Αποτελέσματα αναζήτησης

Ποια είναι η εικόνα μου και ποιος στα αλήθεια είμαι;

Ποια είναι η εικόνα μου και ποιος στα αλήθεια είμαι;

Πήλιο 25-31/8/2019, Εργαστήριο για εφήβους, Αριστέα Σταφυλαράκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2019 5:00 μμ - 31/8/2019 3:00 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 22
  • Θέσεις: 23
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 1
  • Τιμή: 95,00 € - 165,00 €
95,00 € - 165,00 €
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

«ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΠΗΛΙΟ 2019»

Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 25-30 Αυγούστου 2019

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ για εφήβους (13-17χρ)

Ποια είναι η εικόνα μου και ποιος στα αλήθεια είμαι;

Αριστέα Σταφυλαράκη, ηθοποιός, θεατρολόγος

 

«Στάσου! Πες μου σε παρακαλώ τι πιστεύεις για μένα;»

«Ότι πιστεύετε πως δεν είσαστε αυτό που είσαστε.»

«Αν το πιστεύω αυτό, πιστεύω το ίδιο και για σένα.»

«Αν το πιστεύετε αυτό, έχετε δίκιο, γιατί εγώ δεν είμαι αυτό που είμαι.»

Με αφορμή το έργο του Σαίξπηρ «Δωδέκατη Νύχτα» θα διερευνήσουμε την ανάγκη να δημιουργούμε χαρακτήρες και ρόλους. Μέσα από την παιγνιώδη διάθεση του Σαίξπηρ αλλά και υλικό που θα φέρουν οι συμμετέχοντες, θα πειραματιστούμε και θα εξερευνήσουμε την εικόνα που φτιάχνουμε για τον εαυτό μας, τους άλλους αλλά και αυτές που προσλαμβάνουμε. Χρησιμοποιώντας υποκριτικούς αυτοσχεδιασμούς, ασκήσεις σωματικής εγρήγορσης και τεχνικές του θεάτρου της επινόησης, θα ανακαλύψουμε πώς είναι να θέλεις κάτι «με όλο σου το είναι» και τρόπους για να το αποκτήσεις.

Η γνώση του έργου δεν είναι απαραίτητη. Οι συμμετέχοντες μπορούν να φέρουν μαζί τους ένα οποιοδήποτε κείμενο (θεατρικό, λογοτεχνικό ή άλλο) που αγαπούν και πιστεύουν ότι έχει μια συνάφεια με το θέμα του εργαστηρίου.

Η Αριστέα Σταφυλαράκη είναι απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2008) και της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών (2011). Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας 4Frontal. Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις “Ο_Μισ@νθρωπος” (σκην. Σταύρος Γιαννουλάδης), “Σοφία Λασκαρίδου: Μια αγάπη μεγάλη” (σκην. Παντελής Δεντάκης,) “Ποιο σώμα;” (σκην. Μενέλαος Καραντζας), “Οικογένεια Μπες-Βγες” (σκην. Θανάσης Ζερίτης), “Ο Μουνής” (σκην. Παντελής Δεντάκης) κ.α. Την περίοδο 2012-2016 ασχολήθηκε με το εφηβικό θέατρο παρουσιάζοντας τις παραστάσεις "Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας ...γιατί τα πάντα είναι πιθανά", "Φάουστ ...εγώ μέσα στον κόσμο που ζω" και "Αντιγόνη" για σχολεία, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού/ σκηνοθέτη Τζωρτζίνας Κακουδάκη. Έχει συμμετάσχει στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση «Πες το με ένα παραμύθι» και «Onassis Youth Festival 2018 & 2019». Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο του Σίμου Κακάλα “Ζητήματα ερμηνείας – «Απόκοπος» του Μπεργαδή” και  το 4ο διεθνές σεμινάριο  World Wide Lab Syros με επικεφαλή την Ιόλη Ανδρεάδη

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση,
Πληρ.: 210-6541600 / www.Theatroedu.gr

 

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Εργαστήρια για Μαθητές
  • Άλλο
Έτος
  • 2019 γ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
Εμψυχωτές
  • Σταφυλαράκη Αριστέα
Print

Number of views (1611)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22232425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά