Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Σύντομα βιογραφικά σημειώματα Εισηγητών - Εμψυχωτών

Ο Γιάννης Βλάχος γεννήθηκε στην Πάτρα το 1961. Σπούδασε Γεωλογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών και Παιδαγωγική Θεάτρου στην Ε.Κ.Α. Αθηνών. Υπηρέτησε ως καθηγητής Φυσικών μαθημάτων σε σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης (1991-97), στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κλειτορίας (1997-03) και ήταν αναπληρωτής υπεύθυνος (1998-2000) και Υπεύθυνος του Κέντρου την τριετία 2000-03. Την τριετία 2003-06, διετέλεσε Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας. Συμμετείχε σε πλήθος σεμιναρίων που αφορούσαν στις καινοτόμες δράσεις στην Εκπαίδευση και ειδικότερα στα αντικείμενα της Περιβαλλοντικής Εκπ/σης και της  θεατρικής Παιδείας-Αισθητικής Αγωγής από το 1986 ως σήμερα. Έχει εμπειρία από τη λειτουργία Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συμμετείχε σε εκδόσεις και στη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού για την Περιβαλλοντική Αγωγή. Είναι ενταγμένος στο Μητρώο Εκπαιδευτών του ΕΚΔΔΑ (Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης) καθώς και στο Μητρώο Εκπαιδευτών Σ.Ε.Κ του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. Δίδαξε: στο Π.Ε.Κ. Πατρών σε διάφορα θεματικά πεδία καινοτόμων δράσεων στην Εκπ/ση τα σχ. έτη 2004-06, Θεατρική Παιδεία στο Μουσικό Σχολείο Πάτρας (1992-96), στο Ε.Π.Λ. Πάτρας(1994) και στο εργαστήριο προσχολικής Αγωγής του Τ.Ε.Ι. Πάτρας (1994-97). Συμμετείχε ως οργανωτής-συντονιστής και επιμορφωτής σε σεμινάρια εκπαιδευτικών για θέματα περιβαλλοντικής και θεατρικής αγωγής, αγωγής υγείας και διαθεματικής-διεπιστημονικής προσέγγισης αντικειμένων, ενώ συμμετείχε με ανακοινώσεις σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε θέματα περιβάλλοντος και πολιτισμού. Συντονιστής του Δικτύου: «Η θεατρική αγωγή ως μέσο και εργαλείο για την περιβαλλοντική αγωγή» για δημοτικά σχολεία του νομού Αχαΐας (2002-2005). Εργάστηκε ως εμψυχωτής και συντονιστής σε ομάδες μαθητών, εκπαιδευτικών και ενηλίκων ενώ οργάνωσε και έλαβε μέρος ως ηθοποιός σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου με διάφορες ομάδες της Πάτρας (Δήμος Πάτρας, Πανεπιστήμιο Πάτρας, Θέατρο «ΠΡΟΤΑΣΗ» κ.ά). Είναι μέλος επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων σχετικών με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) και τις Τέχνες (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση). Το Σεπτέμβρη του 2006 επελέγη για μια τετραετία ως Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Αχαΐας.


Η Μάρω Γαλάνη γεννήθηκε το 1959 στην Πάτρα, εργάζεται ως χορογράφος και ανήκει στο Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών με αντικείμενο τη διδασκαλία της κίνησης, του χορού και του θεατρικού παιχνιδιού. Το 2003 ανακηρύχθηκε διδάκτωρ από τη National Academy of Sports, Sofia, Bulgaria και National Academy for Theatre and film arts, Sofia, Bulgaria με τη διδακτορική διατριβή με θέμα «Research over the Possibility of Applying Rhythmic and Theatrical Play During the Therapeutic and Educational work, into frame of Education of Children with Special Needs». Από 1998–2003 παρακολούθησε διαλέξεις, εργαστηριακές ασκήσεις και σεμινάρια στη θεατρική τέχνη, σύνθεση και χορογραφία, παντομίμα, υποκριτική, σύστημα Stanislavski, National Academy for Theatre and film arts, Sofia, Bulgaria. Από 2000–2001 ολοκλήρωσε τη μεταπτυχιακή ειδίκευση στο θέμα «Ρυθμικές φόρμες στο χορό», National Academy of Sports, Sofia, Bulgaria Prof B. Grigorov. Από 1992 – 1993 ολοκλήρωσε ειδίκευση στην Πρωτόγονη Έκφραση - Χοροθεραπεία με διπλωματική εργασία με θέμα «Carnival of Patras: Dionysus and his Relation with Expression Primitive», Κέντρο Ρυθμού-Κίνησης-Έκφρασης, Αθήνα. Από 1986-1987 παρακολούθησε ετήσιο project με θέμα «The performing space», με την επίβλεψη του Maurice Bejart και εκπαιδευτές χορευτές της ομάδα του, Βρυξέλλες, Βέλγιο. Το 1985-1987 ειδικεύτηκε στην ουδέτερη μάσκα, Academy of Theater, Βρυξέλλες, Βέλγιο. Από 1985-1986 σπούδασε ρυθμική αγωγή-σύστημα Dalcroze, High Musical School, Βρυξέλλες, Βέλγιο. Από 1981-1985 πήρε πτυχίο από το Τ.Ε.Φ.Α.Α. Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδικότητα στο Χορό και βαθμό πτυχίου «Λίαν Καλώς». Έχει συγγράψει τα βιβλία «Βιωματική κινησιολογία», Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, 1996, «Δημιουργική Μέθοδος Θεατρικού Παιχνιδιού», Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, 1998, «Ο Χορός στην Εκπαίδευση», Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, 2005. Από 1988 – 2006 συμμετείχε με περισσότερες από 20 ανακοινώσεις, οι οποίες αφορούν στο χορό, το θέατρο και το χοροθέατρο, σε διεθνή συνέδρια και συνδιασκέψεις. Από 1985 έως σήμέρα έχει συμμετοχή σε περισσότερες από 34 παραστάσεις στο Βέλγιο, Ελλάδα, Μεγάλη Βρετανία, Βουλγαρία ως ηθοποιός, χορεύτρια, χορογράφος. Έχει εργαστεί ως επικεφαλής εργαστηρίων σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Austria, Great Britain με θέματα που αφορούν στον εκφραστικό χορό, contact improvisation, χορογραφία, χοροθέατρο, θέατρο, πρωτόγονη έκφραση, θεατρική κίνηση, non-verbal theatre, θεατρικό παιχνίδι για παιδιά με ειδικές ανάγκες κ.α.


Η Μπέττυ Γιαννούλη είναι κοινωνιολόγος, διορισμένη από το 1989 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει μεταπτυχιακά προγράμματα στα Οικονομικά και την Εγκληματολογία και έχει συνεργαστεί  εθελοντικά με το Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης των Δήμων Γλυφάδας , Αλίμου, Ελληνικού, Αργυρούπολης, όπου ασχολήθηκε με θέματα πρόληψης στην Κοινότητα. Ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια με μαθητές. Από το 1998 παρακολουθεί συστηματικά επιμορφωτικούς κύκλους σπουδών  για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε διαφορετικές μορφές θεάτρου και διαφορετικές προσεγγίσεις και τεχνικές. Έχει λάβει μέρος σε εργαστήρια, ημερίδες και Διεθνείς Συνδιασκέψεις ως εισηγήτρια και ως μέλος Οργανωτικών Επιτροπών. Εκπονεί διδακτορική διατριβή στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου στο πεδίο Θεατρική Τέχνη και Παιδαγωγική Πράξη.  Είναι  ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και συμμετέχει ενεργά στην  οργάνωση δραστηριοτήτων και στο σχεδιασμό προγραμμάτων  στις  Επιτροπές Προγραμμάτων και Ανάπτυξης.


Ο Νίκος Γκόβας σπούδασε μαθηματικά, θέατρο και παιδαγωγικά στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στην Αυστραλία και έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και εμψυχωτής νεανικών θεατρικών εργαστηρίων με Δημοτικά Θέατρα, ΔΗΠΕΘΕ, Πανεπιστήμια και ανεξάρτητες ομάδες. Το 1994 ιδρύει στο Λονδίνο το Theatre Lab Company (Hellenic Foundation Award 1997) και σκηνοθετεί τις παραστάσεις του μέχρι το 1998 (European Festival of Theatre in Camden London, Διεθνές Φεστιβάλ «Θεατρική Άνοιξη» στη Θεσσαλονίκη, κ.ά). Είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1982, συντονιστής πολιτιστικών προγραμμάτων στην Ανατολική Αττική από το 1998 και έχει συνεργαστεί σε επιμορφωτικά και πιλοτικά προγράμματα για το θέατρο στην εκπαίδευση με ΠΕΚ, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Central School of Speech and Drama (UK), το Winchester University (UK), το πρόγραμμα Μελίνα, Δημοτικά Θέατρα, επαγγελματικές Ενώσεις κ.ά.. Έχει επιμεληθεί βιβλία και άρθρα για το θέατρο και την εκπαίδευση, είναι εκδότης του περιοδικού «εκπαίδευση & θέατρο» και ιδρυτικό μέλος στην επιστημονική ένωση «Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση». Έχει τιμηθεί με το διεθνές βραβείο «Grozdanin Kikot» (2002) για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση, είναι μέλος της Επιτροπής Προγραμμάτων του Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA-International Drama/Theatre Education Association) και μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA Europe). Το 2002 κυκλοφόρησε το βιβλίο «Για ένα δημιουργικό νεανικό θέατρο: ασκήσεις, παιχνίδια, τεχνικές» (εκδόσεις Μεταίχμιο).


Η Γιούλη Δούβου γεννήθηκε στην Πάτρα. Πτυχιούχος Σχολής Θεατρικών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών. Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο «La Sapienza» της Ρώμης ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Το 2006 δημιούργησε μαζί με τη Ζωή Λυμπεροπούλου το χώρο έκφρασης «επί δράσει», στον οποίο λαμβάνουν χώρα καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες αισθητικής αγωγής, με έμφαση στο θέατρο για παιδιά και ενήλικες. Διδάσκει από το 2004 σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία το μάθημα της θεατρικής αγωγής. Συνεργάστηκε με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για τις παραστάσεις «Όπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ (σκηνοθεσία Θ.Μουμουλίδη) και «Το Τέλος του Καρναβαλιού» του Γκολντόνι (σκηνοθεσία Β.Παπαβασιλείου). Συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις ερασιτεχνικών ομάδων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας και ψυχοδράματος. Τέλος, είναι μέλος της συντονιστικής επιτροπής του Συλλόγου Αποφοίτων Θεατρολόγων Πατρών και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση για το Γραφείο Πελοποννήσου.


Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη, ΒΑ, ΜΑ, υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας, έχει κάνει σπουδές υποκριτικής στο 3ετές εργαστήριο του θεάτρου Στοά και θεατρικής αγωγής σε πλήθος σεμιναρίων. Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004). Έχει παίξει στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση και στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/Λύκειο Γέρακα, Θεατρικό παιχνίδι σε δημόσια ΙΕΚ και στο εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών Μαιρηβή, Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη δραματική σχολή Εμπρός-Εργαστήριο και στην Ακαδημία Τεχνών Ακμή. Έχει διευθύνει εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θέατρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο κ.ά.  Από το 2003 διδάσκει το μάθημα «Διδακτική του Θεάτρου. Θεωρία και Πρακτική» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Έχει συγγράψει το εκπαιδευτικό βιβλίο «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή» (2006- Ανάθεση ΙΔΕΚΕ για τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων). Κείμενά της έχουν εκδοθεί σε θεατρικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και θεατρικές εκδόσεις.


Η Αναστασία Κυριακοπούλου γεννήθηκε στην Κλειτορία Καλαβρύτων. Σπούδασε στην Αρσάκειο Παιδαγωγική ακαδημία Πατρών και στο Π. Τ.Δ. Ε. του πανεπιστημίου Πατρών. Έχει εξειδίκευση στην εκπαίδευση βαρήκοων παιδιών. Έχει διδάξει επί τρία χρόνια στα Π.Ε.Κ Πατρών. Είναι μέλος της αντικωφωτικής οργάνωσης από το 1997 με τιμητική διάκριση για την εθελοντική προσφορά της σε θέματα εκπαίδευσης και αγωγής ατόμων με προβλήματα ακοής. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Σωματείου Εμψυχωτών Θεατρικού Παιχνιδιού και πρόεδρος του συλλόγου Παιδαγωγικής Θεάτρου-Θεατρικού Παιχνιδιού "Δια του Θεάτρου"’ στην Πάτρα. Έχει λάβει μέρος σε βιωματικά εργαστήρια και ημερίδες ως βασική εμψυχώτρια. Εργάζεται ως δασκάλα στο 49ο δημοτικό σχολείο Πάτρας σε τμήμα ένταξης κωφών και βαρήκοων. Παρακολουθεί για 10ο χρόνο το εργαστήριο Θεατρικού Παιχνιδιού της Πάτρας, με βασικό εμψυχωτή τον κ. Λάκη Κουρετζή


Η Ζωή Λυμπεροπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος Σχολής Θεατρικών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών. Πτυχιούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών της μουσικής. Εργάστηκε ως accompagnista πιάνου σε μαθήματα φωνητικής και χορού. Το 2006 δημιούργησε μαζί με τη Γιούλη Δούβου το χώρο έκφρασης «επί δράσει», στον οποίο λαμβάνουν χώρα καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες αισθητικής αγωγής, με έμφαση στο θέατρο, για παιδιά και ενήλικες. Συνεργάστηκε με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για τις παραστάσεις «’Οπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ (σκηνοθεσία Θ.Μουμουλίδη) και «Το Τέλος του Καρναβαλιού» του Γκολντόνι (σκηνοθεσία Β.Παπαβασιλείου). Συμμετείχε σε θεατρικά (υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εκπαιδευτικού δράματος) και μουσικά σεμινάρια (μουσικοκινητική- σύστημα willems, πιάνου) Συμμετείχε σε παραστάσεις θεάτρου και χοροθεάτρου ερασιτεχνικών ομάδων. Διδάσκει θεατρικό παιχνίδι σε παιδιά δημοτικού σχολείου.


Η  Βασιλική Μαντζουράτου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει εργαστεί στα Αρσάκεια νηπιαγωγεία Πατρών και Θεσσαλονίκης και από το 2003 είναι διορισμένη σε νηπιαγωγείο του Ν. Ηλείας. Έχει παρακολουθήσει πολλά προγράμματα σεμιναρίων και εργαστηρίων ρυθμικής και κινητικής αγωγής, μουσειακής αγωγής, εικαστικής τέχνης, ψυχολογίας και μαθησιακών δυσκολιών. Είναι αντιπρόεδρος στο Δ.Σ. της Ο.Μ.Ε.Ρ. (Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής) παραρτήματος Πάτρας και μέλος του συλλόγου «Παιδαγωγικής θεάτρου – Εμψυχωτών θεατρικού παιχνιδιού Πάτρας ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ» (με τον οποίο έχει οργανώσει και πραγματοποιήσει ημερίδες με βιωματικά εργαστήρια). Έχει εργαστεί ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε Γυμνάσιο της Πάτρας και είναι υπεύθυνη και εμψυχώτρια (για 2ο χρόνο) σε εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού παιδιών ηλικίας δημοτικού σχολείου στο Καρναβαλικό Κομιτάτο Πάτρας. Παρακολουθεί για 5ο χρόνο το εργαστήριο Θεατρικού Παιχνιδιού της Πάτρας, με βασικό εμψυχωτή τον κ. Λάκη Κουρετζή. Σήμερα υπηρετεί με απόσπαση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε και Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας.


Η Ολυμπία Μπαγούρη γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος δημοσίου ΙΕΚ της ειδικότητας Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας – Έκφρασης. Έχει εργασθεί 3 χρόνια σε παιδικούς σταθμούς στην Αθήνα καθώς και στο Κέντρο Προσχολικής Αγωγής Κατερίνα Γεώρμα στην Πάτρα. Έχει εργαστεί ως εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού σε Δημοτικό σχολείο και σε Γυμνάσιο. Είναι μέλος της Ο.Μ.Ε.Ρ (Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής) παραρτήματος Πατρών και του Συλλόγου Παιδαγωγικής Θεάτρου – Εμψυχωτών Θεατρικού Παιχνιδιού «ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ», Πάτρας, με τον οποίο έχει οργανώσει και πραγματοποιήσει ημερίδες με βιωματικά εργαστήρια. Παρακολουθεί για 5ο χρόνο το εργαστήρι του θεατρικού παιχνιδιού με βασικό εμψυχωτή τον κ. Λάκη Κουρετζή. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Πάτρα και είναι φοιτήτρια στο τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. 


Ο Γιώργος Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Σπούδασε Θέατρο στη Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου Λ. Τριβιζά και στη θεατρική Σχολή Ε. Χατζίκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με τα δημοτικά θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με το ΔΗΠΕΘΕ Β. Αιγαίου. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως η δραματική σχολή «Μορφές» στο Θέατρο Εμπρός, το Μουσείο Ιστορίας του Παν/μίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής και ερευνητικής ομάδας «Μυθολογία» για το θέατρο, το μύθο και τον ποιητικό λόγο.


Η Δήμητρα Παναγιωτοπούλου  είναι καθηγήτρια της γαλλικής γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Γαλλία στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης Paris 1, με θέμα τη διδακτική και μεθοδολογία. Είναι Ταμίας του συλλόγου Παιδαγωγικής Θεάτρου- Θεατρικού Παιχνιδιού "Δια του Θεάτρου" στην Πάτρα. Έχει λάβει μέρος σε πολλές δράσεις της ομάδας (ημερίδες, βιωματικά εργαστήρια με ενήλικες και παιδιά και θεατρικές παραστάσεις).  Παρακολουθεί για 10ο χρόνο το εργαστήριο Θεατρικού Παιχνιδιού της Πάτρας, με βασικό εμψυχωτή τον κ. Λάκη Κουρετζή. Ζει και εργάζεται ως καθηγήτρια Γαλλικών στον ιδιωτικό τομέα.


Η Αφροδίτη Παρζακώνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Παιδαγωγός θεάτρου, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. Έχει διοργανώσει πολλές ημερίδες θεατρικού παιχνιδιού για ενήλικες και παιδιά. Έχει εργαστεί ως εμψυχώτρια σε παιδικούς σταθμούς, δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, νηπιαγωγεία. Έχει σκηνοθετήσει πολλές παραστάσεις στην Αθήνα και την Πάτρα. Είναι Γραμματέας του Πανελλήνιου σωματείου Εμψυχωτών θεατρικού παιχνιδιού. Διδάσκει στη σχολή Παιδαγωγικής θεάτρου θεατρικού παιχνιδιού της εταιρείας καλλιτεχνικής και Παιδευτικής έκφρασης στο θέατρο της Ημέρας.


Η Γιάννα Ροϊλού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Νεοελληνικής και Βυζαντινής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λάνκαστερ και στο Λονδίνο. Σπούδασε ακόμα σκηνοθεσία θεάτρου και παντομίμα, ενώ ταυτόχρονα δούλεψε σε πειραματικές παραστάσεις στο Λονδίνο. Το 1991 διορίστηκε ως Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου διδάσκει ως σήμερα τα εργαστήρια «Όροι και Συντελεστές της Παράστασης Ι, ΙΙ και ΙΙΙ» (αυτοσχεδιασμός και επινόηση κειμένου και σκηνική απόδοση μη θεατρικών κειμένων). Από το 2000 ως το 2002 συνεργάζεται σε κάποιες παραγωγές με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου. Είναι από τα ιδρυτικά μέλη του «Θεάτρου Νέων». Από τον Ιανουάριο του 2000 είναι μέλος του Ελληνικού Κέντρου Θεάτρου για τα Παιδιά και τους Νέους (Assitej/Greece) και  από τον Απρίλιο του 2002 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Το 2002 επιμελήθηκε και την έκδοση του Ελληνικού Κέντρου Θεάτρου για τα Παιδιά και τους Νέους Θέατρο για Παιδιά 2, Θέατρο και Σχολείο. Το Δεκέμβριο του 2003 της απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορος του Πανεπιστημίου του Λάνκαστερ στις Θεατρικές Σπουδές. Η διδακτορική της διατριβή έχει θέμα «Παραστάσεις αρχαίας ελληνικής τραγωδίας και ελληνικότητα: η συγκρότηση ενός ελληνικού αισθητικού ύφους παράστασης, 1919-1967». Έχει λάβει μέρος ως εισηγήτρια σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια για το θέατρο και σε ημερίδες και διημερίδες με θέμα το θέατρο και την εκπαίδευση. Σύντομα πρόκειται να εκδοθούν δέκα δικά της πρωτότυπα παραμύθια.


Ο Δημήτρης Σιούντας αποφοίτησε από τη δραματική σχολή Αθηνών (Γ. Θεοδοσιάδη) το 1989. Στη συνέχεια παρακολούθησε σειρά σεμιναρίων με θέμα τις μορφές του λαϊκού θεάτρου. Συνεργάστηκε ως ηθοποιός με την παιδική σκηνή Τζ. Φωτίου, το Μαγικό θέατρο, το θέατρο «Αερόπλοιο», το ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου και Ιωαννίνων, την ομάδα «Θέαμα» (Γ.Κακλέα) και το Εθνικό Θέατρο. Από το 1994 εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού αρχικά στην Αθήνα και από το 1997 στη Ναύπακτο. Από το 1999 κι έπειτα έχει σκηνοθετήσει για λογαριασμό τόσο της θεατρικής ομάδας Ναυπάκτου όσο και της ομάδας «Εμμέλεια», έργα των: Φ.Γ.Λόρκα, Α.Τσέχωφ, Κ.Μουρσελά κ.α. Την ίδια εποχή εργάστηκε ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής στα Ι.Ε.Κ. Ναυπάκτου καθώς και σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία. Συνεργάστηκε, επίσης, με τα Α.Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου καθώς και με Γυμνάσια και Λύκεια της περιοχής σε προγράμματα πολιτιστικών εκδηλώσεων. Από το 2005 είναι διευθυντής του θεατρικού τμήματος της Πολυφωνικής Χορωδίας Πάτρας όπου ανέβασε το έργο «Σιμιγδαλένιος» του Αλ .Αδαμόπουλου.


Η Νάντια Τσενέ είναι φιλόλογος, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΑ) στη Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας και της Αξιολόγησης (Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών) και στη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση (University of Central England). Έχει παρακολουθήσει συστηματικά σεμινάρια και επιμορφωτικούς κύκλους σπουδών για το θέατρο και το θέατρο στην εκπαίδευση ειδικότερα (υποκριτική, δημιουργική κίνηση, Δραματοθεραπεία Θέατρο Forum, Θεατροπαιδαγωγική, Θέατρο για την Ανάπτυξη, κ.α.). Από το 1990 είναι διορισμένη ως φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Διδάσκει στο Γυμνάσιο, όπου και έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια με μαθητές. Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας του νέου σχολικού βιβλίου «Ευριπίδη, Ελένη», που διδάσκεται στη Γ’ Γυμνασίου και της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο», που εκδίδεται από  το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.


Η Νάσια Χολέβα σπούδασε υποκριτική και θεατρολογία στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Είναι κάτοχος Master στο Εφαρμοσμένo Δράμα (Εκπαιδευτικό Δράμα και Κοινωνική Παρέμβαση), του Exeter University, UK. Ως εμψυχώτρια έχει εργαστεί με ομάδες παιδιών και ενηλίκων με διάφορες κοινωνικές, μαθησιακές και σωματικές ιδιαιτερότητες. Ως εκπαιδευτικός θεάτρου εργάζεται σε νηπιαγωγεία, κατασκηνώσεις, ολοήμερα δημοτικά σχολεία 2ης ευκαιρίας, ενώ συνεργάζεται με δήμους, ιδιωτικούς φορείς και συλλόγους. Έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε προγράμματα φορέων θεατρικής επιμόρφωσης στον Πύργο και την Αθήνα. Είναι μέλος του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και ενθουσιώδες μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘εκπαίδευση & θέατρο’.