Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία

Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία

Αθήνα, 19/3/2006, Εργαστήριο, Τζένη Καραβίτη, Δημήτρης Σακατζής

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2006 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event


5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Τζένη Καραβίτη, εκπαιδευτικός

Δημήτρης Σακατζής, ηθοποιός, σκηνοθέτης

«Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

 

Το εργαστήριο αυτό προτείνει έναν τρόπο δουλειάς, μια πορεία η οποία στηρίζεται στην πεποίθηση πως η αξιοποίηση των δυνατοτήτων, των εμπειριών και της φαντασίας κάθε μέλους της ομάδας μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πρωτότυπη ομαδική θεατρική δημιουργία. Με ασκήσεις και παιχνίδια θα επιδιώξουμε να ενεργοποιηθεί το σώμα, να ενθαρρυνθεί η εκφραστικότητά του, να εξοικειωθεί με τα σώματα των άλλων, να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών της ομάδας και να απελευθερωθεί η φαντασία. Στη συνέχεια, με αφορμή ένα κείμενο, θα δουλέψουμε σε μικρότερες ομάδες δημιουργώντας μικρές αυτοσχεδιαστικές σκηνές. Κατά την παρουσίασή τους, θα διερευνήσουμε στην πράξη ιδέες και θεατρικές τεχνικές για τον εμπλουτισμό, το συνδυασμό, την εξέλιξη και τη σύνθεσή τους σε μια πρωτότυπη θεατρική δημιουργία, που θα είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς της ομάδας και της ιδιαίτερης συνεισφοράς καθενός μέσα σ’ αυτή. Το εργαστήριο έχει βιωματικό χαρακτήρα, γι’ αυτό παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και σε όποιον ασχολείται με θεατρικές ομάδες, ομάδες νέων ή ομάδες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κοινωνικού αποκλεισμού. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία.

 

Η Τζένη Καραβίτη είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σπούδασε  Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Θέατρο στο City Lit Institute του Λονδίνου και στο University of Essex της Μ. Βρετανίας (Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Σύγχρονη Θεατρική Πρακτική). Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του Theatre LabCompany στο Λονδίνο το 1994 και στήριξε τις παραγωγές του ως ηθοποιός και επιστημονικός συνεργάτης. Έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ζητήματα θεατρικής πρακτικής. Συνεργάζεται μεταξύ άλλων με την Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα στις παραγωγές, στα επιμορφωτικά και εκπαιδευτικά της προγράμματα. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005). Έχει συνεργαστεί με εκδοτικούς οίκους ως μεταφράστρια. Είναι μέλος του Δ.Σ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, υπεύθυνη της Επιτροπής Ανάπτυξης και Συντονίστρια του Γραφείου Β. Ελλάδας.

 

Δημήτρης Σακατζής είναι ηθοποιός, απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με το Κ.Θ.Β.Ε., την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης, τη Λύκη Βυθού, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, το Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς, το Θέατρο Σοφούλη και έχει πάρει μέρος σε φεστιβάλ θεάτρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 1998 ίδρυσε μαζί με άλλους την Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα, της οποίας είναι καλλιτεχνικός διευθυντής. Συμμετέχει στο μουσικό σχήμα «Βόρειοι Εταίροι». Έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ζητήματα θεατρικής πρακτικής. Παράλληλα, εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικών ομάδων (Θεατρική Ομάδα Παπαφείου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, Σύλλογος Οικογενειών Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, κ.ά.) και διδάσκει Θεατρική Αγωγή στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005). Είναι ενεργό μέλος του Γραφείου Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

 

 

Print

Number of views (76)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
30
12
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Τρίκαλα, 2/10/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
345
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Τρίκαλα, 5/10/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
6
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Κέρκυρα, 6/10/2019, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ2), Μαρία Διβανέ, Φωτεινή Δημουλή
789
10
11
12
13
14
15
«Περάσματα»

«Περάσματα»

Λάρισα, 15/10/2019, παράσταση, 7ο ΓΕΛ Λάρισας
161718
19
20
21222324252627
28293031123
45678
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Ζάκυνθος, 8-10/11/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Πάνος Βασιλόπουλος, Καλλιόπη Βουλγάρη, Γιώργος Μπεκιάρης
9
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Ζάκυνθος, 8-10/11/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Πάνος Βασιλόπουλος, Καλλιόπη Βουλγάρη, Γιώργος Μπεκιάρης
10
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Ζάκυνθος, 8-10/11/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Πάνος Βασιλόπουλος, Καλλιόπη Βουλγάρη, Γιώργος Μπεκιάρης

Κατηγορίες

Αναζήτηση