Αποτελέσματα αναζήτησης

H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα

H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Κλειώ Φανουράκη, θεατρολόγος, ηθοποιός

"H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα"

Με αφορμή τις συχνές αναφορές των νέων σχολικών εγχειριδίων σε ορισμούς όπως η διαθεματικότητα, η δραματοποίηση, η ομαδοσυνεργατική εργασία και την απόσταση μεταξύ θεωρίας και σχολικής πράξης, στόχος του σεμιναρίου είναι να δώσει μερικά ‘πρακτικά΄ ερεθίσματα στους υποψιασμένους εκείνους που τείνουν και θέλουν να γεφυρώσουν το χάσμα. Πρόκειται για μια σειρά πρακτικών ασκήσεων που αφορούν στην εισαγωγή των διαθεματικών ασκήσεων και της δραματοποίησης στα νέα σχολικά βιβλία. Με συγκεκριμένα παραδείγματα από τα Νεοελληνικά Κείμενα, θα δοκιμάσουμε να βρούμε στην πράξη τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στη σχολική τάξη εργαλεία δανεισμένα από το θέατρο και εν γένει την τέχνη στην εκπαίδευση. Προϋπόθεση να έχουμε έστω αναρωτηθεί τους λόγους. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας (Δ'-ΣΤ' Δημοτικού) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές και καλλιτέχνες σχετικών και μη ειδικοτήτων. Και είναι αφιερωμένο στους μαθητές τους.

 

Η Κλειώ Φανουράκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Eίναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές με αντικείμενο το θέατρο και τις σύγχρονες πρακτικές (Master of Arts, Theatre and Contemporary Practice) στο Πανεπιστήμιο του Ηull στην Αγγλία. Είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει φοιτήσει υποκριτική στη Σχολή του Γιώργου Αρμένη  και έχει παρακολουθήσει ποικίλα επιμορφωτικά σεμινάρια επί της θεατρικής πρακτικής. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού και σύγχρονου χορού και στα πλαίσια των σπουδών της  έχει  ασχοληθεί με τη χορογραφία, το σύγχρονο χορό και το video-dance. Στο ενδέκατο Διεθνές Θεατρικό Φεστιβάλ Sibiu  παρουσίασε  το 30λεπτο video-performance  From Yorkshire to Crete. Στο φεστιβάλ March Hares (University of Hull) παρουσίασε δύο  οπτικοακουστικά και live project με αφορμή κείμενα του Μπέκετ και του Σαίξπηρ. Έχει διδάξει στο Θέατρο των Αλλαγών αυτοσχεδιασμό και σκηνοθεσία (“Δημιουργία παράστασης-Performing Athens”). Συμμετείχε ως βοηθός παραγωγής στην τηλεοπτική σειρά Τα Παιδιά της Νιόβης σε σκηνοθεσία Κώστα Κουτσομύτη και στο δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ του Λευτέρη Χαρωνίτη Αγώνες Κρητικής Ελευθερίας 1770-1843. Είναι Συντονίστρια του Γραφείου Κρήτης του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Print

Number of views (55)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2019»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
30
12
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Τρίκαλα, 2/10/2019, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
3456
789
10
11
12
13
1415161718
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Θεσσαλονίκη 18-20/10/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα, Χριστίνα Κρίθαρη, Αντονέλλα Χήρα
19
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Θεσσαλονίκη 18-20/10/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα, Χριστίνα Κρίθαρη, Αντονέλλα Χήρα
20
21222324252627
28293031123
45678910

Κατηγορίες

Αναζήτηση