Αποτελέσματα αναζήτησης

Εργαστήριο για μαθητές - «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

Εργαστήριο για μαθητές - «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

Αθήνα, 12/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, στο Επίκεντρο

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/11/2019 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

2019-2020
Διάρκεια: Οκτώβρης – Φλεβάρης

Σχολείο με το οποίο συνεργαστήκαμε: 53ο ΓΕΛ Αθηνών

Αριθμός μαθητών: 23

2η Συνάντηση - Αθήνα, 12/11/2019

Θεματική

Οι κοινωνικοί μου ρόλοι

Περιεχόμενο

- Οι μαθητές / τριες αναζήτησαν τους δικούς τους κοινωνικούς ρόλους. Είναι μαθητές /τριες ενός σχολείου, είναι αδέλφια, συμμαθητές και φίλοι άλλων παιδιών, είναι παιδιά κάποιων κηδεμόνων, είναι κάτοικοι της περιοχής, είναι γείτονες άλλων κατοίκων.
- Στο τέλος επέλεξαν ένα πρόβλημα με το οποίο θα ήθελαν να ασχοληθούν και να προτείνουν μια δράση σχετική με αυτό. Διάλεξαν το θέμα της βίας και της ρατσιστικής συμπεριφοράς στο δρόμο.
- Επιπλέον, τα παιδιά ετοίμασαν ένα ερωτηματολόγιο να μοιράσουν στους συμμαθητές τους στο σχολείο σχετικά με την άποψη τους γύρω από τα παραπάνω θέματα.

Εμψύχωση εργαστηρίου: Δέσποινα Μιτσιάλη


Σε συνεργασία με την ActionAid Hellas

 

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • στο ..επίκεντρο
Έτος
  • 2019 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Μιτσιάλη Δέσποινα
Συνεργαζόμενοι
  • ActionAid
Σχολεία
  • 53ο ΓΕΛ Αθήνας
Print

Number of views (198)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 22/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 23/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
56
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
7

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά