Εργαστήρια Σαββάτου 13/3/2004
|
Αίθουσα
|
11.30 – 14.00
|
16.00-18.30
|
Γυμναστήριο Ι
|
Εργαστήριο με τη Μέθοδο Εκπαίδευσης Ηθοποιών Suzuki,
Marcos Martinez, California State University, San Marcos, USA.
|
Γυμναστήριο ΙΙ
|
CAPOEIRA, βασικές αρχές
Marta Cotrim, καλλιτέχ. Παραστατ. Τεχνών, Brasil
|
Στοιχεία χορογραφικής σύνθεσης
Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος
|
Γυμναστήριο ΙΙΙ
|
Θέατρο: Τέχνη και Τεχνική
Fabio Roberto Tolledi, Πανεπιστήμιο του Lecce, Ιταλία
|
Γυμναστήριο δημοτικού
|
Αντιγόνη: μεταμορφώσεις σε ένα μύθο
Jonothan Neelands, Warwick University, UK
|
Εντευκτήριο καθηγητών
|
Προσεγγίσεις Υποκριτικής
Κωστής Καπελώνης, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Θέατρο Τέχνης
|
Εντευκτήριο μαθητών
|
"Ελευθερία".. ...για να αλλάξουμε!
Alex Mavrocordatos, King Alfred’s University College UK
|
TOPENG: Μπαλινέζικος παραδοσιακός χορός με μάσκες
Marta Cotrim, καλλιτέχ. Παραστατ. Τεχνών, Βραζιλία
|
244
|
Από τους Ανθρώπους στους Ρινόκερους - Υπάρχει επιστροφή; Μία περίπτωση μεταμόρφωσης μέσα από το θέατρο
Shifra Schonmann, Πανεπιστήμιο Haifa, Ισραήλ
|
"Φτιάχνουμε" και "παίζουμε" θεατρικές ιστορίες με στόχο τη μεταμόρφωση
David Pammenter, King Alfred's University College, UK
|
245
|
Όνειρο χ Όνειρο = Ζωή
Άλκηστις Κοντογιάννη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|
Η φωνή ως αεροδυναμικό φαινόμενο. Εργαστήρι εν όψει της δραματοποιημένης ανάγνωσης ποιητικών κ.ά. κειμένων.
Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Πανεπιστήμιο Κρήτης
|
246
|
Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας
Andrea Copeliovitch, Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brasil
|
251
|
H δραματοποίηση ως διαδικασία θεατρικής εμψύχωσης στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου
Τάκης Τζαμαργιάς, εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης
|
323
|
"Λαβύρινθος"-Εικαστική δραστηριότητα, Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Ελένης Μωραΐτη εικαστικός
|
"Η Στέρνα του Γ. Σεφέρη στην Έρημη Χώρα του Th. S. Eliot": Μυστικά λέξεων – Μεταμορφώσεις. Θεατρικά Δρώμενα μέσω Δημιουργικής Γραφής
Μυρσίνη Λενούδια-Σακελλαρίδη, εκπαιδευτ. θεάτρου
|
301
|
Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού
|
Δραματική προσέγγιση μη θεατρικών κειμένων
Φίλια Δενδρινού, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου
|
210
|
Σκηνικά αντικείμενα και εικαστικά πρόσωπα.
Μεταμορφώσεις Ιδεών από την Αναγέννηση στο σύγχρονο κόσμο
Πρεβεδουράκη Κορίνα, Ζωγράφος, Εκπαιδευτικός,
Λαναρά Χριστιάνα, εκπαιδευτικός, πρόγραμμα "Μουσείο - Εκπαίδευση", ΔΔΕ Αν. Αττικής
|
Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
Παπαθανασίου Ευαγγελία, δασκάλα, νηπιαγωγός.
|
302
|
Χορικά από τους «όρνιθες» του Αριστοφάνη : μια εφαρμογή της «θεατρικής σύνθεσης» στο εκπαιδευτικό θέατρο
Γιώργος Π. Μπινιάρης, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, μουσικός
|
305
|
Μεταγραφές μιας Αφήγησης
Γιάννης Κουρκουμέλης, Αιμιλία Παπαδάκου
|
306
|
Η φύση με θεατρικό βλέμμα
Σπύρος Μπουντούρης, εκπαιδευτικός
|
Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Βασίλης Κοσμόπουλος σκηνοθέτης κινηματογράφου,
Γιώργος Ζαφειρίου φωτογράφος
|
307
|
Εργαστήρι κουκλοθέατρου: Κατασκευή κουκλας (μαροτας -μαριονέτας) και εμψύχωση
Κωνσταντίνα Μαρα, Ιφιγένεια Τσίχλα, κουκλοπαίχτριες
|
308
|
Mικρή εισαγωγή στο "θέατρο της επινόησης" (devised theatre)
Άννα Τσίχλη, σκηνοθέτης
|
311
|
H δημιουργική μεταμόρφωση (μεταμορφωνόμαστε δημιουργικά)
Ελένη Λαμπρονικου - παιδαγωγός θεάτρου
|
Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Κώστας Μόσχος, μουσικός
|