Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - Παρουσίαση Δράσης «Μονόλογοι σε καραντίνα»

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - Παρουσίαση Δράσης «Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 7/7/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), ​Νίκος Γκόβας, Κατερίνα Αλεξιάδη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/7/2020 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Παρουσίαση Δράσης «Μονόλογοι σε καραντίνα»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Διαδικτυακά, 7/7/2020

Ώρες: 18.00 – 20.00 

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο του 9ου Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Κοινωνικής Αλληλεγγύης Κοζάνης, σας προσκαλεί, την Τρίτη 7 Ιουλίου, 6-8 μ.μ., σε διαδικτυακή παρουσίαση της Δράσης «Μονόλογοι σε καραντίνα» (μέσα από την πλατφόρμα ΖΟΟΜ).

Η δράση υλοποιήθηκε από τον Απρίλιο έως τον Μάιο 2020 με τη συμμετοχή εικοσιτεσσάρων (24) εφήβων προσφύγων από το Αφγανιστάν, την Αίγυπτο, το Ιράν, το Βελουχιστάν το Πακιστάν, τη Συρία, το Καμερούν, τη Σομαλία, το Μπενίν κ.ά. και είχε στόχο να δώσει φωνή σε έφηβους πρόσφυγες, που διαμένουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας, ώστε να εκφράσουν τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους στην  καραντίνα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. 

Στο πλαίσιο της δράσης έγιναν διαδικτυακά εργαστήρια γραφής που οδήγησαν σε 24 υπό έκδοση κείμενα των παιδιών. 

Θα παρουσιαστεί ο τρόπος δουλειάς με τους έφηβους πρόσφυγες, θα αναγνωστούν κείμενα που έγραψαν στα εργαστήρια γραφής και θα μοιραστούμε προσωπικές εμπειρίες από την περίοδο αυτή.

Συντονίζουν: Νίκος Γκόβας, Κατερίνα Αλεξιάδη
Παρεμβαίνουν: εμψυχωτές εργαστηρίων γραφής

Η δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα», αποτελεί μέρος του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιείται από Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων. 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Κυριακή 5/7/20 στη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ και θα ειδοποιηθούν την Δευτέρα 6/7/20, όταν και θα τους σταλεί ο σύνδεσμος για την πλατφόρμα ZOOM.

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Πληροφορίες: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Περιφερειακή Συντονίστρια Β. Ελλάδας του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»
Αναστασία Πάτσιου, Τοπική Συντονίστρια Κοζάνης του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» 

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
  • Μονόλογοι σε καραντίνα
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ2
Έτος
  • 2020 γ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
  • Κοζάνη
Εμψυχωτές
  • Γκόβας Νίκος
  • Αλεξιάδη Κατερίνα
Print

Number of views (1098)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 27/01/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2829
30
«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη
31
123
4567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 7/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
89
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 9/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
10
11
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1213
Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Flashbacks - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 13&14/2/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
14
1516
Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Το 1821 μέσα από τα βιβλία για παιδιά - Αναγνώσεις, παιδαγωγικές δραστηριότητες

Διαδικτυακά, 16/2/2021 (Βόρεια), σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Ελένη Σβορώνου
17181920
21
22
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 22/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 23/2/2021 (Νότια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2425262728
Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Ημέρα δράσης σχολείων της Αχαΐας

Διαδικτυακά, 28/2/2021, φεστιβάλ
1
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 1/3/2021 (Βόρεια), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
234
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 4/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος
56
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6/3/2021 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
7

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά