Αποτελέσματα αναζήτησης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Patrice Baldwin

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 18
  • Θέσεις: 18
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

Αθήνα, 24/11/2018

Patrice Baldwin, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, πρώην Πρόεδρος του IDEA (International Drama/Theatre & Education Association- Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση) μέλος της Βασιλικής Εταιρείας Τεχνών του Ηνωμένου Βασιλείου

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το εργαστήριο αυτό θα χρησιμοποιήσει ως βασικό ερέθισμα έναν ελληνικό θρύλο. Καθ' όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικές τεχνικές Θεάτρου/Δράματος απαιτούν από τους συμμετέχοντες να εμπλακούν, να κατανοήσουν και να παράγουν, μέσω της εσωτερικής παρόρμησης και σκέψης, διαφορετικά είδη λόγου (ανάλογα με τον σκοπό και το κοινό). Επιπλέον, θα γίνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες τεχνικές Θεάτρου/Δράματος, που χρησιμοποιήθηκαν στο εργαστήριο, μπορούν να αξιοποιηθούν  για να υποστηρίξουν και να προετοιμάσουν τα παιδιά ως «στοχαστές και ομιλητές», πριν γίνουν «συγγραφείς» τόσο μέσα όσο και μετά από την εμπειρία του δράματος. Δουλεύοντας ομαδικά μέσω του Θεάτρου/Δράματος,  οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν και θα συνδημιουργήσουν ήδη  γνωστά και πιθανά αφηγήματα,  αλλά και διάλογο. Δουλεύοντας εντός και εκτός ρόλου, οι συμμετέχοντες θα συνεισφέρουν ιδέες, θα αμφισβητήσουν και θα προβληματιστούν σε σχέση με διάφορους χαρακτήρες και τις ενέργειές τους, καθώς επίσης θα δημιουργήσουν και θα διερευνήσουν φανταστικά πλαίσια και περιβάλλοντα. Τα χρησιμοποιούμενα ερεθίσματα του εργαστηρίου θα περιλαμβάνουν κείμενο, πίνακες ζωγραφικής, αγγεία, αγάλματα, ήχο και μουσική καθώς και τεχνικές ή προσεγγίσεις Θεάτρου/Δράματος  που μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε άλλες ιστορίες και  τύπους κειμένου.

Image

Η Patrice Baldwin έχει διατελέσει διευθύντρια σχολείου και σύμβουλος εκπαιδευτικών  καθώς και σύμβουλος στην τοπική αυτοδιοίκηση για την Ανάπτυξη των Τεχνών στην Εκπαίδευση στην περιοχή Norfolk στην Αγγλία. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος και επιθεωρήτρια σε σχολεία και είχε διοριστεί, από την κυβέρνηση της Αγγλίας, ως εθνική εμπειρογνώμονας σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα Θεάτρου/ Δράματος.  Έχει διδάξει σε πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο και το 2014, έγινε υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων στο Πανεπιστήμιο Brock του Καναδά. Για 10 και χρόνια ήταν πρόεδρος του National Drama (UK) και από το 2010 έως το 2013, ήταν  ταυτόχρονα Πρόεδρος του International Drama/Theatre and Education Association (IDEA) και Μέλος του Δ.Σ. Εκτελεστικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Συμμαχίας για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση (World Alliance for Arts Education-WAAE). Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα βιβλία The Drama Book (Collins Educational) μετην Lesley Hendy, (Falmer/ Routledge), Teaching Literacy Through Drama (Falmer /Routledge) μετην Kate Fleming, The Primary Drama Handbook(Sage), With Drama in Mind, School Improvement Through Drama, Inspiring Writing Through Drama (Bloomsbury) μετονRob John. Έχει ακόμα εργαστεί στο BBC ως σεναριογράφος για το ραδιόφωνο και πιο πρόσφατα την τηλεόραση, και σύμβουλος στο Εκπαιδευτικό Τμήμα. 

 


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Baldwin Patrice
Print

Number of views (1205)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22232425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά