Αποτελέσματα αναζήτησης

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Άβρα Αυδή, Τζένη Καραβίτη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 14
  • Θέσεις: 17
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 3
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Αθήνα, 24/11/2018

Άβρα Αυδή, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός
Τζένη Καραβίτη, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Το Εργαστήριο "Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους" είναι πιστοποιημένο εργαστήριο του
προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ: ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων" 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος 
που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες

 

Γλώσσα: ελληνικά

Πρόκειται για θεατρικό εργαστήριο δημιουργικής γραφής,  που περιλαμβάνεται στο ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα» και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς,   για να το αξιοποιήσουν με μαθητές  δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σύντομη εισαγωγή στους στόχους και στη μεθοδολογία της δημιουργικής γραφής και συζήτηση σχετικά με τη σημασία της σιωπής, της παύσης και της σιγής στο θέατρο, με  βάση το κείμενο του Κ. Γεωργουσόπουλου «Οι γλώσσες της σιωπής».  Στην προσυγγραφική φάση,  οι συμμετέχοντες  δουλεύοντας σε ομάδες, ανιχνεύουν το περιεχόμενο και τη μορφή ενός μονόπρακτου του Πίντερ, με εστίαση στις σιωπές των χαρακτήρων και στις παύσεις. Στη συγγραφική  φάση,   εμβαθύνουν περαιτέρω στους  χαρακτήρες, αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, και προτείνουν αλλαγές σε ενδεχόμενη διασκευή του μονόπρακτου. Μετά, χρησιμοποιώντας το μονόπρακτο ως μήτρα, προχωρούν στη γραφή  σύντομων θεατρικών διαλόγων με ανάλογα χαρακτηριστικά ως προς τη θεματική και τις τεχνικές. Στο μετασυγγραφικό στάδιο παρουσιάζουν τα κείμενά τους, δέχονται ανατροφοδοτικά σχόλια και κάνουν βελτιωτικές αλλαγές. Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με τη σκηνική  απόδοση των κειμένων που έγραψαν οι συμμετέχοντες.  

Image

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Δίδαξε σε επιμορφωτικά σεμινάρια και δημοσίευσε ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο»  (Μεταίχμιο 2018). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλα, στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (2017).


Image

Η Τζένη Καραβίτη είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο UniversityofEssex και στο RoyalHollowayUniversityofLondon του Ηνωμένου Βασιλείου. Ιδρυτικό  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, συμμετέχει στον σχεδιασμό, τη διοργάνωση και την υλοποίηση πολλών επιμορφωτικών προγραμμάτων του. Μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο».  Έχει πάρει μέρος ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική εκπαίδευση και έχει δημοσιεύσει σχετικά. Το 2015 συμμετείχε ως ειδική επιστήμων – εμπειρογνώμων στην Ομάδα Εκπόνησης του Προγράμματος Σπουδών των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων. Από το 2015 συμμετέχει ως επιμορφώτρια  στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης, που δημιούργησε εθελοντικά το ψηφιακό έργο Πολύτροπη Γλώσσα (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017). Μέχρι το 2014  υπηρέτησε στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Αυδή Άβρα
  • Καραβίτη Πολυξένη
Print

Number of views (1585)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22232425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά