Αποτελέσματα αναζήτησης

Σμιλεύοντας το Μαζί αντί για το Χώρια: Ρατσισμός – Μισαλλοδοξία - Εθνικισμός στο σχολείο. Ποια είναι η απάντηση;

Σμιλεύοντας το Μαζί αντί για το Χώρια: Ρατσισμός – Μισαλλοδοξία - Εθνικισμός στο σχολείο. Ποια είναι η απάντηση;

Αθήνα, 4/5/2019, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μόσχος, Όλγα Ορφανίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/5/2019 10:30 πμ - 2:30 μμ Export event


«Σμιλεύοντας το Μαζί αντί για το Χώρια: Ρατσισμός – Μισαλλοδοξία - Εθνικισμός στο σχολείο. Ποια είναι η απάντηση;»

Σεμινάριο 4 ωρών για εκπαιδευτικούς

Αθήνα, 4 Μαΐου 2019
(Θέατρο 104, Ευμολπίδων 41, Κεραμεικός)

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Tο Γραφείο Αθήνας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” διοργανώνουν επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο 4 ωρών υποστήριξης εκπαιδευτικών που υλοποιούν ή που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 

Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Συμμετέχοντες: Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων. Συγκεκριμένα: 30 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 10 ακόμα συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων στελέχη εκπαίδευσης, στελέχη σχετικών με τη θεματική του σεμιναρίου οργανώσεων, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν στις τάξεις τους μαθητές πρόσφυγες, τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ανάλογα προγράμματα. 

Τόπος: αίθουσα θέατρου 104, Ευμολπίδων 41, Κεραμεικός

Ώρες: Σάββατο 10:30 – 14:30 (ώρα προσέλευσης: 10:15)

Επιμορφωτές/Εμψυχωτές: Γιώργος Μόσχος, νομικός, Όλγα Ορφανίδου, εκπαιδευτικός.

Σύντομη περιγραφή: 
Το σεμινάριο θα συνδυάσει θεωρητική και βιωματική προσέγγιση στα ζητήματα:
α) της εκδήλωσης και της αντιμετώπισης ρατσιστικών, μισαλλόδοξων και εθνικιστικών συμπεριφορών στο χώρο του σχολείου και
β) στη θωράκιση του σχολείου, δίνοντας έμφαση στο σχολικό κανονισμό, τα συμβούλια/συνελεύσεις τάξης και τις συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών/μαθητριών.
Στο θεωρητικό μέρος θα γίνει αναφορά στη νομοθεσία και στη θεωρία σχετικά με την εκδήλωση και την αντιμετώπιση συναφών συμπεριφορών. Στο βιωματικό μέρος, θα γίνει αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου και θα γίνουν ασκήσεις προσομοίωσης επίλυσης συγκρούσεων και διεξαγωγής συνελεύσεων.

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ΜΕΧΡΙ 23 Απριλίου στη φόρμα αίτησης εδώ και θα ειδοποιηθούν στο προσωπικό email τους για τη συμμετοχή τους μέχρι τις  24/04/2019.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ. Γιάννα Παπαδοπούλου humanrights@theatroedu.gr / 2106541600

Περιφερειακή Διαχείριση Νότιας Ελλάδας: Νικολέττα Δημοπούλου nikolettadimopoulou@gmail.com  6983685276


 

Print

Number of views (319)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25
26
27
28
2930
1
2
345
Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Δράση "Μαζί" - «κι αν ήσουν εσύ;»

Τρίκαλα, 5/12/2019, Δράση "Μαζί", 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων
6
7
8
9
10
11
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Κοζάνη, 11/12/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Τζένη Καραβίτη
12
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Τρίκαλα, 12/12/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 7ο Νηπιαγώγειο Τρικάλων
131415
1617
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Κέρκυρα, 17/12/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1819202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση