας" |  
      |  |  
      | • |  | Βασιλική Δεμερτζή, φιλόλογος, θεατρολόγος: "σκέψεις
  εκπαιδευτικών για την ένταξη του θεάτρου στο γυμνάσιο και λύκειο" |  
      |  |  
      | • |  | Naomi Jaffe, υπεύθυνη Εκπαίδευσης Τεχνών & Θεατρικών Σπουδών, Ισραήλ: "ο
  θεατής ως ερμηνευτής: από το κείμενο στη σκηνή" |  
      |  |  
      | • |  | Τάκης Τζαμαργιάς εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης: "θεατρική
  παιδεία και πρακτική στην εκπαίδευση. ένα μοντέλο ελληνικής πραγματικότητας στα πλαίσια των ΣΕΠΠΕ" |  
      |  |  
      | • |  | Jonothan Neelands, University of Warwick: "η
  ανθρωπιστική σημασία του θεάτρου στην εκπαίδευση" |  
      |  |  
      | • |  | Γιώργος Μπινιάρης ηθοποιός, σκηνοθέτης: "τα
  επαγγελματικά θέατρα και η σχέση τους με το σχολείο" |  
      |  |  
      | • |  | Tintti Karppinen, δασκάλα Δράματος, Φιλανδία: "η
  ζωή είναι ένας αυτοσχεδιασμός και κάθε μέρα είναι πρεμιέρα: γιατί το θέατρο είναι το θετό παιδί στην οικογένεια των τεχνών στην εκπαίδευση;" |  
      |  |  
      | • |  | Κώστας Αμοιρόπουλος εκπαιδευτικός, δάσκαλος Δράματος: "η
  δραματική τέχνη στην εκπαίδευση : μέθοδος ή μάθημα;" |  
      |  |  
      | • |  | Γεωργία Kακούρου-Xρόνη, Επιμελήτρια της Εθνικής Πινακοθήκης: "το
  σχολείο πέρα από το σχολείο: Σπάρτη, μύθος και ιστορία από μια άλλη προσέγγιση" |  
      |  |  
      | • |  | John Somers, Exeter University: "το θέατρο συναντά την εκπαίδευση: αλλαγές συμπεριφορών και στάσεων"
 |  
      |  |  
      | • |  | Γιώργος Μόσχος, νομικός-εγκληματολόγος, εμψυχωτής νέων: "τo
  θέατρο σαν εργαλείο για το άνοιγμα δρόμων αυτογνωσίας και επικοινωνίας σε νέους κρατούμενους" |  
      |  |  
      | • |  | Nihal Koldas, actress, director, ΜΑΥΑ Arts Centre Istanbul: "συνεχίζοντας
  τη ζωή μετά από μια καταστροφή: ο σεισμός στο Ιizmit" |  
      |  |  
      | • |  | Sead Djulic, Mostar Centre for Drama Education, Bosnia: "Pax
  Bosnensis" |  
      |  |  
      | • |  | Νίκος Γκόβας συντονιστής προγράμματος "εκπαίδευση & θέατρο": "το
  πρόγραμμα εκπαίδευση & θέατρο και η Συνδιάσκεψη 2001" |  
      |  |    | 
  
   | Τα εργαστήρια του Σαββάτου 8/12/2001: | 
  
   |  | 
 
    
     
      | Αίθουσα | 11.30 - 14.00 | φαγητό | 15.30 - 18.00 |  
      | Θέατρο | Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ COMMEDIA DEL ARTE Mario Gallo, ηθοποιός, σκηνοθέτης |  
      | Γυμν1 | ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ Δρ.Jonοthan Neelands Πανεπιστήμιο Warwick |  
      | Γυμν2 | ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΕΥΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΟΣΜΩΝ Tapa Sudana, ηθοποιός, δάσκαλος θεάτρου. |  
      | Χορού1 | Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ Marigold Aswell, Consultant, Reading Uni |  
      | Χορού2 | ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Maria Mendez, χορογράφος |  
      | Μουσικής | ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ David Davis, University of Central England |  
      | 404 | «ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ»: χρησιμοποιώντας το Δράμα στη διδασκαλία ξένων γλωσσών Maria Vilanova, Barcelona University | Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ Λία Δαμιανάκη, φιλόλογος, δασκάλα Δράματος |  
      | 405 | VITA NOVA: ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ Sharon Muiruri, Bournemouth Theatre-In-Education, artist director of Vita Nova | Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 'Αβρα Αυδή, φιλόλογος, δασκάλα Δράματος Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, δασκάλα Δράματος |  
      | 406 | ΕΜΨΥΧΩΣΗ ANTIKEIMENOY & ΚΟΥΚΛΑΣ Στάθης Μαρκόπουλος, κουκλοπαίχτης |  
      | 407 | ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ: ο ρόλος του Δράματος -παίζοντας ενάντια στη βία Hamish Fyfe, Strnanmillis Uni College, Belfast Nihal Koldas, ηθοποιός, σκηνοθέτης, MAYA Arts Centre Κωνσταντινούπολη | ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΕ ΕΛΠΙΔΑ Nihal Koldas, ηθοποιός, σκηνοθέτηςΜΑΥΑ Arts Centre Κωνσταντινούπολη Hamish Fyfe, Strnanmillis Uni College, Belfast |  
      | 408 | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΗΜΕΡΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Μαρία Φραγκή, Δρ. Θεατρολογίας, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΤΕΑΠΗ |  
      | 409 | «ΤΟ ΔΑΣΟΣ» ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗ - ΣΑΙΞΠΗΡ - ΛΟΡΚΑ: μη ρεαλιστικές προσεγγίσεις Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Σμαρώ Γρηγοριάδου μουσικός, Μαρία Κονομή σκηνογράφος, ενδυματολόγος, Μαρία Λούρου, ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός, Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου |  
      | 410 | ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ- παίζοντας ενάντια στη βία- Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre | ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden |        | 
  
   | Τα εργαστήρια της Κυριακής 9/12/2001: | 
  
   |  | 
 
    
     
      | Αίθουσα | 11.30 - 14.00 | φαγητό | 15.30 - 18.00 |  
      | Θέατρο | Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ COMMEDIA DEL ARTE Mario Gallo, ηθοποιός, σκηνοθέτης |  
      | Γυμν1 | ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ Δρ.Jonothan Neelands Πανεπιστήμιο Warwick |  
      | Γυμν2 | Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΗΓΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ Αντιγόνη Γύρα, χορεύτρια, χορογράφος |  
      | Χορού1 | Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ Marigold Aswell, Consultant, Reading Uni |  
      | Χορού2 | ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΥΘΙΚΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ COMPOUND STIMULUS John Somers Exeter University |  
      | Μουσικής | ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ David Davis, University of Central England |  
      | 404 | TΗΕ ΑRT IN THE POSSIBLE Phil Sixsmith, εκπαιδευτικός σύμβουλος, Ελισάβετ Τσαλίκη, υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κορδελιού |  
      | 405 | TO ΣΩΜΑ ΚΑΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Κώστας Φιλίππογλου, ηθοποιός, δάσκαλος θεάτρου |  
      | 406 | «ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ» Γιώργος Ζαμπουλάκης, σκηνοθέτης, Γιώργος Μόσχος, νομικός-εγκληματολόγος, εμψυχωτής νέων | ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΚΤΙΣΙΜΟ ΕΡΓΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ- παίζοντας ενάντια στη βία Τάκης Χριστοφάκης, ηθοποιός αποσπασμένος στον Αναπτυξιακό Τομέα του Θ.Ο.Κ (Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου) |  
      | 407 | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Θανάσης Κουτσογιάννης φιλόλογος, κουκλοπαίχτης | «ΚΛΟΟΥΝ»: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Μαρία Παυλίδη, εκπαιδευτικός, ηθοποιός |  
      | 408 | ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ: Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ - Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ - ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Christiane Page,Πανεπιστήμια Artois d' Arras και Paris III (Sorbonne), ηθοποιός. Αντιγόνη Μώρου, καθηγήτρια φιλολογίας & θεάτρου |  
      | 409 | «ΤΩΝ ΕΡΩΤΩΝ ΤΑ θΑΥΜΑΤΑ»: θεατρική σπουδή στον ερωτικό λόγο Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Σμαρώ Γρηγοριάδου μουσικός, Μαρία Χανιωτάκη σκηνογράφος, ενδυματολόγος, Μαρία Λούρου ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός, Νίκος Γκόβας εκπαιδευτικός θεάτρου |  
      | 410 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Tintti Karppinen, Δασκάλα Δράματος, Finnish Drama/Theatre and Education Association | ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Vladimir Krusic, σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, Zagreb Youth Theatre Dr Margret Lepp University College of Health Sciences, Boras, Sweden |  |