Αποτελέσματα αναζήτησης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Η Τέχνη και η Ψυχή της Ύλης

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, David Oddie

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 17
  • Θέσεις: 17
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Η Τέχνη και η Ψυχή της Ύλης

Αθήνα, 24/11/2018

David Oddie, ηθοποιός, παιδαγωγός, εισηγητής των διεθνών προγραμμάτων ARROW και INDRA (διεθνής συμφιλίωση μέσω της Τέχνης), Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Η ιστορία του Ahmed Khatib: Το Νοέμβριο του 2005 ο δωδεκάχρονος Ahmed Khatib έπαιζε στα στενά δρομάκια του προσφυγικού καταυλισμού όπου ζούσε, στη Jenin της Δυτικής Όχθης. Χτυπήθηκε από Ισραηλινούς στρατιώτεςκατά τη διάρκεια μιας επιδρομής στον καταυλισμό και πέθανε αργότερα στο νοσοκομείο της Χάιφα. Παρά το βαθύ τους πένθος, οι γονείς του, ο Ismailκαι η Abla, συμφώνησαν να δωρίσουν χωρίς προκαταλήψεις βασικά όργανα του Ahmed για μεταμόσχευση. Οι παραλήπτες των οργάνων ήταν μέλη τεσσάρων οικογενειών Εβραίων και δύο οικογενειών Μουσουλμάνων. Δύο χρόνια αργότερα, ο Ismailξεκίνησε ένα ταξίδι για να συναντήσει τους παραλήπτες αυτής της εξαιρετικής χειρονομίας. Κορυφαία στιγμή του ταξιδιού υπήρξε η ιδιαίτερα συγκινητική συνάντησή του με τον πατέρα ενός από τους ευεργετημένους παραλήπτες, ο οποίος αρχικά είχε εκφράσει τη δυσκολία του να δεχτεί βοήθεια από μία Αραβική οικογένεια. Το εργαστήριο αξιοποιεί την έννοια «το παρελθόν που απλώνεται πριν από εμάς», όπως αναπτύχθηκε από τον John Paul Lederach στο βιβλίο του, The Moral Imagination (Ηθική Φαντασία), για να διερευνήσει έννοιες και επιπτώσεις που ανακύπτουν. Ο John Paul Lederach ορίζει ως Ηθική Φαντασία την ικανότητα να φανταζόμαστε και να προκαλούμε δημιουργικές και εποικοδομητικές πρωτοβουλίες μέσα από ένα σκηνικό βίας που υπερβαίνουν αυτή τη βία και θέτουν τους σπόρους που σπάνε τους μηχανισμούς που τη συντηρούν. Στο ίδιο βιβλίο περιγράφει, επίσης, πώς ο ίδιος, ως έμπειρος διαμεσολαβητής, βρήκε, ολοένα και περισσότερο, τον τρόπο για να διαχειρίζεταιφαινομενικά δισεπίλυτες συγκρούσεις όταν εντόπισε ότι «σκεφτόταν ως καλλιτέχνης». Το εργαστήριο απευθύνεται σε φοιτητές τεχνών και ανθρωπιστικών σπουδών και σε όλους όσους δουλεύουν με ομάδες και κοινότητες.

Ο David Oddie δίδαξε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δούλεψε ως ηθοποιός, και στη συνέχεια ίδρυσε το θεατρικό οργανισμό Plymouth Barbican Theatre Company και τον καλλιτεχνικό εκπαιδευτικό οργανισμό Barefoot του Πλύμουθ. Το 1999 σχεδίασε το προπτυχιακό πρόγραμμα θεατρικών σπουδών για το Πανεπιστήμιο του Πλύμουθ,St. Markand St. John (UCP Marjon), στο οποίο και δίδαξε. Το 2004 σχεδίασε και άρχισε να εφαρμόζει το πρόγραμμα ARROW - Art: aResourceforReconciliationOvertheWorld (Τέχνη: μια Δύναμη Συμφιλίωσης ανά τον Κόσμο). Με το πρόγραμμα ARROW δούλεψε μεταξύ άλλων στη Δυτική Όχθη, στο Κόσσοβο, στη Σιέρα Λεόνε και στη Νότια Αφρική. Το 2006 έλαβε το βαθμό του National Teaching Fellow της Ακαδημίας Ανώτερης Εκπαίδευσης της Βρετανίας, ενώ το 2008 του απονεμήθηκε ο τιμητικός τίτλος MBE (Member of the Order of the British Empire) για τις υπηρεσίες και το έργο του. Αντλώντας από την πολύπλευρη εμπειρία του σχεδίασε και ένα πιλοτικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα για το UCPMarjon με τίτλο «Δημιουργικός μετασχηματισμός των συγκρούσεων μέσα από τις τέχνες».To 2010 έφυγε από UCP Marjon για να αναπτύξει μια νέα πρωτοβουλία, το Συνέδριο INDRA – International Development of Reconciliation through the Arts (Πρωτοβουλία για την Ανάπτυξη της Διεθνούς Συμφιλίωσης μέσω των Τεχνών). Το Συνέδριο INDRA είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο νέων, καλλιτεχνών και άλλων που πιστεύουν ότι οι τέχνες αποτελούν ένα μοναδικό εργαλείο για να εργαστούν με τους νέους και τις κοινότητές τους σε συνθήκες και καταστάσεις σύγκρουσης. Ο David έχει συνεργαστεί το θέατρο AlHarah στην Παλαιστίνη, το ARROWSA στη Νότια Αφρική, το Ίδρυμα Hall Hall στην Ινδία και άλλους φορείς τα τελευταία 14 χρόνια.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Oddie David
Print

Number of views (1064)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22232425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά