Αποτελέσματα αναζήτησης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Σεβασμός στην ιστορία του άλλου

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Σεβασμός στην ιστορία του άλλου

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Αριστέα Σταφυλαράκη, Χαράλαμπος Κρεμμύδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Σεβασμός στην ιστορία του άλλου

Αθήνα, 24/11/2018

Αριστέα Σταφυλαράκη, ηθοποιός, θεατρολόγος
Χαράλαμπος Κρεμμύδας, ηθοποιός, παραγωγός

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Οι ώρες του εργαστηρίου είναι  3:00μμ-5:30μμ, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: ελληνικά

«Μην προσπαθείς να ερμηνεύσεις, προσπάθησε να ακούσεις» είναι μία από τις βασικές μας αρχές. Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας μάς έχουν βάλει σε μία διαδικασία αυτόματης κατηγοριοποίησης των ανθρώπων με σκοπό να αποφύγουμε μία πραγματική συναναστροφή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βάζουμε ταμπέλες στους άλλους, οδηγούμενοι από βιαστικά συμπεράσματα που πολλές φορές μπορεί να είναι τελείως αβάσιμα. Χρησιμοποιούμε δηλαδή χαρακτηρισμούς χωρίς να γνωρίζουμε πραγματικά τον άλλον, χωρίς να γνωρίζουμε την ιστορία του άλλου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να ανακαλύψουμε το ταξίδι που κάνει η δική μας προσωπική ιστορία μέχρι να φτάσει στον πρώτο αποδέκτη. Θέλουμε να διερευνήσουμε πώς εμείς οι ίδιοι αφηγούμαστε, φιλτράρουμε, αποκρυπτογραφούμε και στη συνέχεια αναπαράγουμε την πληροφορία που λαμβάνουμε. Θέλουμε να διαστείλουμε τον χρόνο και να αναλογιστούμε αν οι ταμπέλες και οι κατηγοριοποιήσεις που δημιουργούμε είναι αληθείς σε σχέση με την πραγματικότητα. Μπορούμε να μοιραστούμε μια προσωπική ιστορία; Έχουμε το θάρρος να την αφήσουμε να ταξιδέψει και να τη δούμε να μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο; Είναι αυτός ένας τρόπος να διδάξουμε στα παιδιά την αποδοχή της διαφορετικότητας, την υπομονή και την αυτοκριτική; Μπορεί μια σχολική παράσταση να βασίζεται στις ιστορίες που έχουν οι ίδιοι οι μαθητές να αφηγηθούν και όχι απαραίτητα σε ένα θεατρικό κείμενο; Αυτά τα ερωτήματα λειτούργησαν ως αφορμή στην σύλληψη της ιδέας αυτού του σεμιναρίου, με σκοπό την ανατροφοδότηση της επικοινωνιακής σχέσης εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς, καλλιτέχνες που εργάζονται στην τυπική και τη μη τυπική εκπαίδευση, φοιτητές/τριες καθηγητικών, παιδαγωγικών, θεατρικών, μουσικών και εικαστικών τμημάτων και σχολών, εμψυχωτές/τριες ομάδων.


Image

Η Αριστέα Σταφυλαράκη είναι απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2008) και της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών (2011). Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας 4Frontal. Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις “Ο_Μισ@νθρωπος” (σκην. Σταύρος Γιαννουλάδης), “Σοφία Λασκαρίδου: Μια αγάπη μεγάλη” (σκην. Παντελής Δεντάκης,) “Ποιο σώμα;” (σκην. Μενέλαος Καραντζας), “Οικογένεια Μπες-Βγες” (σκην. Θανάσης Ζερίτης), “Ο Μουνής” (σκην. Παντελής Δεντάκης) κ.α. Την περίοδο 2012-2016 ασχολήθηκε με το εφηβικό θέατρο παρουσιάζοντας τις παραστάσεις "Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας ...γιατί τα πάντα είναι πιθανά", "Φάουστ ...εγώ μέσα στον κόσμο που ζω" και "Αντιγόνη" για σχολεία, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού/ σκηνοθέτη Τζωρτζίνας Κακουδάκη. Έχει συμμετάσχει στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση «Πες το με ένα παραμύθι» και «Onassis Youth Festival 2018». Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο του Σίμου Κακάλα “Ζητήματα ερμηνείας – «Απόκοπος» του Μπεργαδή” και  το 4ο διεθνές σεμινάριο  World Wide Lab Syros με επικεφαλής την Ιόλη Ανδρεάδη.


Image

Ο Χαράλαμπος (Χάρης) Κρεμμύδας είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών (2011). Έχει σπουδάσει Γεωλογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει Μάστερ από το πανεπιστήμιο της Νέας Ύορκης (NYU) στο Theatre Production and Management. Δούλεψε στο Atlantic Theater Company, στο Drama League, και στο MCC Theatre στη Νέα Υόρκη στο τμήμα του καλλιτεχνικού προγραμματισμού και διαχείρισης. Έχει συμμετάσχει ως ηθοποιός στις παραστάσεις “Cavafy” (Town Hall Theatre New York σκην. Rachel Chavkin), «Υμπύ Τύραννος» (σκην. Θανάσης Ζερίτης, Σταύρος Γιαννουλάδης), «Η τελεία» (σκην. Δημήτρης Μπογδάνος), «Σσς.. κάποιος έρχεται» (σκην. Θανάσης Ζερίτης, Αμαλία Νίνου), “SpringXpress” (σκην. επιμέλεια Τζ. Κακουδάκη), «ΓΑΜ» (σκην. Δημήτρης Μπογδάνος), «Ο_Μισ@νθρωπος» (σκην. Σταύρος Γιαννουλάδης) και σαν βοηθός σκηνοθέτη στις παραστάσεις: «Η αύξηση» (σκην. Θανάσης Ζερίτης), «Ο Eραστής» και “Woman Without Men” (σκην. Άρτεμις Ιγνατίου), «ΓΑΜ» (σκην. Δημήτρης Μπογδάνος) και «Οικογένεια Μπες Βγες» (σκην. Θανάσης Ζερίτης). Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας 4Frontal.

Print

Number of views (1090)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25
26
27
28
2930
1
2
345
Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Τρίκαλα, 5/12/2019, Δράση "Μαζί", 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων
6
7
8
9
10
11
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Κοζάνη, 11/12/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Τζένη Καραβίτη
12
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Τρίκαλα, 12/12/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 7ο Νηπιαγώγειο Τρικάλων
131415
1617
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Κέρκυρα, 17/12/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1819202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση