Αποτελέσματα αναζήτησης

ΕΥΡΥΘΜΙΑ - μια σπουδή στον άνθρωπο, το χώρο και τον χρόνο, με τα μέσα του ήχου, της κίνησης και της ποίησης. Πως ενσαρκώνεται ο ποιητικός λόγος μέσω της ευρυθμίας;

ΕΥΡΥΘΜΙΑ - μια σπουδή στον άνθρωπο, το χώρο και τον χρόνο, με τα μέσα του ήχου, της κίνησης και της ποίησης. Πως ενσαρκώνεται ο ποιητικός λόγος μέσω της ευρυθμίας;

Αθήνα, 4-6/12/2001, Συμπληρωματικό σεμινάριο Συνδιάσκεψης 2001, Svetlana Κhinganskaia

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/12/2001 5:00 μμ - 6/12/2001 9:30 μμ Export event


2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

Συμπληρωματικό Σεμινάριο 2

ΕΥΡΥΘΜΙΑ - μια σπουδή στον άνθρωπο, το χώρο και τον χρόνο, με τα μέσα του ήχου, της κίνησης και της ποίησης. Πως ενσαρκώνεται ο ποιητικός λόγος μέσω της ευρυθμίας;

Svetlana Κhinganskaia, Χορογράφος, Παιδαγωγός, Καθηγήτρια "Ευρυθμίας"

Τρίτη 4 - Τετάρτη 5 - Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2001, ώρα 17:00-21:30
Στις εγκαταστάσεις της Σχολής Μωραΐτη, οδ. Παπαναστασίου & Αγ. Δημητρίου Ψυχικό

Ευρυθμία είναι η τέχνη της κίνησης όπως την εμπνεύστηκε ο Rudolf Steiner, ιδρυτής της "ανθρωποσοφίας" και μεταξύ άλλων εμπνευστής του σχολικού "κινήματος" Steiner/Waldorf και των γνωστών, "αντισυμβατικών" σχολείων Waldorf. H Ευρυθμία εφαρμόζεται παγκόσμια τόσο σαν performance art όσο και σαν μέθοδος θεραπείας, ιδιαίτερη δε αξία έχει στην εκπαίδευση.
Η Svetlana θα μας εισαγάγει στις τεχνικές της Ευρυθμίας αλλά και σε προσωπικούς της καλλιτεχνικούς δρόμους, σε ένα σεμινάριο που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες κάθε ειδικότητας και φοιτητές. 
Μέσααπό συγκεκριμένη μεθοδολογία και ειδικές τεχνικές αυτοσχεδιασμού θα ασχοληθούμε με το πώς ο άνθρωπος βιώνει τις έννοιες του χώρου και του χρόνου μέσα από την κίνηση, τον ρυθμό και τον ήχο προκειμένου:

να δραματοποιήσει τον ποιητικό λόγο - δηλ. συγκεκριμένα ποιητικά-θεατρικά κείμενα - μέσω της Ευρυθμίας και
να ευαισθητοποιήσει το σώμα του σε απλές τεχνικές performance που να αφορούν και να βρίσκουν εφαρμογή στον ευαίσθητο τομέα: Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Θα οδηγηθούμε σε συμπεράσματα σχετικά με το πώς χειριζόμαστε τον ήχο της γλώσσας, (δηλαδή την καθαρή σημασία των φωνηέντων και των συμφώνων), σαν προαπαιτούμενη κατανόηση πριν από την δραματοποίηση ενός κειμένου και πώς αξιοποιούμε τα εκφραστικά σωματικά μας μέσα με λιτότητα και ευαισθησία μέσα από τις πολύ-συνδυαστικές τεχνικές της Ευρυθμίας. 
ΤοΣεμινάριο αυτό θα οδηγήσει σε μια ανοιχτή παρουσίαση-δείγμα δουλειάς στη Συνδιάσκεψη 2001 για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που γίνεται 7-8-9/12/2001 στη σχολή Μωραΐτη.
ΗSvetlana είναι Μπουριάτισσα (Ρώσικη φυλή της Σιβηρίας). Γεννήθηκε στο Irkutsk της Σιβηρίας. Σπούδασε παραδοσιακό χορό και κλασσικό μπαλέττο και στη Μόσχα χορογραφία και παιδαγωγική του χορού,. Σε σχολεία της Οδησσού δίδαξε χορό, ρυθμική και χορογραφία, αναπτύσσοντας μιαν αυτοτελή επιστημονική οπτική πάνω στην τέχνη της. Συμμετείχε σαν χορεύτρια και ηθοποιός σε αρκετά φίλμ και χόρεψε σε πολυάριθμα σύνολα, όπως το μπουριάτικο Staatsensemble "Baikal" και το κοριάτικο Staatsensemble "Maengo" και το Buehnen-Ensemble "Else Klink" της Στουτγκάρδης. 
Σπούδασεεπίσης Ευρυθμία στο Μόναχο και τη Στουτγκάρδη. Mε τον σύζυγό της Wladimir, χορογράφο και παιδαγωγό, πραγματοποιούν παγκόσμιες περιοδείες. Διδάσκουν χορό και Ευρυθμία στο Ballettschule Sheikh (Esslingen) και στο Stuttgarter Schule fur Drama und Kunst. Απ'το 1999 έχουν την καλλιτεχνική διεύθυνση του Central Theatre στο Esslingen και είναι μέλη του ουκρανικού διεθνούς Κολλεγίου Waldorf-Association.


 

Print

Number of views (60)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Σεπτέμβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
26
27
28
29
30
31
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Λάρισα, 1/9/2019, Παιδαγωγικές - συντονιστικές συναντήσεις
2345
678
910111213
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα, 13/9/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
14
15
16
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ιωάννινα, 17/9/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
192021
22
23242526272829
30123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση