Αποτελέσματα αναζήτησης

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Greg Naughton

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 14
  • Θέσεις: 15
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 1
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018

Greg Naughton, λέκτορας, Department of Performing Arts, University of Winchester, Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 5 ωρών
Οι ώρες του εργαστηρίου είναι 9:30πμ-12:00μμ και 3:00μμ-5:30μμ, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει σχεδιαστεί για άτομα που έχουν ελάχιστη ή καθόλου εμπειρία στην παραγωγή ταινιών ή τη χρήση κάμερας για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής μορφής επικοινωνίας που είτε συμπληρώνει την παραγωγή του θεάτρου είτε αξιοποιείται αυτόνομα. Το σεμινάριο ασχολείται με τα θέματα της εξάσκησης της φαντασίας, της πρακτικής της απεικόνισης και της επινόησης ενός οπτικοακουστικού γλωσσικού κώδικα που εκφράζει αυτό που επιθυμούμε να πούμε αντί να δανείζεται στοιχεία από ήδη υπάρχουσες μορφές και δόγματα. Το εργαστήριο θα παράσχει στους συμμετέχοντες ορισμένες βασικές δεξιότητες τις οποίες μπορούν να τις εφαρμόσουν σε οποιοδήποτε πλαίσιο κινούνται και εργάζονται. Το εργαστήριο δε θα αξιοποιήσει τεχνικές επεξεργασίας μέσω υπολογιστή, αλλά αποδεικνύει ότι μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματική επικοινωνία μέσω οπτικών μέσων με μία μόνο κάμερα. Με το πέρας του εργαστηρίου, κάθε συμμετέχων θα πάρει μαζί του μια οπτική καταγραφή της δουλειάς που προέκυψε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, η οποία θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί για να εξελίξει ο καθένας ανεξάρτητα τη δουλειά του. Σε μικρές ομάδες, δύο ή τριών ατόμων, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν βασικά εικονογραφημένα σενάρια (story boarding) και θα τα καταγράψουν χρησιμοποιώντας τεχνικές edit-in-camera που εξασκούν τόσο τη φαντασία όσο και την μεθοδολογική ακρίβεια.Μέσα από απλές ασκήσεις, όπως είναι ‘εισάγοντας ένα χαρακτήρα’, αλλά και πιο σύνθετες ασκήσεις, ‘μονές λήψεις’ διαδοχικών δράσεων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν για την εστίαση, τους τύπους πλάνων, τη διάρκεια των λήψεων, το ρυθμό επεξεργασίας τους και την αποτελεσματική κίνηση της κάμερας. Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά διαδικασιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους συμμετέχοντες για να πουν ιστορίες, να τονίσουν σχέσεις και να εκφράσουν τις συγκεκριμένες επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Image

Ο Greg Naughton εργάστηκε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας σε Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα (ΤiΕ) στη Νέα Ζηλανδία και αφού συνέχισε τις δραστηριότητές του ως σκηνοθέτης και σύμβουλος στη National Opera Company, ίδρυσε την Sun Theatre Company (νέα έργα και θέατρο του δρόμου). Στη Μεγάλη Βρετανία ίδρυσε και συνεργάστηκε με ομάδες για Θέατρο για Νεανικό κοινό και ομάδες προσωπικής αυτοεκτίμησης στην Κοινότητα. Επίσης, εργάστηκε σε πολλές ανεξάρτητες κινηματογραφικές και ραδιοφωνικές εταιρείες παραγωγής, καθώς και ως ανεξάρτητος παραγωγός και σκηνοθέτης. Το 2002 μετά από σπουδές και πρακτική στην ψυχοθεραπεία μελέτησε καινοτόμες εφαρμογές μέσων Δικτύωσης και Οπτικοακουστικής έκφρασης στην Κοινότητα ως επισκέπτης ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Winchester. Η παραπάνω ερευνητική εργασία οδήγησε στην δημιουργία του προπτυχιακού προγράμματος που συνέδεε την παραγωγή στο χώρο των media με την κοινοτική συμμετοχή. Ακολούθησε μια σειρά από έρευνες συμμετοχικών προγραμμάτων στον δημόσιο τομέα παράλληλα με τη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θέατρο και Media για την Ανάπτυξη» στο Πανεπιστήμιο Winchester. Τα ενδιαφέροντά του εστιάζουν στο Θέατρο και την Οπτικοακουστική Έκφραση ως μέσα ανάπτυξης της κοινότητας και στην προσωπική και πολιτική επιρροή που ασκούν οι δραματικές φόρμες στο θέατρο, τον κινηματογράφο και τα νέα μέσα οπτικοακουστικής έκφρασης. 
 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Naughton Greg
Print

Number of views (1274)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάρτιος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
22
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 22/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 23/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
56
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
7
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
101112
Εκπαίδευση στελεχών - 1ο Συμμετοχικό εργαστήριο εμψυχωτών

Εκπαίδευση στελεχών - 1ο Συμμετοχικό εργαστήριο εμψυχωτών

Διαδικτυακά, 12-13/3/2021, Εκπαίδευση στελεχών «κι αν ήσουν εσύ;», Γλυκερία Αράπη, Χριστίνα Ζώνιου
13
14
15161718192021
22232425262728
2930311234

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά