Αποτελέσματα αναζήτησης

Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα

Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα

Αθήνα, 22/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νάσια Χολέβα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/11/2014 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

«Θέατρο και δικαίωμα στην εκπαίδευση»
Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο
(5΄από Σταθμό ΗΣΑΠ Θησείου, στον πεζόδρομο παράλληλα και ακριβώς διπλά στις γραμμές)
Είσοδος ελεύθερη

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 22/11/2014

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Εργαστήριο 9: 3.45μμ -6.45μμ "Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα"
Νάσια Χολέβα
, θεατροπαιδαγωγός
Τον Ιούλιο του 2014 οργανώθηκε από την ActionAid Hellas ένα ερευνητικό ταξίδι στη Ρουάντα, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Send my friend to school. Πέντε εκπαιδευτικοί από διάφορες ελληνικές πόλεις, ταξίδεψαν για να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με ανθρώπους γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη δυσκολία πρόσβασης στην εκπαίδευση, να συγκεντρώσουν πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού πακέτου, χρήσιμο στους Έλληνες εκπαιδευτικούς και μαθητές, που θα πραγματεύεται το δικαίωμα στην εκπαίδευση, τον δεύτερο αναπτυξιακό στόχο της χιλιετίας. Η ομάδα επέστρεψε πιο πλούσια σε εμπειρίες ζωής και δούλεψε τους τελευταίους μήνες με γνώμονα το εκπαιδευτικό υλικό να γίνει όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρον και χρηστικό. Το εργαστήρι θα αντλήσει δραστηριότητες από το υλικό «Στείλε το φίλο μου σχολείο. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση – υπόθεση Ρουάντα», για να προσεγγίσει θέματα όπως το δικαίωμα στην εκπαίδευση, τα στερεότυπα, η θέση της γυναίκας, με βιωματικά εργαλεία παρμένα από το χώρο του θεάτρου στην εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια (ιδανικά φόρμα και αθλητικά παπούτσια), ώστε να μπορούν να κινηθούν άνετα στο χώρο και το πάτωμα.

Η Νάσια Χολέβα είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. με Μaster στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση). Ως θεατροπαιδαγωγός και εμψυχώτρια έχει δουλέψει με μια μεγάλη γκάμα ομάδων, με διαφορετικές ηλικιακές, μαθησιακές, κοινωνικές, σωματικές και άλλες ιδιαιτερότητες, στα πλαίσια πολύ διαφορετικών δομών της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Εργάζεται επίσης ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών γύρω από τη βιωματική μάθηση και τις δυνατότητες χρήσης του θεάτρου στη διδασκαλία οποιουδήποτε διδακτικού αντικειμένου. Επιμορφώνεται τακτικά στη θεατροπαιδαγωγική και την εκπαίδευση γενικότερα (εκπαίδευση ενηλίκων, ειδική αγωγή κτλ) και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της με ανακοινώσεις και βιωματικά εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες, συνδιασκέψεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Βραζιλία). Τον Ιούλιο του 2014 επιλέχτηκε από την ActionAid στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Send my friend to School, για να ταξιδέψει με άλλους 7 εκπαιδευτικούς στη Ρουάντα. Διετέλεσε Γενική Γραμματέας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2011-14). Για λογαριασμό του Δικτύου δημιούργησε και υλοποιεί από το 2007 το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Εσύ όπως κι Εγώ – εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο» σε δεκάδες σχολεία της ανατολικής Αττικής, συμπεράσματα και εκπαιδευτικό υλικό του οποίου συνέγραψε στο ομότιτλο βιβλίο. Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘εκπαίδευση & θέατρο’ από το 2000


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Πόλεις
  • Αθήνα
Έτος
  • 2014
Εμψυχωτές
  • Χολέβα Νάσια
Print

Number of views (44)/Σχόλια (0)

Theme picker

Αρχείο

«Ιανουάριος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
131415161718
To μουσειακό θέατρο & η συμβολή του στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης

To μουσειακό θέατρο & η συμβολή του στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης

Αθήνα, 18/1/2020, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Φωτεινή Βενιέρη
19
20212223
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Σκληρό Καρύδι»

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Σκληρό Καρύδι»

Καβάλα, 23/1/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4),  Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αφροδίτη Ρίζου
2425
26
2728293031
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
1
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
2
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αγρίνιο, 31/1-2/2/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Γιώργος Μπεκιάρης, Πάνος Βασιλόπουλος
3456789

Κατηγορίες

Αναζήτηση