Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου. Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου. Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Νάντια Τομασίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2012 9:00 πμ - 12:00 μμ Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

«Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου»

Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Νάντια Τομασίδου

Υποψήφια Διδάκτωρ στο Drama and Theatre Education, University of Warwick

Εργαστήριο 3 ωρών

Στο παρόν κλίμα της οικονομικής κρίσης, η ευημερία των παιδιών φαίνεται να απειλείται. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στην παραβίαση των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους, αλλά και στην υποβάθμιση των ευκαιριών για ευχαρίστηση, αλληλεγγύη, κοινωνικοποίηση και αυτοπεποίθηση. Σε αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα, μπορεί το Εκπαιδευτικό Θέατρο να αποτελέσει μια δημιουργική διέξοδο για τα παιδιά και ένα μέσο για την ανάπτυξη της ευημερίας τους;

Το θεατρικό εργαστήρι απευθύνεται σε δασκάλους και εμψυχωτές θεάτρου που θέλουν να βοηθήσουν τους μαθητές τους (6-12 ετών) ως προς την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής τους ευημερίας (well-being). Το εργαστήρι βασίζεται στην ιστορία των Eric Maddern και Paul Hess ‘Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου’. Τα θεατρικά παιγνίδια και οι συμβάσεις που θα χρησιμοποιήσουμε μπορούν να προσαρμοστούν στην ηλικία και το μαθησιακό επίπεδο των παιδιών και στοχεύουν στην ανάπτυξη εκείνων των δεξιοτήτων των παιδιών που συντελούν στην ευημερία τους, όπως αυτές προκύπτουν από εκπαιδευτικές και κοινωνιολογικές έρευνες (Rawls, 1971; Ehrenreich, 2007; Neelands, 2008; Phillips and Taylor, 2009; Alexander et al., 2010; Winston, 2012). Κάθε θεατρική δραστηριότητα θα συνοδεύεται από επεξηγηματικά σχόλια και λεπτομερή ανάλυση των εκπαιδευτικών στόχων. Επίσης θα υποστηρίζεται από πρακτικά δεδομένα από έρευνα που διεξάγη πρόσφατα στην Κύπρο. Μερικά από τα θέματα που θα μας απασχολήσουν είναι:

  • Πώς μπορεί το Εκπαιδευτικό Θέατρο να συμβάλει στους διάφορους τομείς της ευημερίας των παιδιών, δηλαδή:

α) Στην τόνωση της αυτοπεποίθησης;

β) Στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων συνεργασίας;

γ) Στην καλλιέργεια δεσμών αλληλεγγύης και καλοσύνης;

δ) Στην καλλιέργεια της αυτοπειθαρχίας και στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας;

ε) Στην παροχή ευκαιριών για διασκέδαση, για εκτόνωση της ενέργειας και στη μείωση του σχολικού άγχους;

  • Τι είδους ιστορίες και δραστηριότητες είναι πιο κατάλληλες στην επιτέλεση αυτών των στόχων;
  • Ποιες είναι οι δυνατότητες και οι προκλήσεις αυτής της δραματοπαιδαγωγικής προσέγγισης;

Προηγούμενη εμπειρία δεν είναι απαραίτητη.

Η Νάντια Τομασίδου κατέχει πτυχίο Επιστημών της Αγωγής (Δημοτική Εκπαίδευση) από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το 2008 αποφοίτησε από το University of Warwick στην Αγγλία και έλαβε το μεταπτυχιακό τίτλο Drama and Theatre Education με άριστα. Έχει διδάξει Εκπαιδευτικό Θέατρο σε δημοτικά σχολεία και θεατρικές ομάδες παιδιών στην Κύπρο. Έχει τελέσει ως παρουσιάστρια ενός νεανικού τηλεοπτικού προγράμματος στην Κύπρο το οποίο φιλοξένησε ρεπορτάζ για το Εκπαιδευτικό Θέατρο. Στο παρόν στάδιο είναι τελειόφοιτη διδακτορική φοιτήτρια στο τμήμα Drama and Theatre Education του University of Warwick. Τα τελευταία 3 χρόνια εργάζεται ως supportive tutor για τους φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος Drama and Theatre Education’, ενώ έχει τελέσει και ως επιτηρήτρια για τις διατριβές τους. Έχει παρουσιάσει την ερευνητική της εργασία στο ακόλουθα συνέδρια:  ‘Theatre Applications Conference’ στο Λονδίνο, Αγγλία (Απρίλιος 2010), IDEA Conference στο Belem, Βραζιλία (Ιούλιος 2010), στο Παγκύπριο Συνέδριο της ΠΟΕΔ στην Πάφο, Κύπρος (Απρίλιος 2011), στο  IDEARI Conference στο Limerick, Ιρλανδία (Ιούλιος 2012) και στο Theatre Applications Conference στο Kent, Αγγλία (Σεπτέμβριος 2012).


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Πόλεις
  • Αθήνα
Έτος
  • 2012
Εμψυχωτές
  • Τομασίδου Νάντια
Print

Number of views (80)/Σχόλια (0)

Theme picker

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Τρίκαλα, 28/1/2020, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
29
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Αθήνα, 29/1/2020, Εργαστήριο για μαθητές, Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης
3031
1
2
3
  • "Ειρήνη"

    Θεσσαλονίκη, 3/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 22ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης

  • "Ειρήνη"

    Θεσσαλονίκη, 3/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 22ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης

4
5
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Τρίκαλα, 6/2/2020, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
7
89

Η Αρχή του Αρχιμήδη

Αθήνα, 9/2/2020, Πάμε Θέατρο
101112
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Πάτρα, 12/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 8ο ΔΣ Πάτρας
13
14
15
16
17
1819
2021
22
Κεντρική συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»

Κεντρική συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»

Αθήνα, 21-23/2/2020, Εκπαίδευση στελεχών - κεντρική
23
242526
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Πάτρα, 26/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 8ο ΔΣ Πάτρας
2728291
234567
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση