Αποτελέσματα αναζήτησης

«Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;»

«Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;»

Κέρκυρα, 7/12/2019, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/12/2019 11:00 πμ - 3:00 μμ Export event

Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2019

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2019:
Διαμορφώνοντας κοινότητες μάθησης και δημοκρατίας μέσα από την θεατρική εμπειρία»

Ημερίδα
Βιωματικά Εργαστήρια – Ομιλία

Κέρκυρα, Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019
Ώρες: 11:00 – 15.00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: «Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;»
Εμψυχώτρια: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων Δημοτικού Σχολείου.
Περιγραφή: Σκοπός του εργαστηρίου είναι με δραστηριότητες εκπαιδευτικού δράματος τα παιδιά να διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πως αντιλαμβάνονται το ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πως αυτός δομείται από το κοινωνικό πλαίσιο και πως θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί. Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανόνες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές ομάδων παιδιών και νέων. Είναι δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και εκπαιδευτικοί που υλοποιούν σχετικά προγράμματα.
Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνει κλήρωση.

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 3-12-2019 στην ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ και θα ειδοποιηθούν στο προσωπικό email τους για τη συμμετοχή τους μέχρι τις 5-12-2019. 

Τα εργαστήρια είναι δωρεάν και παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν το σύνολο του κάθε εργαστηρίου

Οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση και ασκήσεις στον χώρο.

Πήραν μέρος: 11


Η Ειρήνη Μαρνά έχει πτυχίο της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1995-1999) και Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Ηνωμένο Βασίλειο, University of Exeter (2000-2001), MA in Applied Drama και στη Γαλλία, DEA, Etudes Theatrales (2003-2004) Universite de la Sorbonne Nouvelle-Paris III. Έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, έχει οργανώσει σεμινάρια εκπαιδευτικού
δράματος, γραφής και αφήγησης παραμυθιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έχει συνεργαστεί με συλλόγους και άλλους φορείς στην εμψύχωση θεατρικών ομάδων. Εμψυχώνει ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και σκηνοθετεί τις θεατρικές τους παραστάσεις. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αφήγησης παραμυθιών στην Ελλάδα και στη Γαλλία και της αρέσει να αφηγείται τα παραμύθια που αγαπά. Από το 2016 είναι εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του
ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Τα τελευταία 8 χρόνια υπηρετεί, σε θέση προϊσταμένης, στο Νηπιαγωγείο Αλιστράτης, του νομού Σερρών.

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – Γραφείο Κέρκυρας, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.
Συνεργασία: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.
Γραμματεία/Πληροφορίες: Γιάννα Παπαδοπούλου humanrights@theatroedu.gr, 210-6541600


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Πόλεις
  • Κέρκυρα
Έτος
  • 2019 δ' τρίμηνο
Συνεργαζόμενοι
  • ΔΔΕ Κερκύρας
  • ΔΠΕ Κερκύρας
Εμψυχωτές
  • Μαρνά Ειρήνη
Print

Number of views (442)/Σχόλια (0)

Theme picker

Αρχείο

«Ιανουάριος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
131415161718
To μουσειακό θέατρο & η συμβολή του στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης

To μουσειακό θέατρο & η συμβολή του στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης

Αθήνα, 18/1/2020, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Φωτεινή Βενιέρη
19
20212223
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Σκληρό Καρύδι»

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Σκληρό Καρύδι»

Καβάλα, 23/1/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4),  Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αφροδίτη Ρίζου
2425
26
2728293031
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
1
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
2
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
3456789

Κατηγορίες

Αναζήτηση