Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Αθήνα, 8/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Μαρία Φραγκή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event


2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Μαρία Φραγκή, Δρ. Θεατρολογίας, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΤΕΑΠΗ
5 ώρες, Σάββατο, Ελληνικά

Εισαγωγή στο μέθοδο εργασίας. Παρουσίαση στόχων και διαδικασίας. Προετοιμασία της ομάδας (καθηγητές , δάσκαλοι, μαθητές): ζέσταμα, ψυχοτεχνική, ενεργοποίηση της Δυναμικής της ομάδας. Δημιουργία εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος εργασίας. Επεξεργασία υλικού από διαφορετικά είδη: ποίημα, τραγούδι, αυτοσχεδιασμοί, πεζογραφία, φωτογραφία, τα οποία έχουν στόχο το τελικό έργο που θα "δημιουργηθεί" απ' όλους. Επιλογή τελικού υλικού-πλάνο παρουσίασης-κείμενο. Συζήτηση, αξιολόγηση, καταγραφή εντυπώσεων.

Η Μαρία Φραγκή γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή της Αθήνας (Γαλλικό Τμήμα) και στις σχολές Πέλου Κατσέλη και ΠΕΙΡΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ. Στο θέατρο παίζει ως ηθοποιός από το 1983. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές ελληνικής και γαλλικής φιλολογίας και θεατρολογίας στο Παρίσι, Το 1996 ονομάζεται Διδάκτωρ Γραμμάτων και Ανθρωπιστικών Σπονδών με ειδίκευση στις ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ-ΘΕΑΤΡΟ, του Πανεπιστημίου PARIS X - NANTERRE. Διδάσκει θέατρο(0εωρία και πράξη) και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές της Τέχνης από το 1993 στο Πανεπιστήμιο καθώς και σε πολλά τμήματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει σκηνοθετήσει πολλές παραστάσεις με ερασιτεχνικούς και επαγγελματικούς θιάσους από το 1997.


 

Print

Number of views (112)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25
26
27
28
2930
1
2
345
Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Τρίκαλα, 5/12/2019, Δράση "Μαζί", 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων
6
7
8
9
10
11
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Κοζάνη, 11/12/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Τζένη Καραβίτη
12
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Τρίκαλα, 12/12/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 7ο Νηπιαγώγειο Τρικάλων
131415
1617
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Κέρκυρα, 17/12/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1819202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση