Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο τελευταίος χρησμός της Κασσάνδρας ή αλλιώς… Εγώ δεν είμαι ρατσιστής!

Ο τελευταίος χρησμός της Κασσάνδρας ή αλλιώς… Εγώ δεν είμαι ρατσιστής!

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Αικατερίνη Μπίρμπα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 12
  • Θέσεις: 15
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 3
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Ο τελευταίος χρησμός της Κασσάνδρας ή αλλιώς… Εγώ δεν είμαι ρατσιστής!

Αθήνα, 24/11/2018

Αικατερίνη Μπίρμπα, δασκάλα, μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο πρόγραμμα «Ετερότητα και Παιδαγωγική του Θεάτρου»

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: ελληνικά

Πόσες φορές έχουμε σκεφτεί για τον εαυτό μας: “Εγώ δε σκέφτομαι έτσι! Δεν έχω πρόβλημα με τους πρόσφυγες, τους αλλοδαπούς, τους ομοφυλόφιλους!! Όχι όχι!! Σίγουρα ρατσιστής δεν είμαι!!”. Τι είναι ο ρατσισμός; Πώς μπορώ να τον βιώσω; Ποιο είναι το εναρκτήριο ερέθισμά του; Απέναντι σε ποιον προβάλλεται; Σε κάποιον άλλο; Σε έναν “τρίτο” που… δε μου είναι οικείος; Μήπως το βασικό, το κύριο αντικείμενο του ρατσισμού δεν είναι άλλο παρά εμείς οι ίδιοι; Μήπως, τελικά, είμαστε αρνητικά διακείμενοι απέναντι στους ίδιους μας τους εαυτούς; Το θεατρικό αυτό εργαστήρι αποτελεί μία απόπειρα να έρθουμε σε επαφή με ό,τι μπορεί να απαντήσει σιωπηλά ο καθένας μόνος του σε τέτοια ερωτήματα. Μέσα από την εμψύχωση της παιδαγωγικής του θεάτρου, καλούμαστε να έρθουμε σε μια διαλεκτική σχέση με τον εαυτό μας. Να εντοπίσουμε πού  “τον τοποθετούμε” σε σχέση με τους άλλους και – έτσι- σε σχέση με το φαίνεσθαι που έχουμε επιλέξει ή επιβάλει για κείνον. Ίσως αυτά τα δύο να μην είναι μακριά. Ίσως η εικόνα μας για εμάς και ο ρατσισμός να μην είναι ασύνδετα. Η δημιουργία μιας αρχικής ατμόσφαιρας, η επαφή με το σώμα μας και τα σχήματα που μπορεί να αναδυθούν στα διαφορετικά πλαίσια που τίθενται, το κατάλληλο οπτικοηχητικό ερέθισμα, οι τεχνικές της διερευνητικής δραματοποίησης, οι δράσεις του νου, η επιταγή για ανάληψη υπευθυνότητας και ο αναστοχασμός γύρω από όσα επρόκειτο να συμβούν, συντελούν στο να έρθει η επίγνωση. Προκαλούν τη συνείδηση των όσων μέσα μας λαμβάνουν χώρα άγνωρα έως τώρα. Τη μετακίνηση του Εγώ. Την συν-κίνηση όχι μόνο με τον Άλλο, μα και με εμένα τον ίδιο. Τη γνωριμία. Την αναγνώριση. Την οικειότητα. Την ανάδειξη της Ενότητας, της ανθρώπινης ομορφιάς. Το εργαστήριο αυτό απευθύνεται σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές, θεατρολόγους. Μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε παιδιά ηλικίας 11 ετών και άνω.

Image

Η Αικατερίνη (Κατερίνα) Μπίρμπα αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών το 2002. Από την ίδια ακριβώς χρονιά άρχισε να ασκεί το λειτούργημά της ως παιδαγωγός σε διάφορα σχολεία της Ελλάδας, συμμετέχοντας σε ποικίλα προγράμματα ετερότητας και πολυπολιτισμικότητας (είτε εντός σχολικού πλαισίου – π.χ. πρόγραμμα Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών, διδασκαλία σε Ευρωπαϊκό σχολείου της Ολλανδίας κ.α.-  είτε εκτός- π.χ. κατασκηνώσεις ΑΜΕΑ), εκπονώντας πληθώρα εκπαιδευτικών project με τους εκάστοτε μαθητές της, παρακολουθώντας ποικίλα σεμινάρια και παίρνοντας μέρος ως εισηγήτρια σε συνέδρια και ημερίδες. Ασχολείται με το Θεατρικό Παιχνίδι από 2007 και την περίοδο αυτή φέρει τον τίτλο της μεταπτυχιακής φοιτήτριας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ετερότητα και Παιδαγωγική του Θεάτρου». Παράλληλα, από το 2016 ξεκίνησε το εισηγητικό της έργο στα σεμινάρια αυτοβελτίωσης, προσωπικής ανάπτυξης και αυτεπίγνωσης ενηλίκων του ομίλου Μεταμόρφωσις, στο οποίο και εκπαιδευόταν τα τελευταία  3 χρόνια.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Μπίρμπα Αικατερίνη
Print

Number of views (1498)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 22/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 23/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
56
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
7

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά