Αποτελέσματα αναζήτησης

Αλλάζοντας οπτική: διερευνώντας θέματα φύλου μέσα από παραστατικές τέχνες

Αλλάζοντας οπτική: διερευνώντας θέματα φύλου μέσα από παραστατικές τέχνες

Πήλιο 25-31/8/2019, Εργαστήριο για ενήλικες, Ειρήνη Καπτάνη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2019 5:30 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 25
  • Θέσεις: 25
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
  • Τιμή: 50,00 € - 225,00 €
50,00 € - 225,00 €
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

«ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΠΗΛΙΟ 2019»

 Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 25-31 Αυγούστου 2019

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 Αλλάζοντας οπτική: διερευνώντας θέματα φύλου μέσα από παραστατικές τέχνες​

Ειρήνη Καπτάνη, performer

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

Στο εργαστήριο αυτό θα αξιοποιήσουμε μεθόδους από τα πεδία του σωματικού θεάτρου, του αυτοσχεδιασμού και της δραματοθεραπείας, για να δημιουργήσουμε έναν «χώρο» αναστοχασμού και ανατροφοδότησης μέσα στον οποίο θα αναδυθούν και θα ζωντανέψουν οι κιναισθητικές πτυχές των βιωμένων εμπειριών μας!

Θα χρησιμοποιήσουμε κίνηση, τεχνικές χαρτογράφησης και ψυχοκοινωνικές ασκήσεις για να αισθανθούμε και να κατανοήσουμε τις έμφυλες εμπειρίες μας σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.

Θα μελετήσουμε πώς  το σώμα μας κινείται, βιώνει και επιτελεί το φύλο και τις διασταυρώσεις του με την τάξη, την εθνότητα και την ηλικία.

Τέλος, θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε τα παρακάτω ερωτήματα:
Αναγνώριση των συναισθημάτων που "κολλάνε" και προβάλλονται πάνω μας από άλλους μέσα σε εργασιακούς και άλλους χώρους που το σώμα μας κινείται.
Ποιά είναι τα συναισθήματα που συνοδεύουν τις εμπειρίες μας και πως επηρεάζουν τις αλληλεπιδράσεις μας στους χώρους που κατοικούμε;
Ποιές είναι οι συνήθειες και τα τελετουργικά των χώρων και πώς μας επηρεάζουν;
Ποιές είναι οι δεξιότητες που πρέπει να διαθέτουμε για να διευκολύνουμε την αλλαγή και να αντιμετωπίσουμε τις περιοριστικές κοινωνικές πρακτικές;

Μεγάλα ερωτήματα, το βάρος των οποίων θα ελαφρύνουμε μέσα από την αξιοποίηση των διασκεδαστικών μεθόδων της συμμετοχικής περφόρμανς.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα έχουμε τη δυνατότητα να προβληματιστούμε για τις δικές μας εμπειρίες από την ενασχόλησή μας με ομάδες καθώς και για τις καθημερινές μας κινήσεις!

Οι συμμετέχοντες δεν χρειάζεται να φέρνουν τίποτα μαζί τους στo ργαστήριo εκτός από τον υπέροχο εαυτό τους που ζει στο σώμα τους!

 

Η Eιρήνη Καπτανή είναι ανθρωπολόγος, δραματοθεραπεύτρια, ηθοποιός από τη Λέσβο και ζει στο Λονδίνο. Η πρακτική της στο πεδίο της συμμετοχικής περφόρμανς αντλεί έμπνευση από  από τις σπουδές στην Ανθρωπολογία των κοινοτήτων και νέων και στη Δραματοθεραπεία. Έχει εμπειρία στη δημιουργία συμμετοχικών περφόρμανς με στόχο την κοινωνική έρευνα, την ενδυνάμωση και την ενίσχυση της συνοχής διαφόρων κοινοτήτων καθώς και τον δημόσιο αντίκτυπο. Χρησιμοποιεί αφηγηματικές και κινησιολογικές μεθόδους που εμπνέονται από τον Αυτοσχεδιασμό και Σωματικό Θέατρο, καθώς και από το Playback και το Θέατρο Forum. Είναι μέλος της θεατρικής εταιρίας Playback South Theater και σχεδιάζει παραστάσεις για την θεραπευτική κοινότητα Studio Upstairs. Συμμετείχε ως παραγωγός, συγγραφέας και ηθοποιός στο έργο με τίτλο "Suspended Lives" που παίχτηκε το 2009 σε δυο θέατρα του Λονδίνου (www.tara-arts.com, και www.richmix.org.uk). Τώρα ετοιμάζει το θεατρικό έργο “Me? I just Put British!” με θέμα το «εχθρικό περιβάλλον» που επικρατεί στη Βρετανία. Σχεδιάζει παραστάσεις και εμψυχώνει εκπαιδεύσεις σε συνεργασία με κοινοτικούς, επαγγελματικούς και ακαδημαϊκούς φορείς με στόχο να αμφισβητήσει την κοινωνική κατασκευή των ταυτοτήτων, καθώς και των θεσμικών και δημόσιων επικοινωνιών. Έχει δημοσιεύσει τη διεθνούς εμβέλειας δουλειά της σε επιστημονικά περιοδικά και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τρέχουσες εκδόσεις και έργα της: -Participatory Theatre for Transformative Social Research  journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/14687941176960, - https://www.opendemocracy.net/en/how-artist-academic-collaboration-worked-to-a/, -Participatory Theatre as a Research Methodology: Identity, Performance and Social Action Among Refugees: http://socresonline.org.uk/13/5/2.html, -Participatory Arts and Social Action in Research with Migrant Families: http://fass.open.ac.uk/research/projects/pasar, -Participation arts workshops with Youth for civic engagement: www.bathwaytheatrenetwork.co.uk/youth-matters/4593691219

Περισσότερες πληροφορίες στο: https://erenekaptani.wordpress.com  

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2019 γ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
Εμψυχωτές
  • Καπτάνη Ειρήνη
Print

Number of views (1771)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22232425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά