|  | 
| Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ | 
| 28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 
	
		
			3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			Δραματοποίηση ή εικονογράφηση;
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Γκόβας
			Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Μια διδακτική πρόταση για την «Ελένη » του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά
			Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου
			Απλά προσθέστε νερό. Εργαστήριο σχετικό με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διερεύνηση περιβαλλοντικών θεμάτων
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Phil Sixsmith, Βέτα Τσαλίκη
			Η σημασία της διαφραγματικής αναπνοής και της άρθρωσης στην εκφορά του θεατρικού λόγου
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Χρονοπούλου | 6 
	
		
			3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης
			Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
			Βασικές αρχές της υποκριτικής (σύστημα Στανισλάβσκι). Πρακτικές ασκήσεις με αφορμή την Τραπεζαρία του Α.Ρ.Γκερνυ
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Παύλος Δανελάτος
			Ομαδική Θεατρική Δημιουργία: Σώμα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασμός
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη | 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 
	
		
			5η συνάντηση για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
			Από τον ήχο στην λέξη
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Βαρβάρα Δούκα
			«Όταν χορεύεις ζεϊμπέκικο, μιλάς με το θεό»
			Ηράκλειο, 1/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Μαρία Καλουδιώτη
			Commedia dell’ Arte: ένα ταξίδι εκφραστικής δημιουργίας με εργαλεία το σώμα και το κείμενο
			Ηράκλειο, 1-2/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Χριστιάνα Λαναρά, Μπέττυ Γιαννούλη
			Η ιστορία του Μπίμπο
			Ηράκλειο, 1/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Μαρία Παναγιωτάκη
			«Όταν οι νότες μιλούν…»
			Ηράκλειο, 1/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Μαριμέλ Χρύση | 2 
	
		
			5η συνάντηση για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
			Από τον ήχο στην λέξη
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Βαρβάρα Δούκα
			Commedia dell’ Arte: ένα ταξίδι εκφραστικής δημιουργίας με εργαλεία το σώμα και το κείμενο
			Ηράκλειο, 1-2/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Χριστιάνα Λαναρά, Μπέττυ Γιαννούλη
			«Διάλογος στο έπος – αφήγηση στο δράμα»
			Ηράκλειο, 2/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Δημήτρης Μαρωνίτης
			Το «ρητόν» της συγκινήσεως - Εργαστήριο υποκριτικής τέχνης
			Ηράκλειο, 2/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Τηλέμαχος Μουδατσάκις
			Olivier Py «Επιστολή προς νέους ηθοποιούς για την επιστροφή του Λόγου στον λόγο»
			Ηράκλειο, 2/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Ζαχαρίας Κατσακός, Δημήτρης Ζαϊμάκης | 3 
	
		
			5η συνάντηση για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
			Από τον ήχο στην λέξη
			Ηράκλειο, 1-3/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Βαρβάρα Δούκα
			«Όταν οι νότες μιλούν…»
			Ηράκλειο, 3/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Μαριμέλ Χρύση
			Olivier Py «Επιστολή προς νέους ηθοποιούς για την επιστροφή του Λόγου στον λόγο»
			Ηράκλειο, 3/4/2005, Εργαστήριο 5η συνάντησης για τη θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση, Ζαχαρίας Κατσακός, Δημήτρης Ζαϊμάκης | 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 
	
		
			1ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Καλλιτεχνικής Παιδείας
			Σέρρες, 8-9/4/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			Το Πορτοκάλι με την Περόνη
			Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη
			Έκφραση-Αυτοέκφραση-Συνέκφραση : πως η Δραματική Τέχνη και η Λογοτεχνία βοηθούν τους μαθητές να αναζητήσουν τα μονοπάτια της γνώσης
			Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Έλενα Μίντση
			Αυτοσχεδιασμός και στοιχεία Σύγχρονου Χορού
			Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Βερονίκη Τσουγκράνη | 10 |