Αποτελέσματα αναζήτησης

«Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 5/12/2020 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιούλη Δούβου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/12/2020 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event

«Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά 5/12/2020

Διάρκεια: 4 ώρες 
Ώρες: 17:00-21:00

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων

Σχεδιασμός: Γιούλη Δούβου
Εμψύχωση: Γιούλη Δούβου 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός «κι αν ήσουν εσύ;», ενός προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, πραγματοποιούν δωρεάν συμμετοχικό σεμινάριο με τίτλο: «Με λογισμό και μ’ όνειρο»

Σύντομη περιγραφή: 

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος  για να διερευνήσουμε ζητήματα  ετερότητας, ενσυναίσθησης και  ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αξιοποιώντας με δημιουργικό τρόπο κείμενα από το βιβλίο «Μονόλογοι σε καραντίνα», που περιλαμβάνει 24 κείμενα που έγραψαν έφηβοι και έφηβες πρόσφυγες που ζουν σε διαφορετικά κέντρα στη χώρα.  

Οι συμμετέχοντες/ουσες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν ορισμένες ιδέες θεατρικής αξιοποίησης των κειμένων αυτών για να σχεδιάσουν τα δικά τους εκπαιδευτικά προγράμματα με τους μαθητές τους στο εκπαιδευτικό πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιούνται. 

Με εργαλείο μας την ομάδα και τη βιωματική μάθηση, την ετοιμότητα και την παιγνιώδη διάθεση και βασική πρώτη ύλη τα εμπνευσμένα κείμενα των εφήβων προσφύγων, θα διερευνήσουμε δυνατότητες για περαιτέρω έρευνα των κειμένων αυτών και έμπνευσης για θεατρική δημιουργία! 

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Πέμπτη 03/12/20 στη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΔΩ και θα ειδοποιηθούν μέχρι τη Παρασκευή 04/12/20, όταν και θα τους σταλεί η ηλεκτρονική διεύθυνση συμμετοχής στην πλατφόρμα ZOOM.

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:

  • να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
  • να έχουν διασφαλίσει έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους
  • να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικό  Σημείωμα

Η Γιούλη Δούβου είναι Θεατρολόγος του Πανεπιστημίου Πατρών με παιδαγωγική κατάρτιση. Απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Τμήματος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχολής Καλών Τεχνών, τμήματος Θεατρικών Σπουδών με τίτλο ¨Η δραματική τέχνη και οι παρασταστικές τέχνες στην εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση¨ (MA in Drama  and Performing Arts in Education and Lifelong Learning). Υπεύθυνη του Θεατρικού Εργαστηρίου για Παιδιά, Εφήβους και Ενήλικες του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας από το 2011. Εκπαιδεύτρια στο Δ.Ι.ΕΚ. Ναυπάκτου, ειδικότητα Θέατρο & Κινηματογράφος. Συνδημιούργησε το 2006 το θεατρικό εργαστήρι ¨Επί Δράσει¨ για παιδιά και ενήλικες. Για 4 χρόνια εμψύχωσε εργαστήρια με έφηβους ασυνόδευτους πρόσφυγες στο Διαπολιτισμικό Εργαστήρι του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας. Εργάζεται στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Μετα-δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εδώ και 17 χρόνια. Έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών εκπροσωπώντας το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, το Διεθνές Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου (Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα), το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, το Πανεπιστήμιο Πατρών κ.α. Έχει δημιουργήσει πολλά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, ανάμεσά τους το πρόγραμμα ¨Ακολουθώντας το Αγόρι με τη βαλίτσα¨ και το ¨Με λογισμό και μ’ όνειρο¨, που εντάσσονται στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιείται από το  Φεβρουάριο 2015 από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και απευθύνεται σε εφήβους. Επίσης, τα προγράμματα ¨Πόρτες ανοιχτές για σπόρους Σοφίας¨ για το Δημοτικό Μουσείο Ολοκαυτώματος των Καλαβρύτων, που απευθύνονται σε μαθητές Α΄- Δ ΄Δημοτικού, Ε΄- Στ΄ Δημοτικού και Γυμνασίου- Λυκείου. Έχει συμμετάσχει και οργανώσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εμψύχωσης ομάδων, διδακτικής θεάτρου, δραματουργίας, δραματοθεραπείας και master- classes. Έχει σκηνοθετήσει, έχει αναλάβει τη δραματουργία και έχει συνεργαστεί σε πολλές θεατρικές παραστάσεις. Επιμελείται το θεατροπαιδαγωγικό υλικό των παραστάσεων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου: Νικολέττα Δημοπούλου nikolettadimopoulou@gmail.com, Κατερίνα Αλεξιάδη  katerina.alexiadi@gmail.com

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα
Έτος
  • 2020 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Δούβου Γιούλη
Print

Number of views (320)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28293031123
4
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 4/1/2021 (Δυτική), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
5678910
1112

«Ηχητικό θέατρο: παιδαγωγικές διαστάσεις»

Διαδικτυακά, 12/1/2021, Σεμινάρια, Παναγιώτα Κωνσταντινάκου
1314
«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 14&15/1/2021 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μόσχος, Όλγα Ορφανίδου
15
«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 14&15/1/2021 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μόσχος, Όλγα Ορφανίδου
16
17
«Ποια είναι αυτή η κούκλα;» - Εργαστήριο κουκλοθέατρου και αφήγησης

«Ποια είναι αυτή η κούκλα;» - Εργαστήριο κουκλοθέατρου και αφήγησης

Διαδικτυακά, 16&17&22/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Unima Hellas
1819
Εκπαίδευση στελεχών

Εκπαίδευση στελεχών

Διαδικτυακά, 19/1/2021 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση επιμορφωτών, Χριστίνα Ζώνιου
202122
«Ποια είναι αυτή η κούκλα;» - Εργαστήριο κουκλοθέατρου και αφήγησης

«Ποια είναι αυτή η κούκλα;» - Εργαστήριο κουκλοθέατρου και αφήγησης

Διαδικτυακά, 16&17&22/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Unima Hellas
23
24
«Η ιστορία σας σε κόμικς» - Εργαστήριο κόμικς και αφήγησης

«Η ιστορία σας σε κόμικς» - Εργαστήριο κόμικς και αφήγησης

Διαδικτυακά, 23&24/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Athens Comics Library, Λήδα Τσενέ, Βασιλεία Βαξεβάνη
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27282930
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
1234567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά