Αποτελέσματα αναζήτησης

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Διακρίσεις και ρατσισμός στο χώρο του σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Διακρίσεις και ρατσισμός στο χώρο του σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση

Ιωάννινα, 18/2/2022 17:00-19.30, Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς (Σ3), Γιώργος Μόσχος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2022 5:00 μμ - 7:30 μμ Export event

Σεμινάριο - εργαστήριο εκπαιδευτικών & γονέων

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό - Διακρίσεις και ρατσισμός στο χώρο του σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση»

Εμψύχωση: Γιώργος Μόσχος, νομικός, εκπαιδευτής ενηλίκων

Ιωάννινα, Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022, 17:00-19:30
Τόπος: 2ο ΓΕΛ Ιωαννίνων (Λεωφόρος Παπανδρέου Γεώργιου 4-6, Μώλος Ιωάννινα)
Δωρεάν.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & γονείς των σχολείων: 
2ο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 2ο ΓΕΛ Ιωαννίνων


Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στο πλαίσιο του προγράμματος «Kι αν ήσουν εσύ;» διοργανώνει επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς και γονείς με τίτλο «Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό - Διακρίσεις και ρατσισμός στο χώρο του σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση». 
Σύντομη περιγραφή:
 Τι συμβαίνει όταν οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με ρατσιστικές στάσεις και συμπεριφορές μέσα στο σχολείο; Πώς μπορεί να αντιμετωπίσουν φαινόμενα θυμού και έντασης μεταξύ των μαθητών τους; Τι μπορούν να κάνουν και πώς να συνεννοηθούν με τα παιδιά και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς; Τι ρόλο μπορούν να παίξουν στην έκβαση αυτών των συγκρούσεων οι γονείς; Το σεμινάριο αναφέρεται στα ζητήματα των διακρίσεων και του ρατσισμού, των μορφών που αυτά μπορεί να πάρουν στο σχολείο και του ρόλου των εκπαιδευτικών αλλά και των γονέων στην πρόληψη και αντιμετώπισή τους και κινείται σε δύο επίπεδα. Σε θεωρητικό επίπεδο, αποσαφηνίζονται οι σχετικοί όροι και γίνεται αναφορά στη σχετική νομοθεσία και στον τρόπο με τον οποίο τα παραπάνω μπορεί να εμφανίζονται και να επηρεάζουν τη ζωή στο σχολείο. Και σε πρακτικό επίπεδο, επιχειρείται προσομοίωση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και των προκλήσεων που οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν, μέσα από τη διαπραγμάτευση μιας καθημερινής ιστορίας από το χώρο του σχολείου. Με τη βιωματική εμπλοκή των συμμετεχόντων και μέσα από τεχνικές του θεάτρου φόρουμ επιδιώκεται η επεξεργασία προκλητικών καταστάσεων που οι εκπαιδευτικοί ενδέχεται να συναντήσουν. Το σεμινάριο στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και των γονέων, και την εξοικείωσή τους με θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία, για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. 
To πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» και το εκπαιδευτικό υλικό του έχουν εγκριθεί και από το Υπουργείο Παιδείας  και το ΙΕΠ. Αναλυτική περιγραφή του προγράμματος  στην ιστοσελίδα www.theatroedu.gr

ΜΕΤΡΑ COVID: Όλες οι δραστηριότητες θα πραγματοποιηθούν σε ένα απολύτως ασφαλές περιβάλλον, με τη τήρηση του υγειονομικού Covid-free πρωτοκόλλου λειτουργίας που ισχύει τη συγκεκριμένη περίοδο για τη διοργάνωση σεμιναρίων προς αποφυγή της μετάδοσης της πανδημίας. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

Σύντομο βιογραφικό εμψυχωτή: Ο Γιώργος Μόσχος είναι  νομικός, επιμορφωτής και εμψυχωτής θεατρικών ομάδων. Διετέλεσε Συνήγορος του Παιδιού από τον Ιούλιο του 2003 ως τον Ιανουάριο του 2018, Πρόεδρος και μέλος ΔΣ του Ευρωπαϊκού Δικτύου Συνηγόρων του Παιδιού. Συνεργάστηκε ποικιλοτρόπως με διεθνείς οργανισμούς ανθρωπίνων δικαιωμάτων και οργανώσεις για τα δικαιώματα του παιδιού και συμμετείχε ενεργά σε μεγάλο αριθμό συναφών εθνικών και διεθνών δικτύων. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το Άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12) και μέλος ΔΣ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Συνεργασία:  Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες
Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 /info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ3
  • ΕΠ100 Ενότητα Β'
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο
Έτος
  • 2022 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Ιωάννινα
Εμψυχωτές
  • Μόσχος Γιώργος
Print

Number of views (125)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2022»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Αθήνα, 27/12/2021, Εργαστήρια για μαθητές, Δομή Φιλοξενίας «Κοινωνικό ΕΚΑΒ Ρέντη»
28
29
«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 29/12/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου
303112
3456789
10111213141516
17181920
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 20/1/2022 (Νότος), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 23/1/2022 (Μεσσηνία), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
24
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 24/1/2022 (Ήπειρος), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
25
26
27
282930
311
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/2/2022 (Αττική B), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2
«κι αν ήσουν εσύ;» - στόχοι, μεθοδολογία, δράσεις - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«κι αν ήσουν εσύ;» - στόχοι, μεθοδολογία, δράσεις - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 2/2/2022 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), η Συντονιστική Ομάδα του προγράμματος
345
Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικών Κειμένων "Ο εχθρός της τάξης"

Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικών Κειμένων "Ο εχθρός της τάξης"

Διαδικτυακά, 5/2/2022, Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικών Κειμένων, Γεωργία Μαυραγάνη, Σοφία Βγενοπούλου
6

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά